Cassiopeia Skrevet 29. august 2005 #1 Skrevet 29. august 2005 Jeg har kombinasjonshud med enkelte urenheter i t-sonen. Nå trenger jeg ny fuktighetskrem, og kikket på den fra Decleor jeg har nevnt ovenfor. Bruker shiseido pureness rens og tonic, men er misfornøyd med begge fuktkremene fra den serien. Men er hydra-mat regulatin fluid beregnet som et fuktighetsprodukt, altså erstatning for fuktighetskrem? Ble ikke helt klok på infoen på Decleors sider.
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2005 #2 Skrevet 29. august 2005 Det ser ikke slik ut....Har du lest på MUA, forresten? Det ser ut til at den får lunken mottagelse. Hvis huden din trenger fuktighet, er denne sannsynligvis litt i minste laget, såfremt du ikke har veldig fet hud. Jeg ville heller testet ut Hydra Floral Fresh Emulsion. Det er en fuktbombe av dimensjoner, men ikke fet og ekkel.
Scheherazade Skrevet 29. august 2005 #3 Skrevet 29. august 2005 Jeg hadde den, helt ok den. Brukte den om morgenen som fuktighetskrem, om kvelden brukte jeg Hydra Floral som gir mer fukt. Det er T-zone regulateour som ikke er beregnet som fuktighetskrem, det er en sånn anti-skinn-gele. Som også er ganske god.
Cassiopeia Skrevet 29. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2005 Det ser ikke slik ut....Har du lest på MUA, forresten? Det ser ut til at den får lunken mottagelse. Hvis huden din trenger fuktighet, er denne sannsynligvis litt i minste laget, såfremt du ikke har veldig fet hud. Jeg ville heller testet ut Hydra Floral Fresh Emulsion. Det er en fuktbombe av dimensjoner, men ikke fet og ekkel. ← Beuty-orakelet. Sjekket MUA nå. Tingen er at huden min egentlig ikke har noe veldig stort behov for fuktighet- så jeg trenger bare en lett krem, helst en litt balanserende. Gel-kremen fra Shiseido pureness var ok (men ikke mer), men jeg vil ikke ha krem i krukke.. Tenkte på Estee Lauder clear difference oil-control hydrator, men er redd for at den skal bli for uttørrende for kinnene mine. Kanskje jeg bare blir nødt til å bruke én krem i t-sonen og en i kinnene (som om jeg gidder det.. )
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2005 #5 Skrevet 29. august 2005 Jeg ville prøvdt Active Moist fra Dermalogica.
Cassiopeia Skrevet 29. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2005 Jeg ville prøvdt Active Moist fra Dermalogica. ← Huden min liker ikke den. Blir faktisk fet av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå