Gå til innhold

Må kongelige ta abort hvis de blir gravid lenge før de er gift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? 

Anonymkode: ba787...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Eller...håper ikke det hvis begge vil ha barnet.

Anonymkode: 04dac...a2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De passer nok på å ordne bryllup fort da i så fall.

Anonymkode: 92177...974

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikkje i Norge. 

Anonymkode: b97e9...af0

Skrevet

Ja det antar jeg. 

Skrevet

Hvis de hadde blitt tvunget eller presset til en abort tror jeg nesten det i disse dager ville blitt en større skandale enn et kongelig barn født utenfor ekteskap! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Prins Louis av Luxembourg fikk et barn før han etter hvert ble gift med barnets mor. 

Anonymkode: e60fb...f30

• Liker 2
Skrevet

Problemstillingen er sannsynligvis ikke relevant.

Ikke fordi kongelige ikke har sex før de er gift, men fordi de mest sannsynlig forstår sin rolle, og hvilke tiltak som trengs...

Det innebærer nok å bruke prevensjon akkurat som oss dødelige, samt sannsynligvis ikke insistere på å fullføre et upassende svangerskap, skulle det allikevel skje at de ble gravid...

Tror ikke at Ari var engleprinsessens første f.eks... Eller at Madde og Victoria ikke koste seg litt før de giftet seg

Prins Andrews pikante situasjon for tiden sier kanskje litt om hvordan det egentlig er...

AnonymBruker
Skrevet

Kongelige i primitive land og land som er styrt av fanatiske religiøse må sikkert ta abort eller så blir de sikkert kastet ned fra et høyt hus, i siviliserte land kan jeg aldri tenke meg at abort er et tema engang. 

Anonymkode: 8ae4a...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke .Man må jo være gift for å ha sex? 

Anonymkode: 43869...a38

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle kongelige måtte ta abort? Om du tenker på tronarvinger så må man være født innenfor ekteskap for å arve tronen. Så om Harald hadde fått en sønn utenfor ekteskapet før Haakon så hadde fortsatt Haakon arvet tronen. 

Mette Marit har jo også en sønn fra før hun var gift. Nå var hun ikke kongelig da hun fikk Marius, men hun fikk jo gifte seg med troarvingen selv om hun hadde et barn før ekteskapet. 

Anonymkode: fa8ba...30b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...