Gå til innhold

Eggløsningsmerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De av dere som kjenner eggløsningsmerter, hvordan kjennes det ut for dere? Jeg kjente noe rart her en dag, på CD13. Det var både stikking og strekksmerter på en gang. Stikkingen kjentes litt ut som urinveisinfeksjon, men kanskje ikke helt på rett sted. De andre smertene kjentes ut som jeg hadde forstrukket en muskel i livmoren. Det varte ca. en halvtime. Kan det være eggløsning jeg kjente tror dere? 

Anonymkode: 24a1e...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De av dere som kjenner eggløsningsmerter, hvordan kjennes det ut for dere? Jeg kjente noe rart her en dag, på CD13. Det var både stikking og strekksmerter på en gang. Stikkingen kjentes litt ut som urinveisinfeksjon, men kanskje ikke helt på rett sted. De andre smertene kjentes ut som jeg hadde forstrukket en muskel i livmoren. Det varte ca. en halvtime. Kan det være eggløsning jeg kjente tror dere? 

Anonymkode: 24a1e...a59

Ja, er vel omtrent slik det føles for meg, selv om jeg syns det er vanskelig å beskrive det så kan blinkse 😅 Men jeg får disse murringene før selve EL, så det betyr ikke nødvendigvis EL. Jeg har det også en stund etter EL av og til, ikke hver syklus. 

Anonymkode: d6e05...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...