AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg har fått tilbud om å være bistandsarbeider ved enten India eller Sri Lanka. Jeg er veldig usikker på hvilken av disse landene som er best egnet for oss. Har bare lyst til å jobbe i et eksotisk land. Hvilket land hadde du valgt av India eller Sri Lanka og hvorfor? Anonymkode: 75496...8e0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 Jeg hadde valgt India, men det er fordi jeg har vært der mye og er veldig glad i landet. Det er vanskelig å gi råd når man ikke kjenner deg, vet hva du er opptatt av og hvorfor du gjerne vil til et "eksotisk" land Hvor I India og Sri Lanka er det snakk om å dra? Anonymkode: eedeb...fb6
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg hadde valgt India, men det er fordi jeg har vært der mye og er veldig glad i landet. Det er vanskelig å gi råd når man ikke kjenner deg, vet hva du er opptatt av og hvorfor du gjerne vil til et "eksotisk" land Hvor I India og Sri Lanka er det snakk om å dra? Anonymkode: eedeb...fb6 Sør i India eller Nord på Sri Lanka. Husker ikke navn på byene i farta... Anonymkode: 75496...8e0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #5 Skrevet 12. april 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Sør i India eller Nord på Sri Lanka. Husker ikke navn på byene i farta... Anonymkode: 75496...8e0 Jeg har hatt det veldig fint når jeg har vært i Sør-India, så hvis det kun handlet om stedet ville jeg valgt det. Men er det helt forskjellige prosjekter og dermed oppgaver? Skal du ha familie med? Anonymkode: eedeb...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå