Ekstatisk Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Har mange solsikkekjerner ( uten skall), og fikk så lyst til å så noen solsikker i hagen. Sikkert teit spørsmål, men må solsikkefrø ha skall for at det skal spire og bli til en solsikke? Jeg har googla rundt men finner ikke noe svar. 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Jeg søkte litt på hagegruppen jeg er med i på Facebook. De fleste skriver om solsikkefrø opprinnelig kjøpt som fuglemat, men noen få skriver også om solsikkefrø ment til baking. Det er bare å prøve 😊 er du nysgjerrig allerede nå om det fungerer er det jo bare å prøve med en inne i litt jord Anonymkode: 43c72...34b
Ekstatisk Skrevet 11. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2021 Jeg skal absolutt prøve, de er allerde i jorden 😊 blir mer planting når jeg får kjøpt frø i morgen 🌻
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Legg de i et glass med vann i en dag før planting. Da spirer de fortere. Jeg bruker alltid frø fra fuglemat når jeg skal så solsikker.. Anonymkode: a0497...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå