AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Hvor lang tid tar det å skylle tarmen ferdig? Blir jo aldri ferdig!!! Bruker sånn adapter til dusj... Anonymkode: c9907...936
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Jeg tror du aldri blir helt ferdig, for vannet går lenger og lenger opp i tarmen, og tar med seg rester. I tillegg til at det produseres nytt. Hvis formålet bare er analsex, så anbefaler jeg å kutte ut skyllinga, og heller bare ha seg når avføring er fast og fin, og tarmen tømt i passe tid før kosestunden. Litt griseri er ikke farlig. Anonymkode: f893c...359
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Er det jeg mistenker også... Ja. Flott. Jeg tenkte analsex etterpå. Men det er visst plent umulig. Takk for svar. Anonymkode: c9907...936
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Min måte er å starte helt ren på utsiden. Ha vaselin på en finger. Smøre litt på utsiden. Hvis jeg er trang, så er første runde med vann gjort ved å presse adapteret mot åpningen heller enn å tvinge noe inn. Fordelen med dusj er at selv om man har skrudd på lite vann og lav hastighet, så er allikevel trykket der slik at du blir sakte fylt opp. Jeg bruker lunkent vann. Varmen gjør at ringmuskelen slapper av og hvis jeg er raskt med vaselinfingeren, så kommer jeg alltid lett inn etter å ha klemt ut vannet. Da fortsetter jeg inntil jeg klemmer ut rent vann. Du kan rote med fingeren innenfor åpningen og få ting løst og slikt, men jeg tenker at terskelen for å utsette burde være lav dersom det er noe unormalt der bak. Jeg avslutter metodisk med en massasjestav i tilfelle det er noen lommer ved vann igjen der inne. Tørker med toalettpapir for å få vekk overskytende vaselin og påser at det ikke er noe som helst farge. Vasker akterspeilet med mild såpe. Anonymkode: 92ef7...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Tenk på hvor mye trykk du har på på vannstrålen også. For mye, så blir du aldri ferdig Anonymkode: b1bc6...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå