Gå til innhold

Til menn: Hvis ei du var tiltrukket av (men som var "forbudt") sa til deg at hun var tiltrukket av deg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne er mest til menn, men dere damer må gjerne svare og bare sette motsatt fortegn,.

Hvis du var tiltrukket av ei dame, men hun var "forbuden frukt"....men så plutselig en dag sier hun til deg at hun er tiltrukket av deg også. Hadde du da;

- skygget banen for å ikke rote til noe

- blitt mer interessert i henne

eller noe annet....? hvordan hadde du håndtert det når du visste det ikke kunne bli noe, men plutselig satt du med den informasjonen som du selvsagt ble veldig smigret av....

Anonymkode: 0d0b4...275

Videoannonse
Annonse
Gjest Airman
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne er mest til menn, men dere damer må gjerne svare og bare sette motsatt fortegn,.

Hvis du var tiltrukket av ei dame, men hun var "forbuden frukt"....men så plutselig en dag sier hun til deg at hun er tiltrukket av deg også. Hadde du da;

- skygget banen for å ikke rote til noe

- blitt mer interessert i henne

eller noe annet....? hvordan hadde du håndtert det når du visste det ikke kunne bli noe, men plutselig satt du med den informasjonen som du selvsagt ble veldig smigret av....

Forbidden fruit?. p

AnonymBruker
Skrevet
Airman skrev (2 minutter siden):

Forbidden fruit?. p

er lik "opptatt". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna, men tatt meg en runk når jeg kom hjem. Ingenting er ulovlig i fantasien.

Anonymkode: cd72d...1d8

Skrevet

Jeg hadde slitt litt med å se poenget / hensikten med å dele den informasjonen hvis hun likevel er i et forhold 🤷‍♂️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
proghodet skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde slitt litt med å se poenget / hensikten med å dele den informasjonen hvis hun likevel er i et forhold 🤷‍♂️

Kanskje hun var på vei ut...? eller kanskje var hun interessert i et slags forhold..? eller kanskje hun bare ville gi deg et kompliment?

AnonymBruker
Skrevet

Er du singel selv da?🤗 Så det kunne vært aktuelt om hun var singel? Om hun evnt er på vei ut av sitt forhold? 

Anonymkode: afc85...8a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun var på vei ut...? eller kanskje var hun interessert i et slags forhold..? eller kanskje hun bare ville gi deg et kompliment?

Alle disse er jo forsåvidt mulig, ville hvertfall tenkt at det er en grunn til at hun sier det til deg 😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du singel selv da?🤗 Så det kunne vært aktuelt om hun var singel? Om hun evnt er på vei ut av sitt forhold? 

ja

AnonymBruker
Skrevet

Da spør man dama hva ho tenker og hvorfor hun velger å fortelle det. 

Anonymkode: 37df0...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da spør man dama hva ho tenker og hvorfor hun velger å fortelle det. 

Anonymkode: 37df0...ca1

Godt poeng ;)

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis hun var på vei ut ville jeg heller at hun ventet til at hun var ute først - om enn bare for å ikke komplisere ting.

Ville tatt det som et lite rødt flagg om hun bare ikke kunne vente med å bli ferdig med sin nåværende kjæreste før hun hoppet til neste.

Mulig jeg overtenker dette 🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

ja

Hvordan har dere kontakt ellers da?☺️ Eller, har dere kontakt, siden hun er «forbidden fruit»? Kjent hverandre lenge?

AnonymBruker
Skrevet
proghodet skrev (11 minutter siden):

Hvis hun var på vei ut ville jeg heller at hun ventet til at hun var ute først - om enn bare for å ikke komplisere ting.

Ville tatt det som et lite rødt flagg om hun bare ikke kunne vente med å bli ferdig med sin nåværende kjæreste før hun hoppet til neste.

Mulig jeg overtenker dette 🙂

Litt enig her..samtidig så har hun bare sagt noe, virker det som..for all del, hun mener det nok. Men så lenge det ikke skjer noe mellom de, så er det kanskje lettere å gå videre når hun evnt har gått fra sin nåværende? Bare en tanke ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har dere kontakt ellers da?☺️ Eller, har dere kontakt, siden hun er «forbidden fruit»? Kjent hverandre lenge?

Vi har en del kontakt men ofte sammen med typen hennes også. Kjenner dem begge. Har også truffet henne alene en del, for hun har trengt hjelp av meg til noen ting. Hvorfor fortelle meg at hun er tiltrukket? jeg blir litt satt ut. Vet ikke hvordan reagere. Er jo tiltrukket av henne så det holder....

Skrevet

Jeg hadde mmmm henne..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har en del kontakt men ofte sammen med typen hennes også. Kjenner dem begge. Har også truffet henne alene en del, for hun har trengt hjelp av meg til noen ting. Hvorfor fortelle meg at hun er tiltrukket? jeg blir litt satt ut. Vet ikke hvordan reagere. Er jo tiltrukket av henne så det holder....

Hmm hun vet at du er tiltrukket av henne? Har du sagt det/vist det? Ikke godt å si, men kan jo være hun har et godt øye til deg og at hun føler forholdet skranter..skjønner du blir satt ut ☺️ Ta det som et kompliment hvertfall 🤗

AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde mmmm henne..

Hva betyr det?

Hmm hun vet at du er tiltrukket av henne? Har du sagt det/vist det? Ikke godt å si, men kan jo være hun har et godt øye til deg og at hun føler forholdet skranter..skjønner du blir satt ut ☺️ Ta det som et kompliment hvertfall 🤗

Har nok ikke klart skjule det nei....men aldri sagt noe. Tar det som et kompliment men blir bare usikker på veien videre. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

blir bare usikker på veien videre. 

Det skjønner jeg veldig godt! Siden hun er den som er i forhold vil jeg jo si at mye ligger på henne..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva betyr det?

Har nok ikke klart skjule det nei....men aldri sagt noe. Tar det som et kompliment men blir bare usikker på veien videre. 

Dere har kanskje en spesiell gnist mellom dere og?😉 Skjønner du blir usikker, kan du ikke prøve å spørre henne hva hun mente med det da? Så får dere renset lufta mellom dere og evnt veien videre 🤗

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...