AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 Har du en god oppskrift? Bør være sunn og ikke inneholde mye kalorier. Anonymkode: 921ae...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 11. april 2021 #2 Del Skrevet 11. april 2021 Egg, proteinpulver, bakepulver, salt og litt krydder fungerer overraskende bra. Forstek den før du har på fyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg har fått pizza både med blomkålbunn, og en slags proteinbunn (vet ikke hva den var lagd av, men ikke mel). Den med blomkålbunn var grei nok på smak, men hvorfor ikke heller lage noe annet hvis du ikke vil spise ordentlig pizzabunn? Det smaker jo ikke skikkelig pizza. Den proteinvarianten jeg fikk var så kvalmende at jeg fikk med nød og neppe i meg et lite pizzastykke, det smakte direkte vondt 😒 Anonymkode: b532b...be1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg lager min blomkålbunn slik: 200g blomkål, raspet til «ris» (bruker gjerne ferdig blomkålris pose) 2 egg litt parmesanost eller vanlig hvitost litt etter hva vi har Krydder og salt. Blander og tar utover stekebrett dekket med bakepapir. Forsteker på 200 grader til lett gyllen, ca. 20 min. Tar ut av ovnen og tar på ost og ønsket fyll, steker til den er ferdig. Anonymkode: a92f4...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå