*M* Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg har alltid trodd huden min har vært fet, men da jeg var hos hudpleier for å få renset huden fikk jeg vite den var tørr. Nå vet jeg ikke helt hvilke produkter jeg skal bruke. Det bør nevnes at huden min er ganske uren og "nuppete". Endret 29. august 2005 av *M*
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Hadde ikkw hudpleieren anbefalinger til deg? Med en slik hudtype er det ikke særlig lurt å eksperimentere for mye, det får den til å bli enda mer kaotisk. Du burde nok bruke en god fuktighetskrem med en liten fettandel (f.eks. Hydra Floral fra Decleor eller Thermal Fix1 fra Vichy), en mild rens som ikke tørker ut (hold deg unna skummende produkter hvis du klarer), og gjerne et fruktsyreprodukt ala Facial Lotion fra MD Formulations, som løser opp fett og døde hudceller. Men spør hudpleieren, først og fremst.
*M* Skrevet 30. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2005 Det er ikke lett å følge en hudpleiers råd når man er på studentbudsjett. Har ikke råd til å bruke nærmere 2000 kr på hudpleie.
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Da burde du ta en tur på apoteket. Det du trenger, sånn som jeg ser det, er i hvertfall en mild rens, og en krem passende din hudtype. Jeg vil foreslå at du ser enten hos Vichy eller Avene. Hos Vichy koster renseproduktene ca hundrelappen; Thermal Fix-kremen koster 169,- hvis jeg ikke husker helt feil.
*M* Skrevet 30. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2005 (endret) Flott, da blir det en tur ned i ettermiddag. Tusen takk, du er meg jammen ett lite orakel! Endret 30. august 2005 av *M*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå