AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 En kompis spurte om jeg ville komme og ta en drink med meg på hotellet han bodde på. Han er samboer med ei dame og jeg er singel. Jeg sa at det kunne jeg ikke. Han spurte siden hvorfor jeg valgte å si nei, og jeg sa at jeg syns det ble feil ift at han er samboer og ikke helt passende å sitte å drikke sammen slik. Han sa at ja det kunne jo vært litt "farlig" for han var jo "bare en mann med lyster", så det kunne jo vært litt "skummelt". Nå sitter jeg og lurer på om han egentlig (inndirekte?) sier at han ville ha meg....? Anonymkode: 9ef25...571
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Selvfølgelig. Det at han er kompis med deg, sier det. Det at du er kompis med han, sier også det. Så da er det jo ikke rart han tror du vil. Anonymkode: eff74...a7c
tangent Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Ugh. Han sier ganske rett ut at han er en uspiselig fyr i alle fall. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Er du smigret over at han vil ha sex med deg? Kvinner flest har ikke noe problem med å få sextilbud fra øst og vest. Anonymkode: 82a30...eec
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Ganske klar tale der Anonymkode: 62a1b...69c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig. Det at han er kompis med deg, sier det. Det at du er kompis med han, sier også det. Så da er det jo ikke rart han tror du vil. Anonymkode: eff74...a7c Er det ikke ok å ha venner at det motsatte kjønn altså? jeg har jo en hel haug.... Anonymkode: 9ef25...571
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Han sa det jo rett ut. Intet å "tolke" her, eller noe å lese mellom linjene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 tangent skrev (2 minutter siden): Ugh. Han sier ganske rett ut at han er en uspiselig fyr i alle fall. Hvorfor uspiselig...? han var vel bare ærlig og sa noe om sine lyster...men jeg vet ikke helt om det var tull eller om han faktisk mente noe med det...men det er klart, han kalte det "farlig"... AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du smigret over at han vil ha sex med deg? Kvinner flest har ikke noe problem med å få sextilbud fra øst og vest. Anonymkode: 82a30...eec ja på en måte litt smigret over at han kanskje (og jeg sier kanskje for jeg vet ikke sikkert) like meg på den måten. Men slapp av, jeg holder avstand. Anonymkode: 9ef25...571
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke ok å ha venner at det motsatte kjønn altså? jeg har jo en hel haug.... Anonymkode: 9ef25...571 Jeg også. Men ingen som inviterer meg til et hotellrom mens de proklamerer at "de har lyster". Dere er jo ikke venner .
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke ok å ha venner at det motsatte kjønn altså? jeg har jo en hel haug.... Anonymkode: 9ef25...571 Ikke i min verden nei, men tenker å ikke ta diskusjonen her inne. HI taler liksom så fryktelig godt for seg selv, at jeg ikke behøver å si noe mer Anonymkode: eff74...a7c
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (Akkurat nå): Jeg også. Men ingen som inviterer meg til et hotellrom mens de proklamerer at "de har lyster". Dere er jo ikke venner . I mine øyne er vi det. Han har aldri sagt noe sånt før...så jeg ble litt satt ut. Kanskje et hint. Når jeg tenker meg om er han ekstremt raus med komplimentene....men har aldri tenkt at han kunne være interessert når han er sammen med ei annen. Anonymkode: 9ef25...571
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke ok å ha venner at det motsatte kjønn altså? jeg har jo en hel haug.... Anonymkode: 9ef25...571 Det er ok. Men du kan mer eller mindre ta som en selvfølge at de vil prøve pule deg om anledningen byr seg. Menn bli venninner med kvinner som avviser dem for mer. Anonymkode: 9ed08...7f2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor uspiselig...? han var vel bare ærlig og sa noe om sine lyster...men jeg vet ikke helt om det var tull eller om han faktisk mente noe med det...men det er klart, han kalte det "farlig"... ja på en måte litt smigret over at han kanskje (og jeg sier kanskje for jeg vet ikke sikkert) like meg på den måten. Men slapp av, jeg holder avstand. Anonymkode: 9ef25...571 Smigret over at en mann med samboer vil ha sex meg deg? 😁 Kvinner flest vil kalle en slik mann for ufyselig. Men men, hver sin smak! Anonymkode: 82a30...eec 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #14 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ok. Men du kan mer eller mindre ta som en selvfølge at de vil prøve pule deg om anledningen byr seg. Menn bli venninner med kvinner som avviser dem for mer. Anonymkode: 9ed08...7f2 Det er en selvmotsigelse. Man er per def ikke venner med noen som prøver å pule en ved første anledning. Anonymkode: eff74...a7c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå