AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg skal for første gang i mitt liv vaske og male et hus. Etter å ha lest mye på nett skjønner jeg at dette ikke er bare bare... Jeg finner mye informasjon, men trenger det inn med t-skje og er redd for å gjøre feil. 1. Etter jeg har vasket huset (bruker kraftvask med soppdreper), hvor lenge skal jeg vente før jeg begynner å skrape av flakete maling? 2. Hvor lenge skal jeg la det tørke før jeg maler? Om det regner mens jeg venter på at det tørker etter vask må jeg vel starte forfra med ventingen igjen? (ja, må ha det inne med t-skje...) 3. Hvordan finner jeg riktig maling til huset? Har skjønt at malingen som skal påføres må være kompatibel med nåværende maling slik at det ikke blir en uheldig reaksjon. Hvordan sørger jeg for/finner ut av dette? 4. Må jeg legge noe beskyttelse over gresset rundt huset før jeg vasker og maler? Kan jeg skade gresset? Anonymkode: b271d...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå