Gå til innhold

Liker dere menn jenter med nordisk utseende best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vel definitivt mange som går etter blonde heite damer og som helst vil ha det. Men det tror jeg mest handler om at disse blondinene eller med lyse trekk vet hvor hott dem er. Altså at de har selvtillit i særklasse. 

Jeg personlig liker damer som er litt mørke i huden best. Men hudfarge bestemmer minimalt, er masse andre trekk som er mer viktig. Personlighet og så videre. Men jeg tenner på sånn spiss nase dame fra midtøsten, spesielt hvis de er litt trent. 

Anonymkode: ce302...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er afrikansk dame. Null problem med å ha draget. Er vokst opp norsk ish.

Anonymkode: ec15c...7f1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En annen ting jeg har lagt merke til er at norske menn elsker damer som ikke ser så «feminin» ut? Halvlangt/kort hår, ingen sminke, ikke så mye former på dama etc. 

Tror ikke etniske Nordmenn foretrekker den typen, men joda det er ganske mange av dem her i landet som har den muskuløse looken tenk single sykepleiere som alle elsker fjelltur og trening typen.

Anonymkode: 5abc3...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det jeg ønsker meg aller mest er en dame med asiatisk utseende. Kinesisk, vietnamesisk, koreansk, ja dere skjønner bildet. Jeg er en erkenorsk, attraktiv mann på 45+ som ikke kan settes i bås med de som importerer bruder. 

Jeg elsker kvinner i alle fasonger, men de med litt mørkere hud, gjerne "innvandrerutseende" er de jeg drømmer om. De vakreste kvinnene jeg har sett i mitt liv er jemenitter. Bleike norske sminkedukker kan ikke måle seg i det hele tatt.

Anonymkode: 418e2...c2b

Enig! Det jemenittiske folket har generelt vakre trekk! Så moro at noen andre også har sett det :)

Anonymkode: aee77...f50

AnonymBruker
Skrevet

Er mest svak for nordiske kvinner ja. Men ikke platinablonde. Elsker krøller! Cecilie Skog og Ebba Ryst Heilmann er eksempel på kvinner som har et utseende jeg lett faller for

Anonymkode: 7767c...2fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Mange trekker fram at "kulturen deres er så annerledes", men mange jenter med andre etnisiteter er adoptert eller har flyttet til Norge uten storfamilie dere må forholde dere til. Så da utgår de argumentene. 

Anonymkode: 18de6...ad7

Ja, men det vet jo ikke mannen han ser en "utenlands" kvinne. For å finne ut av det må han jo faktisk ta kontakt. Utfordringen blir vel at han antar at kulturen er for ulik basert på utseende?

Anonymkode: cb416...738

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er innvandrer i Norge, og får ikke like mye oppmerksomhet av norske menn som det norske jenter får. Jeg synes ikke jeg er stygg, men når jeg sammenligner meg med norske jenter så skjønner på en måte hvorfor norske gutter blir mer tiltrukket av de.

De har myke trekk i ansikt, enten blondt hår eller lysebrunt. Lyse øyer. Nordisk utseendet er jo skjønnhetsidealet verden rundt. Norske menn blir kanskje også tiltrukket av det de er mest kjent med? Og som ligner de selv?

Jeg blir overhode ikke lei meg, trist eller sur om dere menn kan være 100% ærlig om hva dere foretrekker og hvorfor. Vil bare lære psykologien bak det.

Jeg har typisk innvandrer utseende. Svart hår, svarte øyne, langt hår, ikke så veldig høy.  

En annen ting jeg har lagt merke til er at norske menn elsker damer som ikke ser så «feminin» ut? Halvlangt/kort hår, ingen sminke, ikke så mye former på dama etc. 

i hjemlandet mitt blir damer med kvinnelig fasong, veldig langt og blankt hår, smykker på hals og hender og sminke på sett som de mest attraktive. Det er store kontraster fra idealet hos kvinner her i Norge. 

Anonymkode: f0ff7...e92

Jeg er «etnisk norsk», men liker absolutt ikke blonde/typisk nordiske jenter best.

de jeg finner mest tiltrekkende har ofte helt mørkt hår, mørke øyne etc. i tillegg er de «petit» av størrelse. Altså ikke høye.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror ikke etniske Nordmenn foretrekker den typen, men joda det er ganske mange av dem her i landet som har den muskuløse looken tenk single sykepleiere som alle elsker fjelltur og trening typen.

Anonymkode: 5abc3...d26

Det har jo også med kropp å gjøre. Jeg får ikke "muskuløs look" av å trene, ser bare mer feminin ut. Blir smalere om livet, og da synes hofter/lår/rompe/pupper mer. Mens mange norske jenter mister fett i de områdene av å trene, og har bare former hvis de er tjukke. 

Anonymkode: dd1ae...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...