Felicity Skrevet 29. august 2005 #1 Del Skrevet 29. august 2005 Hei. Uff det var skikkelig trist å se prossessen de hadde. Tre forsøk og ingen spire. Jeg måtte felle tårene da når tredje forsøk var misslykket. kan sikkert ikke forestille meg helt i dems sitvasjon og andres, men kan tenke meg det er en så stor belastning for dere som må igjennom dette. Det er så trist og vite at det er mange som ikke får til å få en spire i magen og oppleve graviditeten. Jeg har ikke prøvd lengre enn tre måneder, men om det viser seg at ikke jeg får barn så kommer alt til å rase sammen. Sånn er vel de fleste kvinner! Men man må da prøve å tenke positivt at det å bli fosterforeldre og adoptere er jo like bra det. Selv om du ikke får oppleve fødselen så redder du faktisk et menneske® som ikke har det så bra!!!! Og et eller flere barn som sikkert er så takktemmlig for at de kom til dere som virkelig ønsker dem Gir en kjempe stor til dere her inne som prøver å få en spire i magen og dere som desverre ikke får det, men som kanskje velger å adoptere eller bli fosterforeldre Stå på jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 29. august 2005 #2 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg så nettopp programmet jeg også, ble litt tårer ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. august 2005 #3 Del Skrevet 29. august 2005 Det er svært mange som ikke lykkes med sine tildelte tre prøverørsforsøk, og det er veldig greit med litt folkeopplysning i form av slike programmer. Tenk deg, Lene, du sier du har forsøkt i tre måneder - det er tre prøverørsforsøk det... tre sykluser, tre eggløsninger, tre muligheter. Det er ganske brutalt... Ja, jeg så også programmet, og som mange ufrivillig barnløse, gikk de gjennom en sunn prosess med hvilke muligheter de hadde videre og hvilken fantastisk løsning de fant frem til De var herlige mennesker og de blir fantastiske foreldre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. august 2005 #4 Del Skrevet 29. august 2005 Så programmet ja..Med blandete følelser..Hvorfor kan ikke dette bakvendtlandet gjøre noe gratis??? Forbaska at man oppi alle påkjenningene må tenke økonomi.. Syns de var fantastiske folk, jeg hadde revnet og gravd meg ned.. Syns det er skummelt også på en måte, her er vi i pp12 liksom..Kanskje blir det der vi også ender.........huff......Så rart å tenke på. Var vel ikke det første vi tenkte på da vi startet prøvingen. Men man vet jo aldri hva man får eller ikke får.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. august 2005 #5 Del Skrevet 30. august 2005 Så ikke programmet, men har stor medfølelse for situasjonen. Penger er klart en utfordring, samtidig vet jeg ikke helt om jeg mener at helsevesenet skal bruke mer penger på kunstig befruktning og mindre på å behandle sykdommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #6 Del Skrevet 30. august 2005 Vi har vært gjennom 3 prøverørsforsøk etter 2 år med egeninnsats, og ingen resultat. Vi hadde et fryseforsøk som gikk i vasken fordi eggene ikke tålte tiningsprosessen. Vi har gjort alt dette på ett år. Nå er vi i gang med adopsjonsprosessen. Jeg gleder meg til å se dette programmet på opptak i kveld, og takker alle her inne som klemmer og koser oss gjennom alt dette vanskelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2005 #7 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg satt med min 2 måneder gamle sønn i fanget og sippet meg gjennom programmet. Utrolig sterkt å se prosessen de gikk gjennom, fra å glede seg over tanken på å skulle bli gravide til å innse at det aldri kom til å skje. Jeg følte meg utrolig heldig og priviligert som har fått bli mor. Og husker følelsen jeg hadde de 3 årene hvor jeg fryktet at det aldri ville skje meg. Et veldig gripende program. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_ella_* Skrevet 30. august 2005 #8 Del Skrevet 30. august 2005 har vært gjennom det samme, men valgte til slutt å adoptere. Nå har jeg to fantastiske colombiabarn!! Jeg takker skjebnen for at det gikk som det gikk...tenk om jeg hadde gått glipp av barna mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. august 2005 #9 Del Skrevet 30. august 2005 Har sett det i dag, og vi satt igjen med at det var som å se oss selv. Trasig for dem at det ikke gikk, men samtidig godt å se andre sette ord på de tingene vi også har måttet sette ord på. Og når deres adoptivbarn kommer så vil de nok aldri angre på det de har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2005 #10 Del Skrevet 30. august 2005 Et sterkt program! Absolutt... Flott at noen vil dele livene sine slik med andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå