Gå til innhold

Kan man ikke stalke folk lenger?

Flamme

Anbefalte innlegg

CorvusCorax skrev (5 minutter siden):

Men er det stalke når man kan se hvem som var sist innom? 🤔 Snoke blir mer riktig. ;) 

Det har du rett i 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik jeg forstår det er det slik at innlegg forsvinner fra profilen etter 1 år (men ikke fra trådene). Dette handler om personvernhensyn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Slik jeg forstår det er det slik at innlegg forsvinner fra profilen etter 1 år (men ikke fra trådene). Dette handler om personvernhensyn. 

Så om man blar og blar bakover i tid så kan man finne gamle innlegg? Kan man da også søke på brukernavn, og finne innlegg via søkemotor? 

Lurer ofte på hvordan noen kommer over 20 år gamle innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Hei

Jeg ser at jeg kom til skade for å skrive feil. Noe som jeg fikk vite av TSP i etterkant. Jeg har misforstått litt, det jeg refererte til gjelder ip-adresser og lignende.

Hvis man er inne på en profilside og trykker "Se deres/min aktivitet" vil innlegg som går ett år tilbake i tid vises. Dette henger sammen med at forumets søkeindeks bare er satt opp til å ha ett år med innlegg indeksert i søkeindeksen. Ettårsgrensen for det som vises på profilsiden til en bruker er ikke bestemt ut fra personvernshensyn, men skyldes ytelsesutfordringer.

Men dersom man i venstrefanen på samme side bytter fra "All aktivitet" til å spesifikt velge å se innholdstypen foruminnlegg, så vil man kunne gå helt tilbake til starten. Det er fordi "All aktivitet" baserer seg på søkeindeksen, mens hvis man velger en spesifikk innholdstype vil innholdet hentes ut fra tabellen for den spesifikke innholdstypen. 

Skjermbilde 2021-04-06 kl. 14.05.07.png

Så, jeg får beklage min misforståelse her, men man kan faktisk se all aktivitet om man vet hvor man skal trykke. :) 

Anglofil (teamleder)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flamme skrev (2 timer siden):

Se der ja. 🙂 Så du får tilbud om å se alle innlegg jeg har skrevet?

Det gjorde jeg også. Skal jeg fortelle litt om deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visum skrev (7 timer siden):

Det gjorde jeg også. Skal jeg fortelle litt om deg nå?

Er overhodet ikke redd for det, skriver konsekvent feil på alle slike opplysninger og bruker anonym når det er noe lett igjennkjennbart 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...