Debyrazi Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg leter etter et babysete som passer i en Hummer H2 - 2002 modell Problemet mitt er at e jeg finner er i Amerika og de selger ikke til europa. Hvordan få kjøpt amerikanske varer som ikke selges til europa på nettsiden?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Bruk Jetcarrier etc Da sendes varene til en amerikansk adresse, og jetcarrier sender det videre for deg. Hva er så spesielt med seter og belter i Hummer at ingenting i Europa passer? Anonymkode: 82616...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Det er ikke sånn at barneseter lages til bilmodeller... De prøver å lage barneseter universelle slik at de skal passe til alle biler... Anonymkode: 7b3de...29e 2
Debyrazi Skrevet 10. april 2021 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bruk Jetcarrier etc Da sendes varene til en amerikansk adresse, og jetcarrier sender det videre for deg. Hva er så spesielt med seter og belter i Hummer at ingenting i Europa passer? Anonymkode: 82616...2ad Jeg vet at dette kan bli et konflikt tema med dama. Jeg ønsker derfor at alt skal være originalt så hun ikke sier at det er trafikkfarlig.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Debyrazi skrev (2 minutter siden): Jeg vet at dette kan bli et konflikt tema med dama. Jeg ønsker derfor at alt skal være originalt så hun ikke sier at det er trafikkfarlig. Et barnesete fra 2002 vil nok være mer trafikkfarlig enn et nytt barnesete. Anonymkode: 7b3de...29e 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Et barnesete fra 2002 vil nok være mer trafikkfarlig enn et nytt barnesete. Anonymkode: 7b3de...29e Tror du skal lese HI engang til, det er bilen som er en 2002 modell ikke barnesetet... Anonymkode: dfe11...56e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror du skal lese HI engang til, det er bilen som er en 2002 modell ikke barnesetet... Anonymkode: dfe11...56e Produserer de fortsatt "originalt barnesete" til en 2002-modell i dag? Anonymkode: 7b3de...29e 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Produserer de fortsatt "originalt barnesete" til en 2002-modell i dag? Anonymkode: 7b3de...29e Ja til Hummer biler vil jeg tro de fortsatt gjør det i USA Anonymkode: dfe11...56e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 Ville det ikke vært mer fornuftig å frakte barnet rundt i en noe mer moderne bil? Ikke i en hauggammel amerikansk blikkboks? 🤷♀️ Anonymkode: 1725c...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 Så du har bilen enda altså? Redd den fortsatt var lei seg siden venninnene til dama di slengte dritt om den! Anonymkode: a378f...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Debyrazi skrev (14 timer siden): Jeg vet at dette kan bli et konflikt tema med dama. Jeg ønsker derfor at alt skal være originalt så hun ikke sier at det er trafikkfarlig. Hun vil nok heller ha best i test enn originalt. Anonymkode: 82616...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja til Hummer biler vil jeg tro de fortsatt gjør det i USA Anonymkode: dfe11...56e Og da er det sikkert ikke godkjent for bruk her. Anonymkode: b09da...183 1
Debyrazi Skrevet 11. april 2021 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2021 Jeg har funnet en løsning med isofix eller noe sånt. De installerer et feste på verksted. Dama sier at bilen er trafikk farlig, men det stemmer ikke 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 Debyrazi skrev (16 timer siden): Jeg leter etter et babysete som passer i en Hummer H2 - 2002 modell Problemet mitt er at e jeg finner er i Amerika og de selger ikke til europa. Hvordan få kjøpt amerikanske varer som ikke selges til europa på nettsiden? Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke helt... Mener dama di at hun vil ha en stol som er produsert for Hummer? Det er jo ikke sånn det funker. Jeg har en Audi og en Skoda, men jeg har da vitterlig ikke to ulike stoler produsert for de ulike merkene. Man søker opp den stolen man vil ha, og ser på lista over hvilke biler den passer i. En stol produsert i Amerika, der de ikke akkurat er kjent for å ha trygge stoler bakovervendt lenge nok, så ville jeg uten å blunke kjøpt stol her i Norge fra en anerkjent produsent. Feks Max Way Plus, eller Axkid Minikid, eller BeSafe. Anonymkode: 1a286...8d7 4
Debyrazi Skrevet 11. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig jeg er dum, men jeg skjønner ikke helt... Mener dama di at hun vil ha en stol som er produsert for Hummer? Det er jo ikke sånn det funker. Jeg har en Audi og en Skoda, men jeg har da vitterlig ikke to ulike stoler produsert for de ulike merkene. Man søker opp den stolen man vil ha, og ser på lista over hvilke biler den passer i. En stol produsert i Amerika, der de ikke akkurat er kjent for å ha trygge stoler bakovervendt lenge nok, så ville jeg uten å blunke kjøpt stol her i Norge fra en anerkjent produsent. Feks Max Way Plus, eller Axkid Minikid, eller BeSafe. Anonymkode: 1a286...8d7 Det er dama som ikke liker bilen min og prøver å være vanskelig. Jeg har funnet en løsning som er lovlig og trygg
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 Debyrazi skrev (1 minutt siden): Det er dama som ikke liker bilen min og prøver å være vanskelig. Jeg har funnet en løsning som er lovlig og trygg Innen et halvt år, når barnet er født, så er nok forholdet slutt uansett. Så hva du bruker når du har samvær spiller ingen rolle, bare det er godkjent. Anonymkode: b09da...183 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 Gale venninner, visning, silkeputer i sofaen og nå bilstol. Virker til å være enige om det meste dere to.... Anonymkode: 9034f...a3e 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 Debyrazi skrev (1 minutt siden): Det er dama som ikke liker bilen min og prøver å være vanskelig. Jeg har funnet en løsning som er lovlig og trygg Er forsåvidt enig i det med bilen. Jeg har brukt masse penger på en trygg, ny bil. Da vet jeg at barna mine er så trygge som de kan være, hvis uhellet skulle være ute. Hummer eller ei, en bil fra 2002 er dessverre hønngammel, og mangler nok mye vesentlig sikring, som airbager bak, airbagrullgardiner osv. Samt den er ikke lagd for å brette seg inn i en kollisjon, men vil være hard i en kræsj som overfører smellet til passasjerer. Det er selvsagt supert med en godkjent god bilstol, men man må tenke på bilen også. Jeg er med dama du angående bilen, men med deg angående bilstol. Anonymkode: 1a286...8d7 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #19 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Innen et halvt år, når barnet er født, så er nok forholdet slutt uansett. Så hva du bruker når du har samvær spiller ingen rolle, bare det er godkjent. Anonymkode: b09da...183 Så hvis han bruker en bilstol fra Biltema som er regelrett søppel, men godkjent, så skal barnemoren godta det? Anonymkode: 1a286...8d7
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #20 Skrevet 11. april 2021 Du må jo først finne ut om hun virkelig er gravid, før du kjøper bilsete Anonymkode: 63ccc...764 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå