AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Hei🙂 Er det noen klarsynte her som ka hjelpe meg? Trenger sårt å høre noe positivt om fremtiden, da jeg så lenge har stått i tøffe utfordringer. Har lenge kjempet og prøvd å bevare håpet, men føler jeg ikke har så mye mer styrke til å stå i disse utfordringene. Det gjelder både langvarige problemer med helse, ensomhet, mangel på kjærlighet (singel), helse som ødelegger for hobbyer og karriere, og for alt jeg en gang likte å drive på med. Livet har ikke lenger noe innhold, jeg sitter bare hjemme alene. Koronaen har jo litt å si, men hadde satt hjemme alene uansett, har for mye smerter til at jeg klarer å komme meg noe særlig ut. Håpet mitt for fremtiden forsvinner, jeg ser ikke lenger noen vits i å fortsette. Er det noen der ute som kan se om noe av dette bedrer seg for meg? Hadde vært veldig takknemlig. Anonymkode: 72773...949
AnyonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Fremtiden skaper du selv Bare sett deg ned å finn ut hvor du vil være og hva du må gjøre for å komme deg dit. Leit å høre at du sliter med helse, prøv å legg om stilen litt å se om det hjelper. Jeg får fort plager dersom dietten min er dårlig - må kutte ut alt raffinert sukker og gluten. Tar du tak selv så vil fremtiden bli mer positiv enn om en klarsynt sier at alt kommer til å ordne seg. Da er sjansen stor for at du senker skuldrene i mange år og plutselig står med skjegget i postkassen i fremtiden. Du fikser dette!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 AnyonymBruker skrev (5 minutter siden): Fremtiden skaper du selv Bare sett deg ned å finn ut hvor du vil være og hva du må gjøre for å komme deg dit. Leit å høre at du sliter med helse, prøv å legg om stilen litt å se om det hjelper. Jeg får fort plager dersom dietten min er dårlig - må kutte ut alt raffinert sukker og gluten. Tar du tak selv så vil fremtiden bli mer positiv enn om en klarsynt sier at alt kommer til å ordne seg. Da er sjansen stor for at du senker skuldrene i mange år og plutselig står med skjegget i postkassen i fremtiden. Du fikser dette! Takk for oppmuntrende ord. Men du vet, det er ikke alt man kan kontrollere selv. Jeg er nok en av dem som har prøvd det aller meste av behandlinger, dietter, urteutrensing osv, uten hell. Jeg er også en av dem som har kjempet og stått på i årevis for å bli bedre, tenkt positivt, vært sterk, hatt håp. Men på et tidspunkt begynner man å gi opp, og der er jeg nå. Jeg kommer ikke til å «senke skuldrene» selv om en klarsynt sier det vil bedre seg, jeg trenger bare litt nytt håp på veien. Vet det er mange dyktige klarsynte her inne, håper noen av dere vil hjelpe🙂 Anonymkode: 72773...949
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 Opp igjen, en siste gang🤞 Anonymkode: 72773...949
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 Sender varme klemmer! Husk at livet fort kan snu til det bedre. Har du gode mennesker rundt deg? Anonymkode: 14351...1ef
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Sender varme klemmer! Husk at livet fort kan snu til det bedre. Har du gode mennesker rundt deg? Anonymkode: 14351...1ef Takk for klemmene🌺 Du, det har jeg prøvd å tenke og håpe på i over 15 år, men istedenfor dukker det opp stadig flere utfordringer. En lang, nedadgående spiral. Har noen få gode venner, men ser de sjelden, de er opptatt med seg og sitt. Og de er nok drittlei av mine tunge temaer, så egentlig har jeg ingen å snakke med. Har kommet til hos psykolog, men er i for dårlig fysisk form til å klare å dra, så det er også utsatt. Hele vinteren har vært uten innhold, jeg sitter bare her og råtner vekk. Føler mye er utenfor min makt i forhold til å få det bedre. Håpte så inderlig at noen av de klarsynte her kunne se litt fremover og fortelle hva som venter, om det er noe som helst positivt i vente. Ser mange andre får veldig god hjelp her inne. Kanskje de klarsynte bare ser mørke hos meg, og derfor lar være å svare😔 Anonymkode: 72773...949
Gjest Lawyam Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 (endret) Om klarsynte forteller deg en positiv fremtid, tror du at det er fordi det bare kommer ramlende til deg og at det ser de? Klarsynte ser hva som skjer hvis du tar tak eller om du ikke tar tak. Fremtiden din avhenger av DEG. Ikke at noen ser gulroten, men at du strekker deg etter den og tar de riktige bevegelser og tiltak for å nå gulroten. Endret 11. april 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 Lawyam skrev (1 minutt siden): Om klarsynte forteller deg en positiv fremtid, tror du at det er fordi det bare kommer ramlende til deg og at det ser de? Klarsynte ser hva som skjer hvis du tar tak eller om du ikke tar tak. Fremtiden din avhenger av DEG. Ikke at noen ser gulroten, men at du strekker deg etter den. Da får jeg bare gi opp. Jeg har strekt meg etter den gulroten hele mitt voksne liv, men tro, håp, styrke og kampvilje har bare gitt meg flere utfordringer. Jeg orker ikke kjempe mer. Anonymkode: 72773...949
Gjest Lawyam Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 Det hjelper ikke å gi opp. Kjemp videre så går det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå