AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Jeg kjøpte med office til en som jeg aldri installerte da pc var ny. Egentlig kunne jeg trengt programvaren. Så prøvde installere det siden jeg hadde det liggende. Jeg fikk opp en mulighet for aktiver med å trykke på enn word-fil på pc som jeg per nå mangler program til å åpne. Produktøkkelen ble godkjent med en grønn liten hake der jeg videre måtte logge inn i microsoft-konto. Det stod noe greier om at den alt var aktivtert? Inni det jævla helvete til microsoft (microsoft account) popper det bare opp alt mulig crap om kjøp ditt og datt, coockies, sky-drive meg her og der. Bottom line: skjønner ikke om jeg kan få brukt officen jeg har og aldri har brukt. Det er en Office: Home and student fra 2013. Går den ut på dato eller hva? Jeg er derssverre ikke motagelig for hva enn Microsoft prøver kommunisere til meg på de skrap-sidene sine. Anonymkode: 0511e...551
tdm900 Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Office fra 2013 er vel utgått for lenge siden. Nå er det Office365 som gjelder.
proghodet Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 (endret) Hvis du trenger å åpne en word-fil, så kan du bruke LibreOffice som er et gratis open-source alternativ https://no.libreoffice.org/download/libreoffice-fresh/ Edit: Pakken inneholder alternativer for excel og power point også, forøvrig. Endret 11. april 2021 av proghodet 1
ekkoet Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Jeg hadde ikke brukt tid og energi på det. som det sies over er det office365 som gjelder og om du ikke vil betale for det finnes det gratisalternativer som uansett er bedre enn 0ffice 2013. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå