Gå til innhold

Regnes platting i hagen som harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ren nysgjerrighet, og ikke fordi jeg lurer på om vi skal ha det, men jeg har hørt at det i Norge regnes som veldig harry å dekke litt av plenen med en platting. Er det sant? (Jeg bor ikke i Norge, så jeg er nysgjerrig på hva som er "normalt" der for tiden.) 

Anonymkode: 0f7a1...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Eh hæ? Det har jeg aldri hørt. 

Anonymkode: d6760...595

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Det var nytt for meg. 

Anonymkode: 80839...65f

• Liker 7
Gjest Neocortex
Skrevet

Ja. Det får huset ditt til å likne et fortelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh nei? 

Anonymkode: 1dff8...a19

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altså mitt ute på plenen? Eller i tilknytning til huset som en terrasse?

Anonymkode: 49401...61b

• Liker 2
Skrevet

På ingen måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What? Har jeg aldri hørt. 

Anonymkode: 0165e...516

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner faktisk ikke spørsmålet 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 5f3c8...27c

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det gjør det sikkert o finere strøk, for der har de det ikke. Der skal der være terasser og fine verandaer. Ikke platting der nei  🙂

Endret av SoWhat?
Skrevet
Neocortex skrev (8 minutter siden):

Ja. Det får huset ditt til å likne et fortelt. 

😆 wtf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (3 minutter siden):

Det gjør det sikkert o finere strøk, for der har de det ikke. Der skal der være terasser og fine verandaer. Ikke platting der nei  🙂

Terrasse er bare en platting som er ved en dør i huset, altså at man kan gå rett fra huset til plattingen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

billige plastmøbler på plen er harry. Sånn en stol der til Jøran og en her til Rune. og så sitter de der og roper til hverandre.

Anonymkode: 0ed05...089

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Terrasse er bare en platting som er ved en dør i huset, altså at man kan gå rett fra huset til plattingen.

Det er vel finere navn 🙂 og kanskje litt mer forseggjorte? Vet ikke jeg. Men platting er jo ikke et særlig pent ord. Det må jeg si. Det høres liksom billig ut. Syns det kan være fint jeg altså, men de kunne kalt det noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (1 minutt siden):

Det er vel finere navn 🙂 og kanskje litt mer forseggjorte? Vet ikke jeg. Men platting er jo ikke et særlig pent ord. Det må jeg si. Det høres liksom billig ut. Syns det kan være fint jeg altså, men de kunne kalt det noe annet. 

Er terrasse fint nok for deg? Eller kanskje terrassé ? Skal det være et glass hvitt på terrassé-en?

• Liker 7
Annonse
Skrevet

Da er isåfall vi veldig harry. Vi har en 40 kvm stor platting foran huset. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om det er harry eller ikke. Veldig praktisk vil jeg heller kalle det 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er terrasse fint nok for deg? Eller kanskje terrassé ? Skal det være et glass hvitt på terrassé-en?

Siste er penest  🙂

Må bare legge til at et glass "hvitt" og et glass "rødt" er noe av det dummeste jeg ser og hører. Hva er i veien med å si VIN egentlig?? 

Endret av SoWhat?
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ren nysgjerrighet, og ikke fordi jeg lurer på om vi skal ha det, men jeg har hørt at det i Norge regnes som veldig harry å dekke litt av plenen med en platting. Er det sant? (Jeg bor ikke i Norge, så jeg er nysgjerrig på hva som er "normalt" der for tiden.) 

Anonymkode: 0f7a1...6fb

Hvem har du hørt det fra? Sikker på at du oppfattet det riktig? Det er nytt for meg at platting skal være "harry". 

Anonymkode: 0bba6...858

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke denne trangen til å definere noe som harry. Hva er poenget med det?

Anonymkode: 4fdf6...f87

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (13 minutter siden):

Siste er penest  🙂

Må bare legge til at et glass "hvitt" og et glass "rødt" er noe av det dummeste jeg ser og hører. Hva er i veien med å si VIN egentlig?? 

Er det ikke litt harry å si "vin" da ? :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...