Flamme Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 Hei! Før kunne man se alle innleggene en bruker hadde skrevet her inne ved å gå inne på profilen deres og bla seg bakover. Nå får jeg kun opp de siste 5-6 innleggene. Er det sånn at man ikke kan stalke brukere her lenger? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #2 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (7 minutter siden): Hei! Før kunne man se alle innleggene en bruker hadde skrevet her inne ved å gå inne på profilen deres og bla seg bakover. Nå får jeg kun opp de siste 5-6 innleggene. Er det sånn at man ikke kan stalke brukere her lenger? 🙂 Hvorfor skal man det?🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal man det?🤔 Spør for min egen del, om noen kan lese alle innleggene jeg skriver her inne og koble sammem hvem jeg er feks hvis jeg i et innlegg skriver at jeg har bursdag i februar, et annet at jeg er 43 år, neste at jeg trives i Tønsberg. Ofte på forum så sjekker man også hva en bruker har skrevet tidligere for å få et inntrykk av hvordan vedkommende er. Nå fikk jeg fortsatt ikke svar på spørsmålet. Har funksjonen hvor man kan se alle innlegg fra en bruker blitt borte eller ikke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 10. april 2021 #4 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (3 minutter siden): Spør for min egen del, om noen kan lese alle innleggene jeg skriver her inne og koble sammem hvem jeg er feks hvis jeg i et innlegg skriver at jeg har bursdag i februar, et annet at jeg er 43 år, neste at jeg trives i Tønsberg. Ofte på forum så sjekker man også hva en bruker har skrevet tidligere for å få et inntrykk av hvordan vedkommende er. Nå fikk jeg fortsatt ikke svar på spørsmålet. Har funksjonen hvor man kan se alle innlegg fra en bruker blitt borte eller ikke? Ser flere av dine. Og så er ikke det å sjekke profil og innlegg å "stalke" noen. Misbrukt ord asså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #5 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (1 minutt siden): Spør for min egen del, om noen kan lese alle innleggene jeg skriver her inne og koble sammem hvem jeg er feks hvis jeg i et innlegg skriver at jeg har bursdag i februar, et annet at jeg er 43 år, neste at jeg trives i Tønsberg. Ofte på forum så sjekker man også hva en bruker har skrevet tidligere for å få et inntrykk av hvordan vedkommende er. Nå fikk jeg fortsatt ikke svar på spørsmålet. Har funksjonen hvor man kan se alle innlegg fra en bruker blitt borte eller ikke? Det er ikke vanskelig å få med seg aktive brukere fra tråd til tråd. Derfor mange velger å bruker AnonymBruker alternativet når de ønsket å svare i litt mer av personlig form, slik at det ikke kan følges opp av deres egen bruker. For hvert svar så får det sitt egen del alternativt for både brukere på forumet og de som ikke er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 10. april 2021 MaleficentAurora skrev (41 minutter siden): Det er ikke vanskelig å få med seg aktive brukere fra tråd til tråd. Derfor mange velger å bruker AnonymBruker alternativet når de ønsket å svare i litt mer av personlig form, slik at det ikke kan følges opp av deres egen bruker. For hvert svar så får det sitt egen del alternativt for både brukere på forumet og de som ikke er medlem. Håpløst med KG, får alltid svar på noe annet enn det man spørr om. En gang til: Tidligere var det en funksjon hvor man kunne bla tilbake for å lese -alle- innleggene noen hadde skrevet her inne. Er den funksjonen fjernet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 10. april 2021 SoWhat? skrev (43 minutter siden): Ser flere av dine. Og så er ikke det å sjekke profil og innlegg å "stalke" noen. Misbrukt ord asså Jeg vet man ser flere. Lurer ikke på om man ser innlegg eller ikke. Lurer på om denne funksjonek har blitt endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #8 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (1 minutt siden): Håpløst med KG, får alltid svar på noe annet enn det man spørr om. En gang til: Tidligere var det en funksjon hvor man kunne bla tilbake for å lese -alle- innleggene noen hadde skrevet her inne. Er den funksjonen fjernet nå? Godt mulig å like så greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 10. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Godt mulig å like så greit. Godt mulig, eller "Ja, den er fjernet"? Fint om du bare slutter å svare siden du ikke vet og skal svare på alt annet enn det jeg spørr om. 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #10 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (Akkurat nå): Godt mulig, eller "Ja, den er fjernet"? Fint om du bare slutter å svare siden du ikke vet og skal svare på alt annet enn det jeg spørr om. 😅 Jeg har svart deg. Det er du som ikke ser svarene i kommentarene mine🤣 Ja det er nok blitt FJERNET.. For jeg ser kun tilbake til 4.april hos deg. Sånn , nå ga jeg deg det inn med 🥄.. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. april 2021 #11 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Flamme skrev (4 minutter siden): Godt mulig, eller "Ja, den er fjernet"? Fint om du bare slutter å svare siden du ikke vet og skal svare på alt annet enn det jeg spørr om. 😅 Jeg fikk opp 42 sider med innlegg fra deg når jeg gikk inn på profilen din. Eldste var fra april 2020. Endret 10. april 2021 av Oppgitt78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 10. april 2021 Oppgitt78 skrev (1 minutt siden): Jeg fikk opp 42 sider med innlegg fra deg når jeg gikk inn på profilen din. Se der ja. 🙂 Så du får tilbud om å se alle innlegg jeg har skrevet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #13 Del Skrevet 10. april 2021 Oppgitt78 skrev (2 minutter siden): Jeg fikk opp 42 sider med innlegg fra deg når jeg gikk inn på profilen din. Fikk opp 21 hos deg når jeg trykket på avis tegnet. Men det ligger kun de nyeste på forsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 10. april 2021 #14 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (2 minutter siden): Se der ja. 🙂 Så du får tilbud om å se alle innlegg jeg har skrevet? Ja, jeg kan bla meg gjennom 42 sider med innlegg du har skrevet i hvert fall (på mobil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #15 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (2 minutter siden): Se der ja. 🙂 Så du får tilbud om å se alle innlegg jeg har skrevet? Der ligger alle tidligere tråder du har vært aktiv i med brukeren din. Så nei, ingen får automatisk noe tilbud om å se på tidligere aktiviteter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. april 2021 #16 Del Skrevet 10. april 2021 MaleficentAurora skrev (Akkurat nå): Fikk opp 21 hos deg når jeg trykket på avis tegnet. Men det ligger kun de nyeste på forsiden. Det ser ut til at det går ett år tilbake i tid. Jeg fikk opp 88 sider med innlegg fra deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #17 Del Skrevet 10. april 2021 Oppgitt78 skrev (Akkurat nå): Det ser ut til at det går ett år tilbake i tid. Jeg fikk opp 88 sider med innlegg fra deg.. Ja det stemmer. Jeg får også opp 88 sider hos meg selv når jeg sjekker ut gjennom 📰 tegnet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 10. april 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 10. april 2021 MaleficentAurora skrev (3 minutter siden): Fikk opp 21 hos deg når jeg trykket på avis tegnet. Men det ligger kun de nyeste på forsiden. Har sluttet å høre på deg siden du fortalte meg at funksjonen var fjernet uten å vite det sikkert. 😅 Tusen takk for svar til dere andre her. Er da altså bare oppsettet som har forandret seg og ting er som før 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. april 2021 #19 Del Skrevet 10. april 2021 Flamme skrev (Akkurat nå): Har sluttet å høre på deg siden du fortalte meg at funksjonen var fjernet uten å vite det sikkert. 😅 Tusen takk for svar til dere andre her. Er da altså bare oppsettet som har forandret seg og ting er som før 👍 Synd for deg. For jeg fant nettopp ut selv at de hadde bare flyttet på den🤣 Så ædda bædda😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 10. april 2021 #20 Del Skrevet 10. april 2021 Men er det stalke når man kan se hvem som var sist innom? 🤔 Snoke blir mer riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå