AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Bare jeg sklir litt eller står litt feil, så har jeg voldsomme nervesmerter i månedsvis. Kan noen "se" hva som er feil med knærne mine? Anonymkode: 60484...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 I kinesisk tradisjon er knesmerter forbundet med svakhet i leveren (og med sorg, ubehandlet traume). Anonymkode: 5ecd6...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Dette er ikke anternaltivt men jeg slet med svake og skjøre knær i mange år. Det viste seg at jeg hadde en nerve i klem i korsryggen som hindret meg i å bruke musklene i rumpe og bakside lår. Dette gjorde fremsiden av lårene veldig mye sterkere enn baksiden og knærne ble belastet skeivt og ble veldig såre og vonde ved stor belastning eller krappe bevegelser. Anonymkode: 950fe...6f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Er du overvektig? Anonymkode: 3f595...2d1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Jeg er ikke å overvektig heller undervektig, men har skader i nakke og rygg. Har fått vite at jeg har litt slarkete leddbånd, men har jo trent masse øvelser for beina, men får bare sterke nervesmerter og fysioterapeut forstår ikke hvorfor jeg får disse smertene. Har mye sorg i livet Ts Anonymkode: 60484...3ef
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er ikke å overvektig heller undervektig, men har skader i nakke og rygg. Har fått vite at jeg har litt slarkete leddbånd, men har jo trent masse øvelser for beina, men får bare sterke nervesmerter og fysioterapeut forstår ikke hvorfor jeg får disse smertene. Har mye sorg i livet Ts Anonymkode: 60484...3ef Eg fekk god hjelp av ein akupunktør, då eg hadde masse smerter i ryggen (prolaps i korsryggen), som førte til smerter nedover beina. Også i knærne. Som deg hadde eg dengang også mykje sorg og stress i livet. Gjekk til fysio, men vart ikkje bedre. Første gong eg var hos han så var det som ein "propp" løsna. Ja, eg veit det høyrest veldig merkeleg ut, men plutselig fall ting på plass. Svevde ut av behandlingsrommet etterpå Veldig verdt å prøve ettersom fysioteraupeuten står fast. <3 Anonymkode: 5ecd6...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke å overvektig heller undervektig, men har skader i nakke og rygg. Har fått vite at jeg har litt slarkete leddbånd, men har jo trent masse øvelser for beina, men får bare sterke nervesmerter og fysioterapeut forstår ikke hvorfor jeg får disse smertene. Har mye sorg i livet Ts Anonymkode: 60484...3ef Hva med psykologbehandling da? Du sier du har mye sorg i livet, sorg kan lett sette seg i kroppen og gi fysiske plager! Anonymkode: f29eb...ee7 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eg fekk god hjelp av ein akupunktør, då eg hadde masse smerter i ryggen (prolaps i korsryggen), som førte til smerter nedover beina. Også i knærne. Som deg hadde eg dengang også mykje sorg og stress i livet. Gjekk til fysio, men vart ikkje bedre. Første gong eg var hos han så var det som ein "propp" løsna. Ja, eg veit det høyrest veldig merkeleg ut, men plutselig fall ting på plass. Svevde ut av behandlingsrommet etterpå Veldig verdt å prøve ettersom fysioteraupeuten står fast. ❤️ Anonymkode: 5ecd6...a5a Rettelse; behandlaren var ein kinesolog, som også var var akupunktør. Helsing Anonym Anonymkode: 5ecd6...a5a 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2021 #10 Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 20.27): Jeg er ikke å overvektig heller undervektig, men har skader i nakke og rygg. Har fått vite at jeg har litt slarkete leddbånd, men har jo trent masse øvelser for beina, men får bare sterke nervesmerter og fysioterapeut forstår ikke hvorfor jeg får disse smertene. Har mye sorg i livet Ts Anonymkode: 60484...3ef Hypermobile ledd. Du må bare ta hensyn og være forsiktig, veldig mange har dette. Trene styrke og unngå kontaktsport. Merkelig at fysio ikke forstår, dette er en ganske vanlig greie. Anonymkode: 42863...7ed
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #11 Skrevet 18. april 2021 AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 19.58): Hypermobile ledd. Du må bare ta hensyn og være forsiktig, veldig mange har dette. Trene styrke og unngå kontaktsport. Merkelig at fysio ikke forstår, dette er en ganske vanlig greie. Anonymkode: 42863...7ed Problemene kom for fire år siden da jeg holdt på å falle i en stige. Knærne mine gikk automatisk sammen for at jeg skulle holde balansen, og da fikk jeg strekk i leddbåndene, og siden har jeg slitt med det. Er ikke diagnosen slarkete leddbånd så det jumpers knee... Ts Anonymkode: 60484...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå