AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 Er denne positiv? Anonymkode: 4d71c...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Del Skrevet 10. april 2021 Dette var rart. Føler teststreken her er sterkere, men er jo på samme urin Anonymkode: 4d71c...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 10. april 2021 #3 Del Skrevet 10. april 2021 Ser to tydelige streker. Du kan ta en digital bare for å få bekreftet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 10. april 2021 #4 Del Skrevet 10. april 2021 Nederste er vel ihvertfall positiv, så hadde tolket det som el jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 10. april 2021 #5 Del Skrevet 10. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Ser to tydelige streker. Du kan ta en digital bare for å få bekreftet:) Det er eggløsningstester 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 10. april 2021 #6 Del Skrevet 10. april 2021 Misanthropis skrev (Akkurat nå): Det er eggløsningstester 😉 Omg så ikke det😂 vel tydelige streker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Del Skrevet 10. april 2021 Testen som var mest positiv på bildet er nå blitt negativ etter en time. Vil det da si at testen var negativ likevel, eller telles ikke det iom at det er over 5 min siden? Anonymkode: 4d71c...0c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Testen som var mest positiv på bildet er nå blitt negativ etter en time. Vil det da si at testen var negativ likevel, eller telles ikke det iom at det er over 5 min siden? Anonymkode: 4d71c...0c9 Testen skal leses av innen 5 minutt😊 Anonymkode: 196a1...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå