Gå til innhold

Blir bare forelsket i eldre menn. Jeg er jente på 21 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir dødsforelsket i eldre menn. De som er rundt 40-58 år. Høyt utdannende menn som er smarte og virker som en autoritær person. Kjenner det kribler i magen og går og tenker på de i dagesvis om jeg ser en som faller i smak. 

jeg har ikke hatt noe farsfigur siden jeg var 14 år, og kanskje det er derfor jeg bare faller for eldre menn? Jeg synes det begynner å bli et problem da jeg ikke oppsøket gutter på min alder, og går rundt og ser kun på eldre menn. 
Jeg må jo begynne å finne den rette om jeg skal stifte familie, og det er ikke aktuelt å gjøre det med en eldre mann. Og tviler på at en høyt utdAnnet og intelligent mann hadde forlatt kona si for meg.

hvordan skal jeg endre meg? Er så vanskelig og er skamfull for å tenne kun på eldre menn. Kan også fantasere om menn i 60- årene

Anonymkode: ab530...661

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Tripptrapp1 skrev (7 minutter siden):

Daddy issues?

JAAAA!!!!!!!!! Det står jo det klart og tydelig!!!!!!!

Anonymkode: ab530...661

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må gå til psykolog for å få tettet hullene i sjelen din før gamle griser får hendene sine på deg.

Anonymkode: 7bc40...c9a

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt,spekulasjon,kommentar til moderering,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Du vokser det av deg. Greit at du ikke har hatt en farsfigur, men går på det at de er etablerte, mer voksne og kanskje passer bedre inn i ditt bilde at de kan passe bedre på deg. Hvem veit. Sliter du med følelser siden din far ikke har hvert til stede burde du prate med noen, men vit at dette er helt normalt 🙂

Jeg og mine venninner har hvert der. Eldste var 58. Nå er jeg 33 og samboer med en som er 32. Blei menneske ut av meg å 🙂

Anonymkode: e04db...495

• Liker 2
Skrevet

hvorfor må alle mene noe da, alle fordømmer de som ikke er lik en selv, synes folk kan slappe av litt

Skrevet

Jeg har selv alltid vært litt av samme typen. Alltid foretrukket gutter/menn som er eldre enn meg. Synes fortsatt den dag idag at de fleste hannkjønn på min alder er for barnslige for min smak. Finnes folk langt oppi 40 årene jeg synes er kjekke og ikke hadde hatt noe imot å være med hvis jeg var singel. Er 24 nå. 

Som 15 ble jeg sammen med en på 21.. Vi var sammen ganske lenge (nærmere 2,5-3 år). 

Jeg ble så sammen med en på 30 når jeg var 18. Vi er samboere idag og venter barn sammen. 😊 

Altså nødvendigvis ikke noe gale at du har det sånn, bare ikke forveksle en farsfigur med en fremtidig partner 😉

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva problemet er! Du har jo noe er mye større spekter på menn. Men elsker damer i 20 årene og de er ikke gift eller med sambo alle sammen! Du må ikke være så negativ eller tenke så langt frem tid. Finn deg en mann du vil ha og ta det derfra! Lykke til:)

Anonymkode: fa206...220

AnonymBruker
Skrevet

Ville absolutt ikke fått barn med en så eldre mann, om noen år vil jo mannen begynne å bli ganske gammel. Er vel ganske sannsynlig at du ikke vil være så tiltrukket av han da? Du er jo så ung at du kan utsette barn noen år, så kan du prøve ut hvordan det er å være sammen med en som er så mye eldre først. 

Anonymkode: 7b91f...c3b

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte først ja eldre menn i 30-årene, men det var da voldsomt...

Anonymkode: a5f5b...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...