Gå til innhold

Hvordan dra babes i 30-årene? Jeg er 53 og nyskilt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ts hengeballer og seig sæd? Om du er interessert å gå litt ned i alder. Unge kvinner i 20-årene. De har en fetisj for eldre menn med hengeballer. Kvinner i 30-årene kan du glemme. De er kresne. 

Anonymkode: 59182...5b7

Tror ikke det er mange av dem.

Anonymkode: ac5eb...859

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Expandable86 skrev (6 minutter siden):

Enig. Syns begge deler er like ok, så jeg dømmer hverken den ene eller andre. Det er vel et tegn på at menns seksualitet blir sett på som ekkel.

Selv kunne jeg aldri blitt sammen med noen som var særlig eldre enn meg , men 10-12 år nedover går fint. Det er min preferanse, enkelt og greit. Det er også forskjell på sex og forhold. For sex er ikke aldersforskjell så viktig, mens i forhold blir det bare rart for meg å skulle gå oppover i alder.

Det er jeg faktisk litt enig i men det er litt hvordan eldre menn fremstår ovenfor yngre kvinner eller jevnaldrene. når du får meldinger fra en type 60+ om fitta de er våt og trenger kuk?  fremfor en 38 åring som skriver hei hei så  pen du  var... hvordan går det? Hvem velger du da??? Har opplevd begge deler. 

Kvinne 54

Anonymkode: 198f0...4f4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jeg faktisk litt enig i men det er litt hvordan eldre menn fremstår ovenfor yngre kvinner eller jevnaldrene. når du får meldinger fra en type 60+ om fitta de er våt og trenger kuk?  fremfor en 38 åring som skriver hei hei så  pen du  var... hvordan går det? Hvem velger du da??? Har opplevd begge deler. 

Kvinne 54

Ja, forskjellen er at han på 38 er litt mer sosial intelligent men han ønsker nok det samme som 60-åringen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinne 54

Men TS skriver at han ønsker å respektere kvinner. Han blir likevel kalt gammel gris, gammel gubbe, hengeballer og seig sæd, osv. Dette er mobbing. 

Anonymkode: c5484...0ac

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kvinne 54

Jeg har opplevd motsatt også; desperate menn i 20-årene og 30-årene som skriver og oppgir hvilket hotellrom de bor på i byen min for natten. At de er kåte, og håper jeg kan besøke dem på rommet. Eh, nei. Mens eldre menn i 50-årene og tidlig 60-årene har skrevet mer høflige henvendelser. Jeg er selv i slutten av 30-årene, og velger da selvsagt alltid eldre menn som viser klasse og er høflige, ikke desperate yngre menn som skriver seksualisert og vulgært.

Anonymkode: a2dfd...a50

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. En på 53 klarer ikke bare å «dra» en «babe» i 30 årene. Du er en gammel mann med grått hår og lav utholdenhet. Du har ingenting å stille opp med. No offence. De damene som er på jakt etter morro går ofte ned i alder. Evt jevngamle. 

Anonymkode: a127f...3d8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hørt en mann over 30 år kalle kvinner for "babes" så jeg regner med at dette bare er tull.

Anonymkode: 81a06...d63

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Altså. En på 53 klarer ikke bare å «dra» en «babe» i 30 årene. Du er en gammel mann med grått hår og lav utholdenhet. Du har ingenting å stille opp med. No offence. De damene som er på jakt etter morro går ofte ned i alder. Evt jevngamle. 

Anonymkode: a127f...3d8

lol, jeg er kvinne og du aner ikke hva du snakker om. Har alltid gått opp i alder når jeg har lett etter menn, både til forhold og sex. Utholdenheten er bedre hos menn i 50- og 60-årene faktisk. Var dum og hadde ONS med en fyr på 29 for noen år siden, han holdt ikke i 5 min engang. Kjedelig.

Anonymkode: a2dfd...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Men TS skriver at han ønsker å respektere kvinner. Han blir likevel kalt gammel gris, gammel gubbe, hengeballer og seig sæd, osv. Dette er mobbing. 

Man respekterer ikke kvinner når man kaller dem for "babes". 

TS gjør nøyaktig det motsatte.: Han rakker ned på kvinner ved å kalle dem "babes". Kanskje derfor mange svarer med samme mynt? 

Anonymkode: 6c9b5...8c2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne, 28 år, ble nettopp sammen med en fyr på 48. Han ser veldig ung ut for alderen, han har superfancy karriere og god råd. De virker genuint glad i hverandre. Hjelper sikkert at hun ikke trenger å jobbe men er forsørget av han. De har også likt politisk syn og er ellers "homebodies". 

Anonymkode: e467a...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ei venninne, 28 år, ble nettopp sammen med en fyr på 48. Han ser veldig ung ut for alderen, han har superfancy karriere og god råd. De virker genuint glad i hverandre. Hjelper sikkert at hun ikke trenger å jobbe men er forsørget av han. De har også likt politisk syn og er ellers "homebodies". 

Anonymkode: e467a...673

Bra jobba av oldisen azz

Anonymkode: 812e0...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal du prøve å få en dame som er innenfor dine preferanser, du skal ikke senke kravene. Det er det dummeste du kan gjøre. Heller single enn å ta til takke med noen du ikke er tiltrukket av vel?

Anonymkode: a9017...2da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (1 time siden):

Ja, forskjellen er at han på 38 er litt mer sosial intelligent men han ønsker nok det samme som 60-åringen. 

Og han vil komme lengre med å være sånn helt klart i hvertfall ovenfor meg. 

Kvinne 54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Selvsagt skal du prøve å få en dame som er innenfor dine preferanser, du skal ikke senke kravene. Det er det dummeste du kan gjøre. Heller single enn å ta til takke med noen du ikke er tiltrukket av vel?

Ønske kan vi ihvertfall alle gjøre. 

Anonymkode: dd1ca...853

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (1 time siden):

Kan jo spørre deg om det samme hva hadde du valgt...dame 60+ som skriver du ser ung og sprek ut vedder på den stive kuken din passer perfekt i slufsa mi. Mot ei dame på 35 som skriver ..hei så hyggelig du ser ut da. Hva driver så denne kjekke unge herremannen med?? 

Nå er jeg  spent...:jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ønske kan vi ihvertfall alle gjøre. 

Anonymkode: dd1ca...853

Om man ikke finner noen man vil være med er det ingen krise å være single. Heller det enn å ta til takke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Man kan jo ikke noe for hva man tiltrekkes av? Eller mener du han skal senke kravene og ta til takke med en dame han ikke er tiltrukket av?

Om det er noe jeg har lært av KG så er det at man aldri skal senke kravene.

Greit nok, men ville han selv vurdert en dame i 70-årene fordi damen har preferanser ift yngre menn? Han går 20 år ned selv og da må han forstå hvordan vi i 30-årene vurderer han som mulig partner. Hvorfor er det en selvfølge å skulle gå så mye ned uten å vurdere tilsvarende andre veien? Creepy!

Anonymkode: 67d2f...9c7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Man respekterer ikke kvinner når man kaller dem for "babes". 

TS gjør nøyaktig det motsatte.: Han rakker ned på kvinner ved å kalle dem "babes". Kanskje derfor mange svarer med samme mynt? 

Anonymkode: 6c9b5...8c2

https://www.babla.no/engelsk-norsk/babe

https://naob.no/ordbok/babe

Babe oversettes "snuppa" og "ung, lekker dame" i følge lenkene. Det er jo et positivt ladet ord, det er ikke ment nedrakkende. En bedre sammenligning, som i større  og mer rimelig grad kunne provosert frem svar på tiltale, hadde vært hvis han skrev "hengepupper", "seig fittesaft" , "gammel røy" o.l. Dette hadde vært mer likt de ordene som er brukt mot TS (ref "seig sæd, hengeballer, gammel gubbe") osv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er opptatt av å respektere kvinner. Ønsker ikke å være creepy gammel gubbe. 

Anonymkode: 53eea...81c

Må dessverre skuffe deg. Du er en creepy gammel gubbe....

Du er 53 og søker babes i 30 årene? Et tips til deg fra en annen mann i40 årene-> bli voksen og la være med å kalle de «babes». Du er og blir en gammel gris med den holdningen din, uansett hvordan du vrir og vender på det, du er creepy.

Blir direkte flau på dine vegne.

Anonymkode: 2d951...ee1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg med meg 🤫 hilsen jente i 20-åra

Anonymkode: 78914...a68

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...