AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #21 Skrevet 10. april 2021 Nå skal jeg slutte å tulle. Kjenner at det blir litt sånn "hyacinth bucket" stil å bekymre seg dette. Hvorfor må man være så fin på ting? Når man egentlig er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: 0ed05...089 7
MarianneE Skrevet 10. april 2021 #22 Skrevet 10. april 2021 Om så er... Hvorfor bry seg? Har du lyst på platting så lag platting! Bruk den og kos deg! 2
SoWhat? Skrevet 10. april 2021 #23 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke litt harry å si "vin" da ? Anonymkode: 0ed05...089 Hvorfor?
SoWhat? Skrevet 10. april 2021 #24 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå skal jeg slutte å tulle. Kjenner at det blir litt sånn "hyacinth bucket" stil å bekymre seg dette. Hvorfor må man være så fin på ting? Når man egentlig er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: 0ed05...089 Greit å tulle i sånne tråder. De ber om det. Alle er redde for å være Harry unntatt de som er stolte av det. Men vi har alle våre harry sider.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #25 Skrevet 10. april 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem har du hørt det fra? Sikker på at du oppfattet det riktig? Det er nytt for meg at platting skal være "harry". Anonymkode: 0bba6...858 Jeg har hørt det fra en jeg kjenner som er ganske opptatt av å like “de riktige” tingene. Jeg synes sånt (altså hva som regnes for god og dårlig smak, hvordan det forandrer seg osv.) er så interessant, og nå er jeg nysgjerrig på om dette bare er hennes personlige mening eller om det er noe “folk” synes. Det virker jo ikke sånn på svarene her inne 😊 Anonymkode: 0f7a1...6fb
Alice123 Skrevet 11. april 2021 #27 Skrevet 11. april 2021 Det har jeg aldri hørt? Hadde prisvurdering av boligen rett før covid, hvor vi fikk tips om å bygge platting/terrasse over hagen for å få økt verdi på boligen.
sicario Skrevet 11. april 2021 #29 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ren nysgjerrighet, og ikke fordi jeg lurer på om vi skal ha det, men jeg har hørt at det i Norge regnes som veldig harry å dekke litt av plenen med en platting. Er det sant? (Jeg bor ikke i Norge, så jeg er nysgjerrig på hva som er "normalt" der for tiden.) Anonymkode: 0f7a1...6fb Aldri hørt. platting er praktisk, ikke harry.
Boetica Skrevet 11. april 2021 #31 Skrevet 11. april 2021 Hvorfor gi andre makten til å bestemme hva som er god smak? Hvis flere gi blaffen i å være livredd for å være harry, kan smaksdommerne sitte der i sitt eget ekkokammer.
Gjest Maayaaa Skrevet 11. april 2021 #32 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det ikke litt harry å si "vin" da ? Anonymkode: 0ed05...089 Altså... Om man skal innta forfriskninger på terrassée-en, så snakker man selvsagt om bobler (ikke slikt billig italiensk prosecco-skvip) eller en deilig mineralsk Chablis, eller noget lignende. Rødvin drikker man ikke ute i haven om våren og sommeren, nei, DET er virkelig lavmål. *sniff*
klondrik Skrevet 11. april 2021 #33 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ren nysgjerrighet, og ikke fordi jeg lurer på om vi skal ha det, men jeg har hørt at det i Norge regnes som veldig harry å dekke litt av plenen med en platting Dersom du mener det kan være "harry" å utvide et ute-areal med en terrasse så må jeg nesten spørre hva du definerer som "harry"?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #34 Skrevet 11. april 2021 Jeg kjøpte leilighet med platting i hele hagen. Synes at det var praktisk, men stygt. Har derfor revet deler av plattingen for å sette opp en hekk. Har også supplert med beplantning i potter flere steder. En venninne som er eiendomsmegler mente at dette ville trekke opp verdien ved salg, fordi de fleste boligkjøpere i Oslo ønsker en grønn og skjermet uteplass med lite behov for vedlikehold. Heldigvis er det store grøntområder utenfor hagegjerdet mitt (borettslagets felles plen). Det hjelper på inntrykket. Anonymkode: 33307...070
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #35 Skrevet 11. april 2021 Det er praktisk å ha et hardt underlag til hagemøblene. Og platting gjør den jobben helt fint. Men en liten treplattform uten noe rundt er ganske ofte litt ... nakent, tomt, eller rart? En steinlagt uteplass med beplantning rundt er mye penere og mer varig. Anonymkode: de52b...943 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå