Gå til innhold

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor tror du alle trollene kommer fra? 

Hva skaper mest engasjement? Når sjekker du mest? Når svarer du mest? Du vet at det er troll, men du klarer ikke la være å svare ... Du finner deg i å diskutere med dem du ellerede har definert som troll. 

Hvem vinner på dette tror du? KG?

Hvem igangsetter dette tror du og hvorfor tror DU at uføretrådene kommer igjen og igjen?  Du tror vel ikke for alvor at dette er vanlige folk. Jeg gjetter på at kvinneguiden og dets eiere har ganske mange på saken når det gjelder å holde aktiviteten på forumet oppe. Ikke bare som trådstartere men også som trollere. 

Fritt til å gjøre seg opp egne meninger.  Jeg anbefaler deg å trappe ned aktiviteten. 

Endret av Nooni
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neocortex skrev (18 minutter siden):

KG? 

Hva mener du?

Gjest Airman
Skrevet

Ser ikke skogen for bare trær her 🙂

Skrevet
Airman skrev (10 minutter siden):

Ser ikke skogen for bare trær her 🙂

Sant nok. 

Men det er jo enkelt hvis man er bevisst. Dette innlegget kommer til å bli begravd - fordi sånn er algoritmene laget. Uføretrygd løftes. Kritikk forsvinner. 

Gjest Airman
Skrevet
Nooni skrev (1 minutt siden):

Sant nok. 

Men det er jo enkelt hvis man er bevisst. Dette innlegget kommer til å bli begravd - fordi sånn er algoritmene laget. Uføretrygd løftes. Kritikk forsvinner. 

De trådene du nevner der er hetsetråder og straffbare.. Ville sett hvor mangen slike tråder som ville blitt stående hvis det gjaldt asylsøkernes virke i Norge 

Skrevet (endret)

Denne tråden kommer aldri til å komme på oversikten mest/lest fordi det er en tråd man ikke vil dere skal prioritere ting som er viktige. 

Endret av Nooni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...