Gå til innhold

Min dagbok

Candy1

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gått tur med hunden, og funnet to geocatcher, men de var veldig enkel å finne da, tror jeg ska gå etter nån vanskeligere neste gang. Så gikk jeg på garnbutikken, der jeg fikk hjelp til å finne garn og pinner til en genser jeg skal strikke. Har aldrig strikket en genser før, så det kan bli veldig spennende. Nå tenker jeg at jeg skal gjøre en yoga økt og spise middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har startet sukkerstopp sammen med moren min, som vi skal ha i et halvt år nå. Hun er mer som en veninne en en mor for meg, hun kommer på besøk hit, om sånn to uker, å d blir koselig, for bor ganske langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ordtak: hvis alle tenker positivt, så blir verden til et bedre sted 

Endret av Candy1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ordtak: ta vare på de du elsker, men ta enda mere vare på de som elsker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjeme fra skolen, for jeg kjente litt somtomer i morgest, men nå er det helt bra igjen. Tror kansje at jeg har blitt alergisk mot støv. Nys og klør i næsa, å svir i øyan spesielt på mårraen, men aldrig når æ e ute. Må kansje sjekke d, men hate å vær hos legen, d e liksom d værste æ kan gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må jo finne ut om d e alergi, for elersj må æ jo holde mæ hjeme, for at d e symtoma på coronna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med å bo aleina e å måtte lage mat til kunn seg selv, er så kjedelig at man nesten ikke prioriterer det. Har kjørt på mikromat kjempelenge nu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ikke så masse som ligger ute nå, men kom med flere ideer, eller spesialbestillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...