Gå til innhold

Hvordan uttrykke min interesse til Finn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er venn med en fyr (Lasse). Han er blitt interessert i meg, men er ikke gjensidig (jeg har vært ærlig tilbake). Jeg er interessert i hans kompis (Finn). Dessverre tror Finn at jeg har noe på gang med Lasse.
Jeg ønsker å komme i kontakt med Finn og fortelle at jeg er interessert i å bli kjent med han. Finn har likt meg på Tinder, men jeg har ikke turt å reagere på det. Finn tror jo at Lasse og jeg har noe kjørende, og derfor synes jeg det er vanskelig å uttrykke min interesse overfor Finn. 
Har dere noen tips til hvordan jeg kan uttrykke min interesse til Finn?

Anonymkode: b4bb7...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Just now, Sprinkle said:

Du sier til Finn at du ikke har noe på gang med Lasse :) 

Takk for svar. Kjenner ikke Finn så godt. Ville du bare sendt en slik melding til han? Ikke noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å skrive noe til han på Tinder om han har likt deg der? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Sprinkle said:

Er det ikke bare å skrive noe til han på Tinder om han har likt deg der? 

Mer naturlig for meg å skrive på messenger, men er i tvil om hvordan starte samtalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mer naturlig for meg å skrive på messenger, men er i tvil om hvordan starte samtalen

Hvis du ikke kjenner Finn så godt, er det ikke da mer naturlig å skrive på Tinder? :closedeyes: Jeg hadde syntes at det var merkelig om noen jeg ikke kjenner så godt plutselig hadde tatt kontakt på Messenger for å bli kjent. 

Endret av Sprinkle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Sprinkle said:

Hvis du ikke kjenner Finn så godt, er det ikke da mer naturlig å skrive på Tinder? :closedeyes: Jeg hadde syntes at det var merkelig om noen jeg ikke kjenner så godt plutselig hadde tatt kontakt på Messenger for å bli kjent. 

Igjen takk for din mening. Vi har møttes noen ganger i venner slag og skrevet kort på messenger før. Er redd han bruker Tinder kun som "sex-app" (vet ikke), og vil ikke signalisere at det er min første intensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Send en melding der du sier du ser han har likt deg på Tinder, og at du også er interessert i å bli kjent med han, hvis intensjonen er noe seriøst. Så kan du også si at du og Lasse bare er venner og at det aldri har vært noe mer der fra din side. Hvorfor gjøre ting så vanskelig? Ok, kanskje han ikke er interessert, men da får du jo det ut av verden I det minste.

Anonymkode: 37925...48a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er venn med en fyr (Lasse). Han er blitt interessert i meg, men er ikke gjensidig (jeg har vært ærlig tilbake). Jeg er interessert i hans kompis (Finn). Dessverre tror Finn at jeg har noe på gang med Lasse.
Jeg ønsker å komme i kontakt med Finn og fortelle at jeg er interessert i å bli kjent med han. Finn har likt meg på Tinder, men jeg har ikke turt å reagere på det. Finn tror jo at Lasse og jeg har noe kjørende, og derfor synes jeg det er vanskelig å uttrykke min interesse overfor Finn. 
Har dere noen tips til hvordan jeg kan uttrykke min interesse til Finn?

Litt rart at Finn har likt deg på Tinder når han tror du har noe på gang med hans kompis. Kanskje styre unna begge?

Anonymkode: 94c66...60c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt rart at Finn har likt deg på Tinder når han tror du har noe på gang med hans kompis. Kanskje styre unna begge?

Det var før han viste det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Send en melding der du sier du ser han har likt deg på Tinder, og at du også er interessert i å bli kjent med han, hvis intensjonen er noe seriøst. Så kan du også si at du og Lasse bare er venner og at det aldri har vært noe mer der fra din side. Hvorfor gjøre ting så vanskelig? Ok, kanskje han ikke er interessert, men da får du jo det ut av verden I det minste.

Anonymkode: 37925...48a

Ja, bra tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å skrive dette: Hei! Jeg er interessert, når passer det at vi treffes?

Anonymkode: 80e3d...38c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tydelig den! Litt for påtrengende i forhold til min kommunikasjonsstil 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ut som noe man skriver på Finn.no: «Jeg er interessert, når passer det at jeg henter?»

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som noe man skriver på Finn.no: «Jeg er interessert, når passer det at jeg henter?»

Ja, det var ett forsøk på å være morsom... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du overkompliserer dette noe voldsomt. Det er helt vanlig å skrive til hverandre på Tinder. Kanskje han opplever deg som litt for direkte om du skriver på Messenger? Skriv "hei" på tinder, så er isen brutt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, Sprinkle said:

Jeg tenker at du overkompliserer dette noe voldsomt. Det er helt vanlig å skrive til hverandre på Tinder. Kanskje han opplever deg som litt for direkte om du skriver på Messenger? Skriv "hei" på tinder, så er isen brutt. 

Takk for svar. Sukk, ja, du har rett. Skal prøve å manne meg opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar. Sukk, ja, du har rett. Skal prøve å manne meg opp

Jeg ser for meg at så snart dere har bablet litt sammen på tinder så vil dere veldig raskt gå over til messenger 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Sprinkle said:

Jeg ser for meg at så snart dere har bablet litt sammen på tinder så vil dere veldig raskt gå over til messenger 😄

Vi har allerede vært i kontakt på messenger, men ikke skrevet at jeg liker han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor liker du han ikke bare tilbake på tinder? Problem solved. Dette er ikke et problem engang. Skjønner ikke hva du lurer på

Anonymkode: 6f681...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...