AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Har en liten en som våkner med en gang vi legger henne ned, være det sprinkelsengen eller senga vår. På dagtid så sovner hun i vognen (gjerne 1-2 t) også er det små dupper på meg eller far. På kvelden så bysser far og hun sovner.. også ligger jeg klar med pupp- i mangel på en bedre beskrivelse. Hun ammes da i søvn fordi hun våkner når han legger henne ned. Lillemor og jeg sover sammen, også sover far i et annet rom. Det funker helt greit nå, men både far og jeg sover dårligere og jeg begynner også å få vondt i bekkenet pga liggestillingen. Noen som har tips? Har forsøkt å legge nattkjolen min i sengen hennes, holde hånden hennes, varme opp sengen hennes... hjelp Anonymkode: 5e7ff...b5a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Helt vanlig. Les om 4 mnd sleep regression. Forøvrig er min akkurat begynt å ligge i egen seng, han er 1,5 😛 Anonymkode: c2979...154 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Har samme problem og har vel egentlig prøvd alt. Noen netter går det, men de fleste går det ikke. Vi tenker bare å fortsette å legge babyen i egen seng, og så regner vi med at det løser seg når babyen er klar. Vår er forøvrig to mnd eldre enn din. Det er et vanlig tips å ha veldig faste rutiner/ritualer på kvelden, men det hjalp ikke her og det har dere kanskje prøvd? Anonymkode: 250bc...334
Rosa5628 Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Helt vanlig. Les om 4 mnd sleep regression. Forøvrig er min akkurat begynt å ligge i egen seng, han er 1,5 😛 Anonymkode: c2979...154 har lest.. 😩 Takk for svar. Får trøste meg med at det løsner på et eller annet tidspunkt. Er vel kanskje bare i filmer babyen sovner med en gang 😂
Regnbuefisk Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Min sov heller ikke for seg selv (i vår seng) før ved 9 mnd. Da kunne jeg gå ut av rommet etter å ha ammet han i søvn. Ved 11 mnd begynte han å sovne uten pupp, og nå etter 18 mnd sovner han i sin egen seng 😛 Det hadde sikkert vært mulig å få flyttet han over tidligere, men vi har ikke orket å "ta noen kamper" på det området.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Må læres å sovne og sove i egen seng. Å bysse eller amme i søvn er en uting. Her har alle vært i egen seng fra første dag. Anonymkode: 6917a...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Må læres å sovne og sove i egen seng. Å bysse eller amme i søvn er en uting. Her har alle vært i egen seng fra første dag. Anonymkode: 6917a...ff3 De som sier slikt har enten hatt en enkel baby eller drevet med omsorgssvikt. Mange av oss har babyer som gråter hysterisk og ikke finner roen på egenhånd. Dersom man velger å la en slik baby bli liggende, er det omsorgssvikt. Anonymkode: 250bc...334 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå