AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Virker som folk tenker at for et ligg er det ikke så nøye hvordan den andre behandles, men som kjæreste da skal man fremstå bedre. Er det rett da? Har det noe å si i hvilke tilfeller det er. Skalikke alle behandles bra uansett? Og være ærlig! Anonymkode: fe2da...ed1
Milky Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Et ligg er et ligg, et forhold er noe annet. Man skal selvfølgelig behandle alle med respekt, men man bør ikke ha samme forventinger til et ligg som man har til en kjæreste. tror det også handler om hvem man bryr seg om. Jeg bryr meg om typen og dermed er jeg veldig forsiktig med å gjøre ting som evt kan såre han. Med et random ligg så forventer jeg at personen har forstått at det bare er sex (er tydelig), og da bryr jeg meg ikke om de etterpå misforstår og blir såret 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Man har ikke krav på forhold etter sex nei, om det er det du mener Anonymkode: e8966...c6f 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Alle blir behandlet like dårlig. Anonymkode: 94f97...2e6
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Helt utenkelig for meg å ha sex med noen jeg aldri kunne hatt et forhold til så ville behandlet dem bra enten vi ble sammen eller ikke. Jeg forstår meg ikke på mennesker som har så lite stolthet at de ligger med mennesker de ser ned på, bare for å få seg sex. Skjønner ikke hvordan noen kan synke så lavt at de er intim med noen de ikke syns er noe fin engang. Anonymkode: b3314...737 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt utenkelig for meg å ha sex med noen jeg aldri kunne hatt et forhold til så ville behandlet dem bra enten vi ble sammen eller ikke. Jeg forstår meg ikke på mennesker som har så lite stolthet at de ligger med mennesker de ser ned på, bare for å få seg sex. Skjønner ikke hvordan noen kan synke så lavt at de er intim med noen de ikke syns er noe fin engang. Anonymkode: b3314...737 Nå er det vel et par andre kriterier som skal til for å bli sammen med noen enn om de er fin eller ikke. Anonymkode: 6aa5e...19f 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nå er det vel et par andre kriterier som skal til for å bli sammen med noen enn om de er fin eller ikke. Anonymkode: 6aa5e...19f Og ikke noe mer sim trengs for et ligg? Anonymkode: fe2da...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå