Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En barndomsvenn og nær kamerat har i en alder av 36 år, funnet ut at han er homo. 
Dette fortalte han til meg og 2 andre kamerater i går. Vi er alle sammen gode kamerater, og har vært venner siden tenårene da vi møttes på ungdomsskolen,

Meg og mine 2 kamerater ble selvsagt helt satt ut av dette, forventet ikke noe sånn av noen i den nærmeste vennekretsen. Vi har ikke hatt noe anelse om dette, han har tidligere hatt både kjærester og samboere.

Etter sjokkbeskjeden sendte vi andre 3 noen meldinger med hverandre, der ble vi enige om å kutte han ut som kamerat selvfølgelig, vi var selvsagt enige om at vi ikke ønsker bli assosiert med en homo.

Når jeg fortalte dette til min kone tidligere i dag, mente ho at det var sykt dårlig av oss å kutte han ut av kameratskapet.

Hun mener at siden vi alle er «bestevenner» siden tenårene, og finner på såpass mye sammen,  i tillegg til at han ikke har noe  annen vennekrets så burde vi fortsette å inkludere han. 

Selvom jeg forklarte at vi alle 3 var helt enige i at vi har snakket med han for siste gang, mener ho at vi alle tar feil. 

Så som dere sikkert forstår, så tenkte jeg høre her hva folk tenker/mener,

Burde jeg nekte kona sex de neste dagene, eventuelt droppe snakke med ho noen dager siden hun prestere komme med en sånn mening??

Hilsen fortvilet ektemann 

Anonymkode: 8c730...127

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂

Anonymkode: 75df6...d3a

• Liker 9
Skrevet

troll, troll og atter troll

Lite å gjøre en lørdags kveld?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hmm.... troll.

Anonymkode: 26fac...754

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 82125...89a

• Liker 1
Skrevet

Elendig nivå! 

• Liker 1
Skrevet

Oj. På tide med fysisk pride igjen snart!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1/10 trolling

Anonymkode: 73bdb...394

Skrevet

Den kameraten hadde fort fått en ny vennekrets. Meg og mine venninner. Idiotiske hulemenn- fri sone, så min mann fikk bli hjemme når jeg fant på noe med dem. Han burde dessuten begynne å lete etter ny kone. 

Må imidlertid si meg enig i at dette var lavmål av tull og tøys. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En barndomsvenn og nær kamerat har i en alder av 36 år, funnet ut at han er homo. 
Dette fortalte han til meg og 2 andre kamerater i går. Vi er alle sammen gode kamerater, og har vært venner siden tenårene da vi møttes på ungdomsskolen,

Meg og mine 2 kamerater ble selvsagt helt satt ut av dette, forventet ikke noe sånn av noen i den nærmeste vennekretsen. Vi har ikke hatt noe anelse om dette, han har tidligere hatt både kjærester og samboere.

Etter sjokkbeskjeden sendte vi andre 3 noen meldinger med hverandre, der ble vi enige om å kutte han ut som kamerat selvfølgelig, vi var selvsagt enige om at vi ikke ønsker bli assosiert med en homo.

Når jeg fortalte dette til min kone tidligere i dag, mente ho at det var sykt dårlig av oss å kutte han ut av kameratskapet.

Hun mener at siden vi alle er «bestevenner» siden tenårene, og finner på såpass mye sammen,  i tillegg til at han ikke har noe  annen vennekrets så burde vi fortsette å inkludere han. 

Selvom jeg forklarte at vi alle 3 var helt enige i at vi har snakket med han for siste gang, mener ho at vi alle tar feil. 

Burde jeg nekte kona sex de neste dagene, eventuelt droppe snakke med ho noen dager siden hun prestere komme med en sånn mening??

Troll.

Om en av dere var så forjævlig at dere kuttet ut en barndomsvenn for noe slikt, kunne jeg kanskje trodd på det. Fordi det finnes dessverre jævlige mennesker.

Men at 3 godt voksne menn oppfører seg slik, den kjøper jeg ikke.

Dårlig og trist forsøk på homohets.

Endret av Blueberrymuffin
Skrevet

Ts var planen å hakke på alle skeive med ditt innlegg, eller hva?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så du skal straffe kona di fordi hun ikke var enig med deres avgjørelse om å kutte ut deres barndomsvenn som nå viser seg til å være homofil?

HÆHÆHÆHÆ:hoho:

For en latterlig dårlig trolling dette var🤣

24814.jpeg

Anonymkode: 19c21...b7c

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke forandret seg over natten. Det eneste som er forandret, er at du har fått vite noe om ham som du ikke visste fra før, men som du kanskje burde skjønt. Får det deg til å føle deg litt dum? 

Anonymkode: c2c09...cf6

• Liker 1
Skrevet

Det er vanvittig mye trolling her for tiden. Jeg håper det blir mulig å gjenåpne samfunnet snart så folk får andre ting å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...