AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Spiste ostepop for første gang på evigheter i kveld og fy faen som jeg prompa! Var ute med hunden og måtte prompe og slapp noen skikkelige brakere. Det var helt vindstille, så lukten hang i lufta skikkelig lenge og fy, for en stank! Jeg promper aldri av potetgull, så hvorfor prompa jeg så jævlig av ostbågar? Har aldri kjent verre stank av egen promp heller. Anonymkode: 9da00...302
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 Æsj. Jeg kan ikke spise ostepop fra First Price (selv om den er kjempegod), fordi jeg får sinnsykt vondt i magen av den. Anonymkode: e2a7c...7b4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj. Jeg kan ikke spise ostepop fra First Price (selv om den er kjempegod), fordi jeg får sinnsykt vondt i magen av den. Anonymkode: e2a7c...7b4 Jeg har aldri smakt First price sin. Kun olw, maarud og LSK. Var LSK jeg spiste igår. Gikk en lang tur med hunden for å si det sånn og heretter blir det kun potetgull som lørdagssnacks, for det promper jeg aldri av. Lurer på hva det er i ostbågar som gir sånn ekstrem promp. Anonymkode: 9da00...302
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Cheese-doodles ❤️ Anonymkode: 9e0cf...aeb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå