AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Ble brått dumpet av min partner for noen måneder siden. Han hadde funnet en ny dame som er 15 år yngre. Skulle det evnt bli slutt mellom di vil mannen trolig fortsette å finne seg så ung partner eller er det sjangs for at han vil gå tilbeke til en partner på samme alder? Hva tror dere? Anonymkode: 9123c...84d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Helt umulig å si. Jeg kjenner en som bytter hvert sjette år til en ny dame, som er seks år yngre enn den forrige dama. Lurer på hvor lenge han kan holde på sånn. Og så kjenner jeg en som forlot en fem år yngre dame, og ble sammen med en dame som var sju år eldre enn seg. Anything could happen. Og det er vel ikke så farlig for deg hvor veien hans går videre etterhvert bare du vet hvor du vil gå selv Anonymkode: 98a31...be8 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Det kommer sikkert an på hva slags erfaringer han får med yngre damer. For yngre damer er forskjellige. Begge mine kjærester opp igjennom tiden har vært eldre enn meg. Den ene syv år eldre. Han skaffet seg da senere en yngre dame til (etter bruddet). Kjæresten som jeg har nå er 15 år eldre. Tviler på at han hadde orket enda ei som er yngre hvis forholdet vårt blir slutt. Det stilles i grunn litt flere krav til eldre menn med en kjæreste som er yngre. Og mennene blir jo også eldre (etterhvert som tiden går). Så dette kommer nok an på de erfaringer som de gjør seg. Anonymkode: d468b...836 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Kommer an på mange ting. Hvor gamle de begge er, hvor de er i livet. Det er kanskje greit å etablere seg på ny med en yngre, men dersom det skulle ryke, så er det ikke sikkert man ønsker det en tredje gang, og få et nytt kull. På den annen side, ved neste brudd er man uansett eldre begge to. Men det har vel ikke noe å si, med mindre du håper på å vinne ham tilbake? Anonymkode: 10015...3f3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 En venninne av meg fikk barn med en 15 år eldre mann. Etter noen år ble det slutt mellom de to. Da fant denne mannen seg en ny dame som var like gammel som ham selv. De ble gift. Anonymkode: 8faef...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble brått dumpet av min partner for noen måneder siden. Han hadde funnet en ny dame som er 15 år yngre. Skulle det evnt bli slutt mellom di vil mannen trolig fortsette å finne seg så ung partner eller er det sjangs for at han vil gå tilbeke til en partner på samme alder? Hva tror dere? Anonymkode: 9123c...84d Du ønsker ham altså tilbake? Sikker på det? Anonymkode: 8faef...3f2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 En mann jeg kjenner var gift med en 10 år yngre dame. Så ble de skilt. Også giftet han seg med en 10 år eldre dame. Så alt går an. Anonymkode: e5e55...a58 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 Haha helt umulig å si. Er det deg selv som er den eldre damen han blir sammen med etterpå? Anonymkode: 825b3...f0d
sicario Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ble brått dumpet av min partner for noen måneder siden. Han hadde funnet en ny dame som er 15 år yngre. Skulle det evnt bli slutt mellom di vil mannen trolig fortsette å finne seg så ung partner eller er det sjangs for at han vil gå tilbeke til en partner på samme alder? Hva tror dere? Anonymkode: 9123c...84d Vel, jeg blir ikke tiltrukket av alder. Alder er uvesentlig (innenfor rimelighetens grenser). det kan være ekstreme forskjeller på mennesker i samme aldersgrupper. jeg tenker det er 50/50 om hand neste partner er yngre eller eldre 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ble brått dumpet av min partner for noen måneder siden. Han hadde funnet en ny dame som er 15 år yngre. Skulle det evnt bli slutt mellom di vil mannen trolig fortsette å finne seg så ung partner eller er det sjangs for at han vil gå tilbeke til en partner på samme alder? Hva tror dere? Anonymkode: 9123c...84d Vær glad du ble kvitt ham! En som går for noen så mye yngre enn seg er det ALLTID noe med. Jeg er 33 og haddeet forhold til en på over 50, jada jeg vet var på et jævlig dårlig sted når jeg traff ham, uansett, han sa til meg "er så glad jeg traff deg, alle på min alder er så gamle og stygge" eeeeh DOH. ble slutt jævlig fort, han var.. sjarmerende gitt. Not. Anonymkode: 4ea24...2d9 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 Tror ikke at han først får napp på en som er mye yngre, at han da velger å gå opp i alder igjen... tvilsomt. For da vet han jo at han KAN få yngre mus😂 Anonymkode: da0fc...d80 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tror ikke at han først får napp på en som er mye yngre, at han da velger å gå opp i alder igjen... tvilsomt. For da vet han jo at han KAN få yngre mus😂 Anonymkode: da0fc...d80 Mulig han gjør det likevel, fordi det ikke er bare bare å være eldre mann med yngre kvinne. Det er ikke en selvtillitsboost å ikke ha kvinnens energinivå angående sex og aktiviteter. Heller ikke det å se at man eldes, og det står flotte yngre menn på sidelinjen, klar til å overta dersom det skulle bli kjedelig for henne å ha eldre mann. Min eks var bare 12 år eldre enn meg, og slikt medførte at selvtilliten falt mer og mer, og sjalusi økte. Så gikk jeg etterhvert fra ham også. Til yngre mann. Anonymkode: 0c335...e4a 2
Gjest Roseglose Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 Da jeg var 19 datet jeg en på 31. vi var forlovet i 2år så blei det brudd. 6mnd senere fikk han seg ei annen på samme alder. Tror de har det fint sammen uten at jeg vet noe mer. så tror det absolutt skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå