AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Hvordan håndtere dette i forbindelse med samvær med far? Anonymkode: 802b1...f7b
Milky Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Det er en 3 åring... slapp helt av. Barn sier sånne ting 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Vi bor sammen. Ungen min er definitivt mer knyttet til meg. Ganske normalt. Det betyr ikke at han ikke er superglad i pappa og at pappa er veldig viktig for han.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Ungen vår har for tiden dilla på pappa, selv om vi bor sammen alle sammen. Blir sur hvis det er jeg som henter i barnehagen. Da han var mindre ville han bare ha meg. Helt vanlig og naturlig 😊 Anonymkode: 8dc67...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Det sier min 4-åring også. Jeg vet at barnet er akkurat like glad i pappaen sin, så det tar jeg med knusende ro. Det hadde jeg også gjort dersom det var motsatt, eller hvis jeg blir kalt dum bæsj😅 Anonymkode: 347ba...01a 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Min sønn sa alltid at pappa var best, flinkest til å lage mat, morsomst og hvis han kunne velge, ville han bodd hos pappaen sin hele tiden istedenfor hos meg. Det var et uttrykk for at han savnet faren sin i hverdagen. Jeg støttet ham i det og sa at jeg kunne godt forstå at han var så glad i sin far og ønsket å bo med ham. Altså, barn elsker begge sine foreldre. Noen er pappabarn, mens andre er mammabarn. Andre igjen bytter på det. Som forelder må man bare takle det og være glad for at barnet er så glad i den andre forelderen. Anonymkode: eb09a...bb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå