Uakseptabel Skrevet 11. april 2021 #101 Del Skrevet 11. april 2021 får man ikke gå på butikken om man ikke har vaksine?! Noe jeg ikke har fått med meg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 11. april 2021 #102 Del Skrevet 11. april 2021 Uakseptabel skrev (28 minutter siden): får man ikke gå på butikken om man ikke har vaksine?! Noe jeg ikke har fått med meg? Matbutikken får du nok lov til å gå i, men mulig mye annet blir stengt. Det blir nok lagt opp til et A- og B-lag hvor vaksinerte får helt andre fordeler når koronapasset kommer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 11. april 2021 #103 Del Skrevet 11. april 2021 Uakseptabel skrev (1 time siden): får man ikke gå på butikken om man ikke har vaksine?! Noe jeg ikke har fått med meg? Joda, det er bare mange konspirasjonsteoretikere her. Det er ikke snakk om noe ekstra som skal stenges for ikke-vaksinerte, men fordi vaksinerte har mye lavere sjanse for å spre smitte videre, så kan man vurdere å åpne ting som er stengt for vaksinere, selv om man fortsatt vurderer at det er et viktig smitteverntiltak generelt i befolkningen. Når smitten regnes som tilstrekkelig lav åpnes såklart alt igjen for alle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 13. april 2021 #104 Del Skrevet 13. april 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner,brudd på rommets regler,brukerdebatt,brudd på opphavsrett,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 3. mai 2021 #105 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Tusenvis av mennesker demonstrerte nylig i Montreal. Folk har fått nok av restriksjonene og vil ha friheten sin tilbake. https://www.cbc.ca/news/canada/montreal/demonstrations-montreal-anti-public-health-restrictions-1.6010632 Endret 3. mai 2021 av Tunique 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 3. mai 2021 #106 Del Skrevet 3. mai 2021 Tunique skrev (11 minutter siden): Tusenvis av mennesker demonstrerte nylig i Montreal. Folk har fått nok av restriksjonene og vil ha friheten sin tilbake. https://www.cbc.ca/news/canada/montreal/demonstrations-montreal-anti-public-health-restrictions-1.6010632 Flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålin Skrevet 3. mai 2021 #107 Del Skrevet 3. mai 2021 Vera skrev (På 11.4.2021 den 11.15): Det sutres istedenfor over sydenreiser og karantene (som ofte brytes) i etterkant av sydenreisene. Derfor blir det litt komisk når de samme folkene skal demonstrere mot munnbind og «frihetsberøvelse». Demonstrer mot det som er viktig - så slipper kanskje en repetisjon av dette året. Bygg opp helsesektoren, beredskapslagre av mat og medisinsk utstyr, norske fabrikker og satsing i eget land - slik at vi i større grad blir selvforsynte. Så er det ingen krise om grensene stenges (ja, forutenom for sydenturister da). Det er ikke sydenturister som sto for den store smittespredningen. Det viste FHI med tall. Det er innvandrere som reiser til land i Asia og Afrika. Pakistan eller India lå vel på topp, langt langt over sydenturister. De aller fleste sydenturister er nordmenn og fulgte reglene. Angående Kanariøyene f.eks; Disse hadde veldig lav smitte. Samme med mange greske øyer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. mai 2021 #108 Del Skrevet 3. mai 2021 Blålin skrev (22 minutter siden): Det er ikke sydenturister som sto for den store smittespredningen. Det viste FHI med tall. Det er innvandrere som reiser til land i Asia og Afrika. Pakistan eller India lå vel på topp, langt langt over sydenturister. De aller fleste sydenturister er nordmenn og fulgte reglene. Angående Kanariøyene f.eks; Disse hadde veldig lav smitte. Samme med mange greske øyer. Hvor i innlegget mitt har jeg hevdet at sydenturister sto for det meste av smitte ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålin Skrevet 3. mai 2021 #109 Del Skrevet 3. mai 2021 Vera skrev (14 minutter siden): Hvor i innlegget mitt har jeg hevdet at sydenturister sto for det meste av smitte ? Jeg mente ikke du hevdet det. Ville bare konstantere det da du og andre virker veldig irriterte på denne gruppen. Noe jeg da er litt lei og synes blir litt feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 29. mai 2021 #110 Del Skrevet 29. mai 2021 Bra trøkk i London i skrivende stund 🙂 (ikke første lørdagen det har vært massive demonstrasjoner i Englands hovedstad) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 29. mai 2021 #111 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2021/05/29/london-bus-covered-in-anti-vaxx-stickers-as-hundreds-gather-for-protest-14674118/amp/ 😄mediene rapporterer om hundrevis av demonstranter, men som man kan se av videoen over er det tusener av mennesker. Endret 29. mai 2021 av Tunique 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. mai 2021 #112 Del Skrevet 29. mai 2021 Tunique skrev (40 minutter siden): https://www.google.com/amp/s/metro.co.uk/2021/05/29/london-bus-covered-in-anti-vaxx-stickers-as-hundreds-gather-for-protest-14674118/amp/ 😄mediene rapporterer om hundrevis av demonstranter, men som man kan se av videoen over er det tusener av mennesker. https://www.nrk.no/urix/meningsmaling_-qanon-like-populaer-som-store-religiose-retninger-1.15513733 Sitat 15 prosent av amerikanerne er enig i QAnons påstand om at djeveldyrkende pedofile styrer viktige samfunnsinstitusjoner. Like mange mener at patrioter kan måtte ty til vold for å redde landet Med andre ord, at det er mange som mener det samme om noe, betyr ikke at det er vettugt det de driver med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 29. mai 2021 #113 Del Skrevet 29. mai 2021 (endret) Hatsumomo skrev (7 minutter siden): https://www.nrk.no/urix/meningsmaling_-qanon-like-populaer-som-store-religiose-retninger-1.15513733 Med andre ord, at det er mange som mener det samme om noe, betyr ikke at det er vettugt det de driver med. Leste du posten min? Du svarer på noe helt annet. Det jeg skrev om hadde med hvordan enkelte medier dysser ned store demonstrasjoner. De kjører sin agenda virker det som. Hvis man leter litt utenfor de store mediene, kan man klart se at i London i dag var det mange tusener som demonstrerte (ikke hundrevis som ble rapportert). Se video lenger oppe i tråden. Endret 29. mai 2021 av Tunique 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mai 2021 #114 Del Skrevet 30. mai 2021 Lama_Drama skrev (På 10.4.2021 den 13.39): Helt idiotisk. Det er kun de uvitende som er med på slike protester. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 24. juni 2021 #115 Del Skrevet 24. juni 2021 Robert Koch skrev (På 10.4.2021 den 13.41): Det er ubegripelig at folk tyr til slike midler for å forlenge en tilstand de protesterer mot. Skjønner de ikke noe av hva dette dreier seg om? Enkelte klarer å tenke litt lenger, og samtidig ha mer enn en tanke i hodet på en gang. https://www.nrk.no/nyheter/flere-bruker-narkotika-i-pandemien-1.15551440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 28. juni 2021 #116 Del Skrevet 28. juni 2021 Stor demonstrasjon i London i helga https://www.youtube.com/watch?v=hy7bmdDGKZ8&t=6419s 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus1986 Skrevet 28. juni 2021 #117 Del Skrevet 28. juni 2021 Mennesker liker ikke å bli detaljstyrt i hverdagen sin av myndighetene. En selvfølge at man må demonstrere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 30. juni 2021 #118 Del Skrevet 30. juni 2021 Skjønner de godt, jeg.. nedstengninger skulle vært forbudt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 30. juni 2021 #119 Del Skrevet 30. juni 2021 Har ingen problemer med å forstå frustrasjonen. Det er grenser for hva myndighetene kan styre. Men hadde jeg gått på en slik protest? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 30. juni 2021 #120 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Dobbel. Endret 30. juni 2021 av Namine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg