AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg er innvandrer i Norge, og får ikke like mye oppmerksomhet av norske menn som det norske jenter får. Jeg synes ikke jeg er stygg, men når jeg sammenligner meg med norske jenter så skjønner på en måte hvorfor norske gutter blir mer tiltrukket av de. De har myke trekk i ansikt, enten blondt hår eller lysebrunt. Lyse øyer. Nordisk utseendet er jo skjønnhetsidealet verden rundt. Norske menn blir kanskje også tiltrukket av det de er mest kjent med? Og som ligner de selv? Jeg blir overhode ikke lei meg, trist eller sur om dere menn kan være 100% ærlig om hva dere foretrekker og hvorfor. Vil bare lære psykologien bak det. Jeg har typisk innvandrer utseende. Svart hår, svarte øyne, langt hår, ikke så veldig høy. En annen ting jeg har lagt merke til er at norske menn elsker damer som ikke ser så «feminin» ut? Halvlangt/kort hår, ingen sminke, ikke så mye former på dama etc. i hjemlandet mitt blir damer med kvinnelig fasong, veldig langt og blankt hår, smykker på hals og hender og sminke på sett som de mest attraktive. Det er store kontraster fra idealet hos kvinner her i Norge. Anonymkode: f0ff7...e92
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har typisk innvandrer utseende. Svart hår, svarte øyne, langt hår, ikke så veldig høy. Dette er et perfekt utseende i mine øyne 🤩 Menn må være forsiktige med å gjøre fremstøt mot damer av utenlandsk opprinnelse. I en del kulturer er det uakseptabelt at en norsk mann viser interesse. Det gjør at du må ta initiativet selv, i hvertfall frem til du har vist at du er interessert. Anonymkode: 87925...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er et perfekt utseende i mine øyne 🤩 Menn må være forsiktige med å gjøre fremstøt mot damer av utenlandsk opprinnelse. I en del kulturer er det uakseptabelt at en norsk mann viser interesse. Det gjør at du må ta initiativet selv, i hvertfall frem til du har vist at du er interessert. Anonymkode: 87925...d6d Tror du det er derfor de går for nordiske jenter? For de er enklere å få enn jenter med andre etnisitet? Jeg tror faktisk ikke det er grunnen. Mange norske menn har jo nesten ikke peiling på andre kultur. Anonymkode: f0ff7...e92 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du det er derfor de går for nordiske jenter? For de er enklere å få enn jenter med andre etnisitet? Jeg tror faktisk ikke det er grunnen. Mange norske menn har jo nesten ikke peiling på andre kultur. Anonymkode: f0ff7...e92 Jeg forstår ikke at dette kan være et svar på min kommentar, du snakker jo om noe helt annet. Det er ikke slik at det er greit å vise interesse for en muslimsk jente feks. Heller ikke jenter fra en del andre kulturer. Så mange holder seg unna, men det er da ikke verre enn at man selv tar initiativ. Anonymkode: 87925...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Det jeg ønsker meg aller mest er en dame med asiatisk utseende. Kinesisk, vietnamesisk, koreansk, ja dere skjønner bildet. Jeg er en erkenorsk, attraktiv mann på 45+ som ikke kan settes i bås med de som importerer bruder. Jeg elsker kvinner i alle fasonger, men de med litt mørkere hud, gjerne "innvandrerutseende" er de jeg drømmer om. De vakreste kvinnene jeg har sett i mitt liv er jemenitter. Bleike norske sminkedukker kan ikke måle seg i det hele tatt. Anonymkode: 418e2...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Mørke solbrune kvinner fra Vestlandet 🤤😉 Anonymkode: d6fe6...4f6 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Har ingen etniske preferanser, men foretrekker langt hår, om det så er blondt, sort, krøllet eller rett. Anonymkode: 18de6...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Tror du det er derfor de går for nordiske jenter? For de er enklere å få enn jenter med andre etnisitet? Jeg tror faktisk ikke det er grunnen. Mange norske menn har jo nesten ikke peiling på andre kultur. Anonymkode: f0ff7...e92 Hvis du ser ut som du er fra Pakistan/Midt-Østen så kan det hende at de tror de ikke har sjangs og ikke gidder å prøve Anonymkode: e767c...280 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det jeg ønsker meg aller mest er en dame med asiatisk utseende. Kinesisk, vietnamesisk, koreansk, ja dere skjønner bildet. Jeg er en erkenorsk, attraktiv mann på 45+ som ikke kan settes i bås med de som importerer bruder. Jeg elsker kvinner i alle fasonger, men de med litt mørkere hud, gjerne "innvandrerutseende" er de jeg drømmer om. De vakreste kvinnene jeg har sett i mitt liv er jemenitter. Bleike norske sminkedukker kan ikke måle seg i det hele tatt. Anonymkode: 418e2...c2b Anonymkode: 38441...00e 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 Det kommer jo helt an på mannen. Like barn leker best er det noe som heter, og jeg har opplevd i stor grad at det stemmer. Man kan gjerne tiltrekkes av motsetninger, uten tvil, men det er ikke helt det samme. Jeg tiltrekkes for det meste av nordiske menn, gjerne de blonde/mørkblonde, men det hender jeg blir tiltrukket av de med mørke øyne og mørkt hår, men med norsk etnisitet. Noen ganger er det utenlandske og eksotiske veldig spennende. Jeg er fryktelig svak for latinske menn. En knippe kurdiske menn er også heite. Og menn fra Balkan, spesielt Serbia.... Åååååhhh. En drøm. Men på grunn av kulturforskjeller, språkforskjeller og lignende så ville det ikke vært aktuelt for meg å være i et fast forhold med noen fra utlandet. Men sex og korte romanser? Heeell yeah... Jeg tror jeg deler samme syn og holdning med mange andre menn og kvinner. Anonymkode: f5912...bcf
Milky Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 Opplever det motsatte av deg egt. Er søramerikansk, mørkt hår/mørke øyne, veldig femenin og opplever å få mye mer oppmerksomhet enn mine venninner som er «typisk» norske. Men får 0 oppmerksomhet fra menn som er utlendinger, bare norske 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Opplever det motsatte av deg egt. Er søramerikansk, mørkt hår/mørke øyne, veldig femenin og opplever å få mye mer oppmerksomhet enn mine venninner som er «typisk» norske. Men får 0 oppmerksomhet fra menn som er utlendinger, bare norske Synes etnisk norske kvinner er vakrest. Anonymkode: 0ad71...0d2 2
Milky Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes etnisk norske kvinner er vakrest. Anonymkode: 0ad71...0d2 Haha ok.. kan ikke huske å ha spurt deg, men er enig i at det finnes masse vakre norske kvinner 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #14 Skrevet 10. april 2021 Norske kvinner er nok de mest skjønne. Finnes da en sjelden unntak Anonymkode: a11a5...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #15 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det kommer jo helt an på mannen. Like barn leker best er det noe som heter, og jeg har opplevd i stor grad at det stemmer. Man kan gjerne tiltrekkes av motsetninger, uten tvil, men det er ikke helt det samme. Jeg tiltrekkes for det meste av nordiske menn, gjerne de blonde/mørkblonde, men det hender jeg blir tiltrukket av de med mørke øyne og mørkt hår, men med norsk etnisitet. Noen ganger er det utenlandske og eksotiske veldig spennende. Jeg er fryktelig svak for latinske menn. En knippe kurdiske menn er også heite. Og menn fra Balkan, spesielt Serbia.... Åååååhhh. En drøm. Men på grunn av kulturforskjeller, språkforskjeller og lignende så ville det ikke vært aktuelt for meg å være i et fast forhold med noen fra utlandet. Men sex og korte romanser? Heeell yeah... Jeg tror jeg deler samme syn og holdning med mange andre menn og kvinner. Anonymkode: f5912...bcf Jeg skjønner akkurat hva du sier. men hva om jenta eller gutten har bodd i norge hele sitt liv, og føler seg mer norsk enn hvor de er i fra? Jeg foreksempel føler meg mer norsk enn Iransk (er fra Iran). Kunne aldri giftet meg med en fra hjemlandet, for jeg tilhører ikke kulturen, religionen eller tradisjonene vi har. Jeg har blitt født og oppvokst i Norge og føler mer tilhørighet her enn i Iran feks. Der føler jeg meg helt fremmed og syns det er ukomfortabelt å være der siden jeg ikke kan språket flytende og så og si alle der er religiøse - noe jeg ikke er. Jeg tror ikke på noe. jeg ser for meg det aller enkleste og beste er å gifte meg med en nordisk mann, siden jeg vet vi kommer til å ha mer til felles enn det jeg kommer til å ha med en annen innvandrermann. Mange av innvandrermennene som har bodd hele sitt liv i Norge virker godt integrert, med mange norske venner og definerer seg så godt som norsk, har en tendens til å skjule seg litt bak maska. Det kvinnesynet de har blitt oppvokst med sitter godt lært i hjertet og hodet, og det kommer til å synes når man har blitt godt kjent med de. Det ønsker jeg ingenting av. Jeg trenger å være fri, føle meg fri, ingen grenser på hva jeg kan og ikke kan gjøre pga religion. Anonymkode: f0ff7...e92 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 10. april 2021 #16 Skrevet 10. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er innvandrer i Norge, og får ikke like mye oppmerksomhet av norske menn som det norske jenter får. Jeg synes ikke jeg er stygg, men når jeg sammenligner meg med norske jenter så skjønner på en måte hvorfor norske gutter blir mer tiltrukket av de. De har myke trekk i ansikt, enten blondt hår eller lysebrunt. Lyse øyer. Nordisk utseendet er jo skjønnhetsidealet verden rundt. Norske menn blir kanskje også tiltrukket av det de er mest kjent med? Og som ligner de selv? Jeg blir overhode ikke lei meg, trist eller sur om dere menn kan være 100% ærlig om hva dere foretrekker og hvorfor. Vil bare lære psykologien bak det. Jeg har typisk innvandrer utseende. Svart hår, svarte øyne, langt hår, ikke så veldig høy. En annen ting jeg har lagt merke til er at norske menn elsker damer som ikke ser så «feminin» ut? Halvlangt/kort hår, ingen sminke, ikke så mye former på dama etc. i hjemlandet mitt blir damer med kvinnelig fasong, veldig langt og blankt hår, smykker på hals og hender og sminke på sett som de mest attraktive. Det er store kontraster fra idealet hos kvinner her i Norge. Anonymkode: f0ff7...e92 De fleste norske kvinner sminker seg? Om man scroller litt på sminkevideoer på IG er det jo åpenbart stort forskjell på tyrkisk makeupstil og nordisk. Men da er det jo snakk om helt absurde mengder dekk, fake negler osv. Det er også blitt veldig vanlig i mange land med mye plastisk kirurgi. Det kan være tegn på velstand, men også noe kvinner fra dårligere kår gjør for å finne seg en mann som kan forsørge dem/ta dem ut av relativ fattigdom. Kvinner i søramerikanske favelaer bruker omlag 50% av sin inntekt på skjønnhetsprodukter/utseende. Når man bor i et land hvor utdannelse og muligheter omtrent er å glemme blir utseende ens eneste «valuta» å forhandle med for å bedre egne vilkår. Å tenke at menn tiltrekkes en type etnisitet og ikke blir ikke helt riktig - det handler vel like mye om hvilke trender man blir vant til der man bor? Halve UK tar jo BBL nå om dagen sammen med Brasil (?), og det er så langt fra etnisk naturlig utseende man kommer. Plutselig vil alle se ut som en krysning av flere kontinenters fortrinn Når det er sagt kan nok noen unge norske gutter kanskje anta at den norskpakistanske yngre jenta blir utsatt for noe mer sosial kontroll enn ham og at hun kanskje har strengere rammer for dating enn ei som har foreldre uten muslimsk opphav? De jeg kjenner som har funnet seg kjæreste med bakgrunn fra praktiserende muslimsk familie (spørs på landet de kommer fra) har ikke alltid hatt verdens letteste vei inn i relasjonen (måtte skjule forholdet, fått masse negativ sosial kontroll, måtte fake-konvertere, enkelte har måttet bo på hemmelig adresse i perioder osv). Så jeg tenker det nok kommer mer an på kulturell bakgrunn man antar jenta/foreldrene har enn selve landsopprinnelser for hvordan man antar at jenta vil respondere på å bli flørtet med? 🤷♀️ Endret 10. april 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #17 Skrevet 10. april 2021 Liker best asiatiske damer De er spebygde, fine i huden og ikke minst kjent for å være mer enn gjennomsnitt trange når det kommer til det seksuelle. Anonymkode: a7781...90a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #18 Skrevet 10. april 2021 Milky skrev (18 minutter siden): Haha ok.. kan ikke huske å ha spurt deg, men er enig i at det finnes masse vakre norske kvinner Ja, synes etnisk norske kvinner som er vakre har skikkelig klasse over seg. Anonymkode: 0ad71...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #19 Skrevet 10. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Liker best asiatiske damer De er spebygde, fine i huden og ikke minst kjent for å være mer enn gjennomsnitt trange når det kommer til det seksuelle. Anonymkode: a7781...90a De passer best til størrelsen din? Anonymkode: 38441...00e 12
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #20 Skrevet 10. april 2021 Jeg kunne godt ha tenkt meg å bli sammen med en utenlandsk kvinne. Min usikkerhet går på religion og kulturen de har, og min ignoranse rundt dette. En kvinne med utenlandske aner som er født og oppvokst i Norge er bare drømmen! 😍 Anonymkode: cb416...738 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå