*M* Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 Så reklame for den på bussen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har prøvd den og synes ikke den var noe særlig. Den lekker, rett og slett. Holder meg til Always tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 30. august 2005 #3 Del Skrevet 30. august 2005 Skal ikke denne tampongen brukes for å opprettholde melkesyrebalansen i skjeden da? Jeg forstod det slik at den ikke var for bruk under mensen... Har jeg misforstått helt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. august 2005 #4 Del Skrevet 30. august 2005 Det er tamponger som inneholder melkesyrebakterier ja. Tror de kan brukes under mensen også, men er ment til å opprettholde bakteriebalansen i skjeden. F.eks. hvis man svømmer mye i varmt basseng. Tenk så mye bakterier det er der - bakterier elsker vann... Kan være lurt å få litt sunne bakterier inn der, så det ikke oppstår noen kjedelige infeksjoner e.l. Har ikke brukt de selv, så noen personlig anbefaling kan jeg ikke kommer med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 30. august 2005 #5 Del Skrevet 30. august 2005 "Ellen" tampongen er kun til bruk under menstruasjon ..tror ikke jeg hadde klart å få opp en tampong når jeg ikke hadde mensen.. Dessuten høres det ikke helt sunt ut å gå med en tampong kontunerlig, melkesyre eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manic Skrevet 30. august 2005 #6 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Det står på nettsiden deres Her : http://www.ellen.se/no/when.asp Endret 30. august 2005 av starfish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. august 2005 #7 Del Skrevet 30. august 2005 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 31. august 2005 #8 Del Skrevet 31. august 2005 Hvor får man kjøpt Ellen i Norger? Har kjøpt den på harrytur i Sverige, men har ennå ikke funnet ut hvor den selges her. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aricept.. Skrevet 31. august 2005 #9 Del Skrevet 31. august 2005 Enkelte apotek har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #10 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg vil ikke stikke ellen oppi der! Var det ikke en diskusjon her (non år siden) om en tampong med mannenavn? Hvor får de det fra? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå