Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kombinasjonshud med enkelte urenheter i t-sonen. Nå trenger jeg ny fuktighetskrem, og kikket på den fra Decleor jeg har nevnt ovenfor. Bruker shiseido pureness rens og tonic, men er misfornøyd med begge fuktkremene fra den serien.

Men er

hydra-mat regulatin fluid beregnet som et fuktighetsprodukt, altså erstatning for fuktighetskrem? Ble ikke helt klok på infoen på Decleors sider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke slik ut....Har du lest på MUA, forresten? Det ser ut til at den får lunken mottagelse. Hvis huden din trenger fuktighet, er denne sannsynligvis litt i minste laget, såfremt du ikke har veldig fet hud.

Jeg ville heller testet ut Hydra Floral Fresh Emulsion. Det er en fuktbombe av dimensjoner, men ikke fet og ekkel.

Skrevet

Jeg hadde den, helt ok den. Brukte den om morgenen som fuktighetskrem, om kvelden brukte jeg Hydra Floral som gir mer fukt.

Det er T-zone regulateour som ikke er beregnet som fuktighetskrem, det er en sånn anti-skinn-gele. Som også er ganske god.

Skrevet
Det ser ikke slik ut....Har du lest på MUA, forresten? Det ser ut til at den får lunken mottagelse. Hvis huden din trenger fuktighet, er denne sannsynligvis litt i minste laget, såfremt du ikke har veldig fet hud.

Jeg ville heller testet ut Hydra Floral Fresh Emulsion. Det er en fuktbombe av dimensjoner, men ikke fet og ekkel.

Beuty-orakelet. :)

Sjekket MUA nå. Tingen er at huden min egentlig ikke har noe veldig stort behov for fuktighet- så jeg trenger bare en lett krem, helst en litt balanserende. Gel-kremen fra Shiseido pureness var ok (men ikke mer), men jeg vil ikke ha krem i krukke.. :roll:

Tenkte på Estee Lauder clear difference oil-control hydrator, men er redd for at den skal bli for uttørrende for kinnene mine.

Kanskje jeg bare blir nødt til å bruke én krem i t-sonen og en i kinnene (som om jeg gidder det.. ;) )

Skrevet

Jeg ville prøvdt Active Moist fra Dermalogica.

Skrevet
Jeg ville prøvdt Active Moist fra Dermalogica.

Huden min liker ikke den. Blir faktisk fet av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...