AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 Vi er i et avstandsforhold, og til neste møte ønsker jeg å overraske ham med en gave. Gi meg deres beste tips 🙂 Hva ville mannen deres satt pris på å få? Jeg er litt ny i dette gamet, så trenger all hjelp jeg kan få Anonymkode: 783a8...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Del Skrevet 10. april 2021 Bump Anonymkode: 783a8...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Del Skrevet 10. april 2021 Synes personlige gaver er best, sånn at det ikke går an å gi råd, for vi kjenner han ikke. Noe dere har pratet om, noe intern humor, eller noe du vet han liker. Om du vil ha noe generisk gave som går hjem hos de fleste, så en flaske whisky? Ellers så er jo sex og å lage favorittmaten hans helt bankers. Ikke at sex gis som en gave, men du kan gjøre noe litt ekstra ut av det, typ åpne døra i sexy undertøy eller gi han en massasje eller noe. Igjen basert på hva han liker. Anonymkode: 98136...624 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskennemo Skrevet 11. april 2021 #4 Del Skrevet 11. april 2021 En opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Del Skrevet 11. april 2021 fiskennemo skrev (5 minutter siden): En opplevelse. Er ikke det litt vanskelig å få til i disse tider? Anonymkode: 783a8...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Del Skrevet 11. april 2021 Morgenlevering.no? Jeg overrasket kjæresten min med dette en gang. Hva med å bestille frokost på døren dagen dere skal treffes,med en notis som sier "Gleder meg sånn til å treffe deg i dag. Kos deg med god frokost" Mitt tips, anyway 😊 Anonymkode: 358f2...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Del Skrevet 11. april 2021 Sikker på at han blir så begeistret for «overraskelser» da? Er det ikke spennende nok at du kommer? Anonymkode: 4e46f...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 11. april 2021 #8 Del Skrevet 11. april 2021 En pose med favorittsnackset og en sixpack av favorittølet hans. Eller vær litt stiligere å kjøp øl på polet. Der er det litt av hvert å velge i. Også store flasker. Ikke overdriv. Det er mye mer sjarmerende om den første gaven er litt nedpå 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Del Skrevet 11. april 2021 Send ham blomster på døren. Alle blir glade for det. Anonymkode: 4968d...6fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Send ham blomster på døren. Alle blir glade for det. Anonymkode: 4968d...6fd Han eier ikke en vase 🙈 Anonymkode: 783a8...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Del Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han eier ikke en vase 🙈 Anonymkode: 783a8...4dd Du kan få kjøpt vase som blomstene leveres i. Men det beste til en sånn type er kanskje å kjøpe en oppsats med oasis? Anonymkode: 4968d...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Del Skrevet 11. april 2021 Vi aner jo ikke hva han liker eller hvordan han er. Eller hva som er "dere". Beskriv mannen, så er det lettere å komme med forslag. Anonymkode: a0ac8...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 11. april 2021 #13 Del Skrevet 11. april 2021 Noe til en hobby han har eller noe tilbehør til noe han har fra før. For min del hadde det kanskje blitt: fotball drakt tilhørende favorittlaget, ølglass med logo til favorittlaget, billetter til kamp (før koronaen), kontroll til PlayStation, spill til PlayStation, spill til pc, pc deler osv osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå