Gå til innhold

Jeg rekker ikke å komme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tent, men han gjerne litt slapp i starten og det gjør meg usikker som igjen gjør at jeg trenger mer tid 

Han var aldri slapp før, men har blitt det de siste mnd. Han kommer uansett fort så det blir litt tøm og røm  for meg. Tatt det opp, men han sier bare at han ikke kjenner når jeg kommer og legger til at han kjente det på alle eksene. Det har ødelagt mye for meg. 

Hvordan ta det opp?  Har også vært.utroskap i bildet han hadde en litt for god kontakt med eksen for en tid tilbake.  Dette plager meg også under sex.

Anonymkode: c17a3...a2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig elsker. 

Anonymkode: 09fdc...a56

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er tent, men han gjerne litt slapp i starten og det gjør meg usikker som igjen gjør at jeg trenger mer tid 

Han var aldri slapp før, men har blitt det de siste mnd. Han kommer uansett fort så det blir litt tøm og røm  for meg. Tatt det opp, men han sier bare at han ikke kjenner når jeg kommer og legger til at han kjente det på alle eksene. Det har ødelagt mye for meg. 

Hvordan ta det opp?  Har også vært.utroskap i bildet han hadde en litt for god kontakt med eksen for en tid tilbake.  Dette plager meg også under sex.

Tenkte egenlig å gi deg  et godt råd, men han gjør så mange feil og behandler deg så dårlig... At mitt beste råd er å dumpe han. men jeg tror han allerede har en fot innefor et annet hjem.

Hvis du fremdeles vil gi han en sjanse kan jeg komme med bedre råd, jeg klarer bare ikke å se hva du ser i han som skader deg så mye...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som dere har dårlig kommunikasjon, men det høres også ut som han er en fjott.

Selv om han kommer først så kan han jo tilfredsstille deg etterpå. Slik som dere har det nå så er sexen på hans premisser og kun for hans del. Det hadde jeg ikke orket, særlig ikke hvis han har vært utro og i tillegg viser null vilje til å kommunisere/ta hensyn.

Anonymkode: 2bedb...13a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel det selv innerst inne at dette forholdet bør avsluttes? 

Anonymkode: 621ce...899

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må bare nevne at jeg også ble "dumpa" av en kortvarig  FF....fordi jeg ikke kom,🤣 når alle eksene hans kom lett som bare det.  Etter at han selv kom var han ferdig, var helt uaktuelt å "jobbe" mer da( for at jeg skulle komme), for han ble så sliten av det. 🤣🤣

Sexen var helt elendig panisk kaninsex fra hans side, der alt han jagde var sin egen utløsning. Jeg ga han to sjanser, KUN fordi han var skikkelig heit,  men ....det hjalp ikke.

Anonymkode: a7cab...901

Skrevet

Mannen er en dust. Finn deg en bedre? 

• Liker 1
Gjest Fnuggolina
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eh....

Uavhengig av utroskap så er han her DÅRLIG i senga.

»Kjenner at ekser kommer» hjelper jo ikke når han bruker noen sekunder.

Orgasme handler ikke om å kunne kjenne at en kvinne snart kommer - tror han kvinner flest får orgasme av inn/ut? 

Skrevet

Måten denne mannen kommuniserer på forteller meg at han er på vei ut av livet ditt, du kan vente og håpe...og med stor sannsynlighet kaste bort tiden din...eller ta affære nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...