Gå til innhold

"Prøvde bare å være hyggelig".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte bør lære seg å lenke bedre :) 

Anonymkode: d1ace...e1c

Skrevet

..likevel forventer enkelte menn at kvinner skal sette pris på kommentarer som dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei. Du må klikke på klokkeslettet som noe har blitt postet. Da kommer du rett til den ene videoen, i stedet for å komme til en side med mange videoer. Så må du kopiere URLen etter dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Du må klikke på klokkeslettet som noe har blitt postet. Da kommer du rett til den ene videoen, i stedet for å komme til en side med mange videoer. Så må du kopiere URLen etter dette. 

(Nei, det hjalp visst ikke det heller...)

Hva med å beskrive navnet på videoen?

AnonymBruker
Skrevet

Javel. 

https://fb.watch/4NmvMcwdiY/

denne burde funke.

Det hadde jo vært fint om du hadde fikset linken først og i tillegg forklart meg hva jeg burde gjort. Det er jo dumt om tråden blir ødelagt. Anonyme innlegg kan ikke redigeres, så det er feil plass å prøve seg frem.

Anonymkode: 326c7...305

Gjest padawan
Skrevet

Dette er en parodi på en annen serie med videoer på FB. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Javel. 

https://fb.watch/4NmvMcwdiY/

denne burde funke.

Det hadde jo vært fint om du hadde fikset linken først og i tillegg forklart meg hva jeg burde gjort. Det er jo dumt om tråden blir ødelagt. Anonyme innlegg kan ikke redigeres, så det er feil plass å prøve seg frem.

Anonymkode: 326c7...305

Men jeg vet jo ikke hvilken video du sikter til, og strengt tatt vet jeg det enda ikke, da alle lenkene går til en side med mange videoer...

Det ser tilsynelatende ut som at alle andre vet hvilken video det er snakk om, så jeg kan heller trekke meg ut :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn bør kvinner reagere også, istedenfor å le av usikkerhet. Bli sint, og be menn som sier sånt om å dra til helvete. 

Anonymkode: f7666...ea1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sånn bør kvinner reagere også, istedenfor å le av usikkerhet. Bli sint, og be menn som sier sånt om å dra til helvete. 

Nei herregud, det rådet må du ALDRI gi en kvinne! Alle kvinner vet at man ikke skal provosere en fremmed mann, og spesielt ikke når han allerede har vist at han mangler de sperrene normalt høflige menn har. Er man heldig, blir det «bare» ubehagelig. Det der er rett og slett et farlig råd. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, det bør de absolutt ikke gjøre! Krenkede menn kan være veldig farlige. 

Anonymkode: 04ccf...3e0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...