AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Har en venn som er gift men i et kjipt forhold. Jeg er separert. Vi snakker mye sammen, jeg er venn med hele familien hans og jeg og eksen var også mye sammen med dem alle. Nylig så satt han og jeg og snakket om hvor mange separerte eller skilte som kan være litt "utsultet" på sex, nærhet osv....og plutselig spør han "du er jo i en sårbar fase nå og kanskje trenger du litt ekstra nærhet. Hvis jeg hadde prøvd å utnytte det og utnytte deg, ville jeg ha klart det?" Jeg lurer på: Hvorfor spør han? Han er gift. Prøver han bare erte meg eller provosere meg? Og jeg ga han et svar, det var enten ja eller nei. Hvis jeg sa nei....hvordan ville han tatt det? Og hvis jeg sa ja, hvordan hadde han tatt det? tror dere..... Anonymkode: 9a5fd...f91
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Han lodder stemningen for sex. Hvis du sa ja kommer han antagelig til å prøve seg ved anledning. Anonymkode: 3c306...b82 6
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han lodder stemningen for sex. Hvis du sa ja kommer han antagelig til å prøve seg ved anledning. Anonymkode: 3c306...b82 Dette ja.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Ja = Fint, det skulle bare mangle. Nei = Hva?!?! Hvorfor treffer du meg da, hvis du ikke vil pule?!?! Anonymkode: b700a...663
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Dere satt og pratet sammen...hvor da? Det har litt å si om det var hjemme hos en av dere, i parken...eller på chat. Sistnevnte er enklest å håndtere og avgjørende for din reaksjon og hans reaksjon på svar. De fleste ville vel ikke turt å pratet slik i real life? Ihvertfall ikke uten rusmidler. Såfall må det være en nokså nær og trygg venn.. Det er uansett ganske åpentlyst at han vil ha sex med deg. Og hadde jeg likt ham, hadde jeg nok kjent det pirret litt. Menn med selvtillit er jo litt pirrende i seg selv. Men moralen ville nok tatt over hos meg og jeg ville tenkt han var en dust uten å gjøre stort nummer ut av det. Bare latt kontakten gli i fra gradvis ved å vise mindre interesse for vennskapet. I respekt for kona hans. For å gjøre stemningen minst mulig ubehagelig der og da ville jeg svart enkelt og greit ‘nei’. Kanskje med et forsiktig nøytralt smil 🙂 Anonymkode: dcc00...aeb
Bamseklemmer Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og jeg ga han et svar, det var enten ja eller nei. Hvis jeg sa nei....hvordan ville han tatt det? Og hvis jeg sa ja, hvordan hadde han tatt det? tror dere..... Anonymkode: 9a5fd...f91 Du som er kvinne, jeg kan komme med ei avsløring: De fleste menn stiller ikke slike spørsmål, uten å ha hatt seksuelle fantasier med deg. Jeg går ut ifra at han er i kategorien "Fleste"... Fiskere gjør ofte det🙈 Endret 11. april 2021 av Bamseklemmer
MuffinStud Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 Vanskelig å si. Du sier at dere satt og pratet om nettopp dette. Hadde jeg hørt hele samtalen, så kunne jeg sikkert si: * Han styrte jo hele samtalen til dette punktet. eller * Her hadde han ikke så mye mer å si, virket det som, så det kom et mageplask. Hvis det er førstnevnte, så får jeg litt uggen følelse. Når han ser deg i en såret og nede, så istedet for å støtte oppunder deg så kalkulerer han hvor langt unna du er å være "tilgjengelig"? Det er jo ikke en venn. Det er et rovdyr. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 Kan bare være fjås også. Jeg kan som er kvinne kunne også ha litt av meg noe sånt uten å mene noe med det. Bare dårlig humor, men for oss med dårlig humor kan de være morsomt. Ikke haha nå ler vi morsomt men bare fjåsemorsomt Dårlig forklart også.... Anonymkode: ab57a...da4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Hvordan vet du han er i et kjipt forhold? Er det han selv som sier det? De fleste som er utro skylder vel på partner når de har sex med andre. Om den de er utro med vet det, da Anonymkode: 65162...b92
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kan bare være fjås også. Jeg kan som er kvinne kunne også ha litt av meg noe sånt uten å mene noe med det. Bare dårlig humor, men for oss med dårlig humor kan de være morsomt. Ikke haha nå ler vi morsomt men bare fjåsemorsomt Dårlig forklart også.... Anonymkode: ab57a...da4 Da burde du skjerpe deg. Både for egen og kjæresten din sin skyld. Kompisen du sier det til vil syntes det er ubehagelig også Anonymkode: 65162...b92 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Opportunist heter det. Du sier du savner sex. Han har lyst på sex. Han tror han har sjans (bare at du snakker om temaet er nok). Kan jo nesten virke som at du vurderer det, siden du spør i steden for å gjøre ett mentalt notat om at du ikke har tenkt å ha sex med han og går videre. Jeg tror du er utsultet, men vet egentlig at dette er for komplisert. Men fristet til å drite i det og håpe at det holder seg hemmeling. Anonymkode: a6f9b...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå