AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Her om dagen så ringte det på døra, jeg satt å spiste brokkolisalat... svelge fort unna og løp mot døra. Jeg trodde jeg visste hvem det var (ventet besøk) så bare rev opp døra uten å tenke på hvordan jeg så ut og der stod det jo en annen.. det var en ny fra nabolaget som lurte på noe. Og idet jeg skulle svare henne da merket jeg at det var masse brokkoli igjen mellom tenna og sånt.. så for å kunne si noe så måtte jeg holde for munn imens jeg prøvde å fjerne det med tunga og si beklager... akkurat spist skjønner du...fikk det søren ikke bort, så ente med at jeg måtte prate skikkelig monotont. hun så jo ganske rart på meg. jeg visste ikke helt hvor Jeg skulle gjøre av meg eller hvordan jeg skulle håndtere det. Men syns det er helt jævlig flaut 🙄 Bør jeg være flau? Føler hun må tenke at jeg er en skikkelig gris/uhøflig/tilbakestående eller et eller annet merkelig... Anonymkode: b33ea...270
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Hehe, denne "episoden" hadde jeg ikke ofret en tanke mer på. Du sa jo til henne at du akkurat hadde spist. Ingenting å være flau over:) 10
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Neida ts, jeg synes ikke du bør tenke så mye på dette. Det er fort gjort å overtenke på slike små hendelser og så blir det plutselig en eksplosjon av dårlige tanker/pinlige følelser/flauhet.. Jeg kan ha det slik selv. Der noe jeg sa for sånn typ 3 år siden eller noe jeg gjorde/ ikke gjorde i en sosial setting vokser i hode på meg og fyller meg med dårlige følelser. Det beste du gjør er å legge det vekk😊 Du forklarte situasjonen og det er da helt naturlig.. Ikke noe problem Anonymkode: 1e7f9...a7b 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Hehe, denne "episoden" hadde jeg ikke ofret en tanke mer på. Du sa jo til henne at du akkurat hadde spist. Ingenting å være flau over:) Bare tenker at det kanskje er litt mer vanlig å forsikre seg om at ikke det er fullt av mat igjen i munn før man åpner døra liksom... 🥲men jeg var så stressa 😭 Anonymkode: b33ea...270
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare tenker at det kanskje er litt mer vanlig å forsikre seg om at ikke det er fullt av mat igjen i munn før man åpner døra liksom... 🥲men jeg var så stressa 😭 Anonymkode: b33ea...270 Det kan skje alle:) Min venninne møtte opp på foreldremøte med en svær O'boy-bart. Merket det ikke før hun kom hjem igjen. 😂😂 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Er du selv en dømmende person som frykter dette? Anonymkode: 8bae3...a45 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (7 minutter siden): Det kan skje alle:) Min venninne møtte opp på foreldremøte med en svær O'boy-bart. Merket det ikke før hun kom hjem igjen. 😂😂 😆🤣👌 Anonymkode: b33ea...270
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du selv en dømmende person som frykter dette? Anonymkode: 8bae3...a45 Jeg hadde vel undret litt om det var masse mat på tennene til den som åpnet døren. Nå vet jeg ikke om hun så det da. Anonymkode: b33ea...270
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg hadde vel undret litt om det var masse mat på tennene til den som åpnet døren. Nå vet jeg ikke om hun så det da. Anonymkode: b33ea...270 Om du undrer deg over at folk har mat på tennene når de blir overrumplet i sitt eget hjem, så skulle man ikke trodd at du hadde levd lenge på denne jorden. Eventuelt har du et anstrengt forhold til mat. (ikke dårlig ment til deg, men altså, jeg garanterer at din nabo ikke tenker på dette) Anonymkode: 8bae3...a45 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om du undrer deg over at folk har mat på tennene når de blir overrumplet i sitt eget hjem, så skulle man ikke trodd at du hadde levd lenge på denne jorden. Eventuelt har du et anstrengt forhold til mat. (ikke dårlig ment til deg, men altså, jeg garanterer at din nabo ikke tenker på dette) Anonymkode: 8bae3...a45 Jeg hadde jo ikke dømt dem, eller behandlet dem annerledes av den grunn, men hadde jo tenkt over det liksom... legen min hadde en gang rekesalat eller noe på haka når han skulle fjerne en hemoroide etter forstoppelse for meg... det var jo litt rart.. jeg turte jo ikke å si ifra om det... men ja... Anonymkode: b33ea...270
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde jo ikke dømt dem, eller behandlet dem annerledes av den grunn, men hadde jo tenkt over det liksom... legen min hadde en gang rekesalat eller noe på haka når han skulle fjerne en hemoroide etter forstoppelse for meg... det var jo litt rart.. jeg turte jo ikke å si ifra om det... men ja... Anonymkode: b33ea...270 TROLL Anonymkode: 8bae3...a45 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TROLL Anonymkode: 8bae3...a45 Nei... det er ikke troll... bare fordi at ting er sprøtt så må det ikke være troll.... legen min hadde sikkert hivd i seg lunchen rett før jeg skulle ha time Anonymkode: b33ea...270
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #14 Skrevet 10. april 2021 Ta det med ro. Jeg skal ikke sladre til de andre. Lurte jo litt på om du var totalt retard men men. Anonymkode: 6a7c7...8b6
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #15 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg hadde jo ikke dømt dem, eller behandlet dem annerledes av den grunn, men hadde jo tenkt over det liksom... legen min hadde en gang rekesalat eller noe på haka når han skulle fjerne en hemoroide etter forstoppelse for meg... det var jo litt rart.. jeg turte jo ikke å si ifra om det... men ja... Anonymkode: b33ea...270 Haha, vi mennesker er litt rare sånn. Vi skal på død og liv ikke si ifra hvis noen har matrester rundt munnen, eller at noen tråkker rundt med en remse toalettpapir under skoen😂 Gjør det ikke selv heller, til folk jeg ikke kjenner😄
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #16 Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Haha, vi mennesker er litt rare sånn. Vi skal på død og liv ikke si ifra hvis noen har matrester rundt munnen, eller at noen tråkker rundt med en remse toalettpapir under skoen😂 Gjør det ikke selv heller, til folk jeg ikke kjenner😄 Var en gang jeg klarte å si ifra, men det var fordi det var så sjenerende at jeg fikk litt vondt. Var en jeg møtte i bassenget på en party ferie som flørta meg meg. Så dukket han og kom opp igjen med en sånn lang grønn remse fra nesa til øret... da sa jeg ifra, men han var såpass sjarmerende at det glemte jeg 2 sek etterpå Anonymkode: b33ea...270
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #17 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var en gang jeg klarte å si ifra, men det var fordi det var så sjenerende at jeg fikk litt vondt. Var en jeg møtte i bassenget på en party ferie som flørta meg meg. Så dukket han og kom opp igjen med en sånn lang grønn remse fra nesa til øret... da sa jeg ifra, men han var såpass sjarmerende at det glemte jeg 2 sek etterpå Anonymkode: b33ea...270 Haha, spørs om han glemte det etter 2 sekunder😂 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. april 2021 #18 Skrevet 10. april 2021 Synes det er værre med snusklysa som siger enn at du blir avbrutt i foringstiden. Null stress dette. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #19 Skrevet 10. april 2021 Takk for all støtte, føler meg bra igjen 😅❣- ts Anonymkode: b33ea...270 2
Hannah80 Skrevet 10. april 2021 #20 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for all støtte, føler meg bra igjen 😅❣- ts Anonymkode: b33ea...270 Så flott da:) Ingenting er bedre enn det👍😃 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå