Debyrazi Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg har vært bruker i tre dager og merker at alt skal være på damenes premisser her Er det bare jeg som opplever det eller skal ikke menn være her?
Trolltunge Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Menn kan gjerne være her. På hvilken måte burde det være mer på menns premisser? 3
Debyrazi Skrevet 10. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2021 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Menn kan gjerne være her. På hvilken måte burde det være mer på menns premisser? Jeg tenker at det burde ha vært likestilling og at folk skulle vært mer hyggelig
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Debyrazi skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at det burde ha vært likestilling og at folk skulle vært mer hyggelig Det blir aldri likestilling. Her inne er mange mannshatere og de får vann på mølla. Så helt korrekt oppfattet.
Trolltunge Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Debyrazi skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at det burde ha vært likestilling og at folk skulle vært mer hyggelig Hvordan er det ikke likestilling? Ja jeg kunne også ofte ønske at folk generelt var mer hyggelige, og det er mange kvinner og menn som ikke er det, men dette er et diskusjonsforum, og derfor er det mange ulike meninger om mye, og det kan bli opphetet når folk er svært uenige om ting. Det er nok likestillt på den måten at her får både menn og kvinner høre dritt om sitt kjønn. Både fra motsatt kjønn og eget kjønn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå