Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #81 Del Skrevet 10. april 2021 Expandable86 skrev (12 minutter siden): Ja Lana01 skrev (2 minutter siden): Ja det var det, og må si det var skuffende Helt idiotisk å samles slik Alle er lei, men det hjelper ikke at folk er idioter og boikotter tiltakene, tvert i mot. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Ln782R/her-brenner-charter-svein-munnbindet-det-har-gaatt-for-langt Ikke mye fornuftig å komme med heller. rett og slett pinelig Så trist. Det kommer en tid etter korona, hvor handlingene man gjør nå kommer i retur. Han burde ha droppet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 10. april 2021 #82 Del Skrevet 10. april 2021 norw skrev (1 time siden): Men kritikerne må kunne argumentere, vise til troverdige kilder osv. 99 % av de som kjemper imot er nok mindre begavede. Det er helt sikkert masse, klin gale konspirasjonsteoretikere! 😊 Men å vise til troverdige kilder for hvordan man kan stanse denne pandemien kan man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 10. april 2021 #83 Del Skrevet 10. april 2021 Interessant hvordan enkelte ser på en fredelig demonstrasjon i Norge som et forsøk på å forlenge tilstanden man er i nå. At folk er enige eller uenige i demonstrasjon spiller ingen rolle, folk prøver å bli hørt og sier hva de mener. Det var vel omtrent 250 fredelige demonstranter under den Norske demonstrasjonen der politiet også fulgte med, slik jeg kunne se. Å demonstrere er en menneskerett i et demokrati, og det oppfordres faktisk til av Stortinget selv: Sitat Delta i demonstrasjoner I politiske demonstrasjoner kan folk vise politikerne hva de mener om en sak. Demonstrasjoner kan få mye oppmerksomhet i mediene. https://www.stortinget.no/no/Stortinget-og-demokratiet/stortinget-undervisning/voksenopplaring-for-innvandrere/hvordan-kan-du-pavirke/ Det er mange grunner til at folk mener å ha fått nok av tiltakene. Frustrasjoner vedrørende tiltak som ikke henger på greip, tiltak som ikke forholdsmessige, eller som er logiske (som blant annet de mange 1000 arbeidsinnvandrerne som slippes inn i landet hver eneste uke) osv. Regjeringen innfører tiltak som de forventer alle i kommune Norge skal følge, selv om de ikke har smitte. Folk mister jobbene sine, folk slite psykisk og folk får dårligere økonomi. Er det rart folk reagerer? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 10. april 2021 #84 Del Skrevet 10. april 2021 Bente1234 skrev (59 minutter siden): Det hørtes så dumt ut ... Ja men det er jo dumt... de som hyler om smittevernreglene, møtes 300stk og har en....gruppeklem! Og dermed utsatt den norske befolkningen for enda mer seigpining med strenge smittevernregler, hurra virkelig 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #85 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Little Diva skrev (1 minutt siden): Interessant hvordan enkelte ser på en fredelig demonstrasjon i Norge som et forsøk på å forlenge tilstanden man er i nå. At folk er enige eller uenige i demonstrasjon spiller ingen rolle, folk prøver å bli hørt og sier hva de mener. Det var vel omtrent 250 fredelige demonstranter under den Norske demonstrasjonen der politiet også fulgte med, slik jeg kunne se. Å demonstrere er en menneskerett i et demokrati, og det oppfordres faktisk til av Stortinget selv: https://www.stortinget.no/no/Stortinget-og-demokratiet/stortinget-undervisning/voksenopplaring-for-innvandrere/hvordan-kan-du-pavirke/ Det er mange grunner til at folk mener å ha fått nok av tiltakene. Frustrasjoner vedrørende tiltak som ikke henger på greip, tiltak som ikke forholdsmessige, eller som er logiske (som blant annet de mange 1000 arbeidsinnvandrerne som slippes inn i landet hver eneste uke) osv. Regjeringen innfører tiltak som de forventer alle i kommune Norge skal følge, selv om de ikke har smitte. Folk mister jobbene sine, folk slite psykisk og folk får dårligere økonomi. Er det rart folk reagerer? Og da er løsningen å spre ytterlig smitte og konspirasjons teorier uten rot i virkeligheten? Det er ikke en finger til regjeringen men til alle oss andre som følger smittevernreglene. Endret 10. april 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 10. april 2021 #86 Del Skrevet 10. april 2021 Kågebruker skrev (6 timer siden): Det er ikke bra at folk demonstrerer på denne måten. Samtidig så må myndighetene ta inn over seg folkemeningen snart. Folk er lei av de ekstreme tiltakene. Folk? 200 mennesker av 5,3 millioner? Jeg kaller ikke det «folk». 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 10. april 2021 #87 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Lin11 skrev (22 minutter siden): Og da er løsningen å spre ytterlig smitte og konspirasjons teorier uten rot i virkeligheten? Det er ikke en finger til regjeringen men til alle oss andre som følger smittevernreglene. Poenget er at folk må nesten få mene hva de vil. I Norge tilber mange feks kirken, er ikke det er konspirasjon så vet ikke jeg, vi har religion som får statstøtte (for å sette det på spissen). Da kan i hvertfall ikke jeg se at hvorfor folk skal knebles for det de tror på her. Hadde de gjort noe ulovlig hadde politiet stoppet de. Om de sprer smitte eller ei kan heller ingen påstå, og ser heller ikke at det er verre kontra måten regjeringen innfører smitte her til lands. Antallet er så mye større i måten regjeringen gjør det på. Endret 10. april 2021 av Little Diva 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #88 Del Skrevet 10. april 2021 Little Diva skrev (1 minutt siden): Poenget er at folk må nesten få mene hva de vil. I Norge tilber mange feks kirken, er ikke det er konspirasjon så vet ikke jeg vi har religion som får statstøtte (for å sette det på spissen). Da kan i hvertfall ikke jeg se at hvorfor folk skal knebles for det de tror på her. Hadde de gjort noe ulovlig hadde politiet stoppet de. Om de sprer smitte eller ei kan heller ingen påstå, og ser heller ikke at det er verre kontra måten regjeringen innfører smitte her til lands. Antallet er så mye større i måten regjeringen gjør det på. Poenget er at dette ikke er en konkurranse om hvem som er slemmest eller hvem som skal ha rett. Det er en risiko å samles så mange, når det er sagt så håper jeg at de som var på demonstrasjonen og hvis de blir syke. Kjenner sin besøkelsestid og sier fra seg respiratorbehandling eller sykehusplassen. Sånn satt på spissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 10. april 2021 #89 Del Skrevet 10. april 2021 Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Folk? 200 mennesker av 5,3 millioner? Jeg kaller ikke det «folk». Nei, de fleste går ikke i demonstrasjonstog. Selv om mange av argumentene til de som gikk i dag er tullete, kan man ikke kimse av motstanden som begynner å vokse. Tiltakene har helt reelle konsekvenser for svært mange mennesker. De rammer utrolig skjevt, og de rammer uten tvil de som har minst fra før mest. Prisen merkes ikke så godt nå for en del mennesker. Man synes hjemmekontor er kjipt, og savner en fest og treffe sine venner. For andre er det helt andre konsekvenser. Noe matkøene tydelig gir uttrykk for.å 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little Diva Skrevet 10. april 2021 #90 Del Skrevet 10. april 2021 Lin11 skrev (7 minutter siden): Poenget er at dette ikke er en konkurranse om hvem som er slemmest eller hvem som skal ha rett. Det er en risiko å samles så mange, når det er sagt så håper jeg at de som var på demonstrasjonen og hvis de blir syke. Kjenner sin besøkelsestid og sier fra seg respiratorbehandling eller sykehusplassen. Sånn satt på spissen. Jeg tenker at den jobben hvorvidt det var risiko, ulovlig osv får ordensmakten ta seg av. Når det er sagt så har alle lik rett til helsehjelp uansett her i landet, heldigvis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 10. april 2021 #91 Del Skrevet 10. april 2021 Little Diva skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at den jobben hvorvidt det var risiko, ulovlig osv får ordensmakten ta seg av. Når det er sagt så har alle lik rett til helsehjelp uansett her i landet, heldigvis. Ja, de er heldige som bor i Norge under en pandemi. Hvor man kan klage på jobben myndighetene gjør, men allikevel få helsehjelp hvis man ønsker dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 10. april 2021 #92 Del Skrevet 10. april 2021 1 hour ago, Example said: Selv om mange av argumentene til de som gikk i dag er tullete, kan man ikke kimse av motstanden som begynner å vokse. Tiltakene har helt reelle konsekvenser for svært mange mennesker. De rammer utrolig skjevt, og de rammer uten tvil de som har minst fra før mest. Hadde de tilført debatten noe mer konstruktivt enn "vi er lei" og "vi vil ha livene våre tilbake" kunne man tatt de på alvor. Men når de bare står og sutrer uten et eneste forslag til hvordan man kan gjenåpne samfunnet på en måte som er forsvarlig mtp. smittespredning er det vanskelig å ta de på alvor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus1986 Skrevet 11. april 2021 #93 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) 4 hours ago, Little Diva said: Det er mange grunner til at folk mener å ha fått nok av tiltakene. Frustrasjoner vedrørende tiltak som ikke henger på greip, tiltak som ikke forholdsmessige, eller som er logiske (som blant annet de mange 1000 arbeidsinnvandrerne som slippes inn i landet hver eneste uke) osv. Regjeringen innfører tiltak som de forventer alle i kommune Norge skal følge, selv om de ikke har smitte. Folk mister jobbene sine, folk slite psykisk og folk får dårligere økonomi. Er det rart folk reagerer? Nei det er ikke rart om det er disse punktene man reagerer på, og da sikter jeg ikke til de som demonstrerte idag som var mer lavpannede. De som mener det er sutring burde aldri få jobbe i noen som helst form med mennesker. Da er man reinspikka sosiopat.. Endret 11. april 2021 av Anonymus1986 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 11. april 2021 #94 Del Skrevet 11. april 2021 trønder skrev (7 timer siden): Hadde de tilført debatten noe mer konstruktivt enn "vi er lei" og "vi vil ha livene våre tilbake" kunne man tatt de på alvor. Men når de bare står og sutrer uten et eneste forslag til hvordan man kan gjenåpne samfunnet på en måte som er forsvarlig mtp. smittespredning er det vanskelig å ta de på alvor. Omtrent like konstruktivt som å kalle kritikk for sutring. At mennesker ønsker sine grunnleggende rettigheter tilbake, er ikke så veldig merkelig. Mange føler nok at prisen som betales er for høy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 11. april 2021 #95 Del Skrevet 11. april 2021 Vera skrev (14 timer siden): Vet du hva? Jeg driter i om en 50-åring, eller 60-åring, eller 40-åring, eller 30-åring for den saks skyld vil ha livet sitt tilbake..jeg beklager, men vi som er voksne skal bare tilbake til det vi allerede har levd i flerfoldige år..det som gjør meg forbanna provosert er folk i disse aldersgruppene som skal reise ut av landet, drite i karantenen, reise på bussturer, samles i flokker på kafeer, samles til demonstrasjonstog osv FORDI DE MÅ HA LITT LIVSKVALITET..hva faen?? Vi har livskvalitet i hauger og lass. De som ikke har livskvalitet er barna og ungdommen som IKKE har får oppleve alt det vi fikk oppleve i vår barndom, pga nedstengninger og tiltak. Jeg gjennomfører glatt tiltak og restriksjoner hvis det betyr at barna og ungdommene får lov til å gå på skolen, være med venner, være fri til å være barn, og få lov til å gi en klem til vennen sin. Jeg overlever å ikke få gjøre alt jeg har lyst å gjøre akkurat nå! Men et barn/ungdom får aldri barndommen eller ungdomstiden sin tilbake. Og folk skjønner ikke dennne enkle logikken; egoistiske voksne bidrar til at barn ikke får være barn. Barn/ungdom sliter! De sliter så jævlig at de ikke orker mer! Så sitter folk i sin beste alder med alt på stell, og sutrer over bagateller? Barn og unge lider i denne dritt-tiden. Vi voksne er ikke i nærheten av å miste det de har mistet det siste året. Jeg blir rett og slett lei meg. Folk er da for faen ikke imot tiltak her! Det er hvor usammenhengende og lite logisk mange av tiltakene er som gjør folk forbannet! Det er forbudet mot å dra på hytta....mens Høie selv skyper sine regler fra hytta si. Hold 1 meters avstand, men bare fremover mot butikkassa....ikke sidelengs. Regjeringen sier de tenker på og prioriterer de unge, men gir dem ikke vaksine. De prioriterer heller de over 80, som snart dør av naturlige årsaker uansett. Hele norge, ja selv kommuner med 0 smitte, må låses ned kun fordi Oslofolk ikke evner å følge regler!! Og når noen påpeker dette i media, blir de nærmest landsforvist! Regjeringen krever at barn skal låses inne og avstå fra all sosial omgang og idrett/aktivitet, mens arbeidsinnvandringen fra Polen og andre ildrøde land fortsetter med full styrke! Vi skal nektes rettigheter, låses inne, miste jobbene våre, men å stenge grensene for å hindre nye mutantvarianter og importsmitte generellt....nei dét er ikke så nøye! Flere melder om null kontroll og null smittesjekking ved gardermoen lufthavn. Evner dere, som stiller rævhullene deres åpent for alt myndighetene gjør ukritisk, å forstå hvor lite sammenheng og logikk det er i det som skjer i verden nå? Legg merke til hvordan fler og flere med høy kompetanse innen medisin og virusspredning nå stiller opp på debatter og taler regjeringen midt imot! Tiltakene står ikke i stil til smittekurven og antall dødsfall. Statistikken ligger der for alle å se. Og hvem er det i utgangspunktet som har satt hele norge i en situasjon hvor smitteberedskapen var lik 0 når viruset skylte inn over landet i 2020? At vi har kun 2-300 intensivplasser i et land med 5millioner mennesker? MYNDIGHETENE. Folk hadde hatt tillit og tiltro til regjeringen dersom tiltakene fra tidlig av var konsekvente og strenge. 1 måned med full lockdown hvor alt stenges og alle holdes innendørs, alle flyplasser stengt! Ekstrem grensekontroll. Ingen slipper inn eller ut av landet med mindre man testes ved inn og utreise. Dette ville kvalt virusspredningen og gitt oss kontroll på situasjonen. Nå sitter vi i en situasjon hvor vi i all overskuelig fremtid får sterke tiltak og private inngripner tredd over oss. Alt pga inkonsekvente politikere! Folk er så pissleie nå at de er villige til å få korona og alvorlige helseplager, for å slippe regjeringens klamme hånd over livene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 11. april 2021 #96 Del Skrevet 11. april 2021 HarryDotter skrev (1 time siden): Folk er da for faen ikke imot tiltak her! Det er hvor usammenhengende og lite logisk mange av tiltakene er som gjør folk forbannet! Det er forbudet mot å dra på hytta....mens Høie selv skyper sine regler fra hytta si. Hold 1 meters avstand, men bare fremover mot butikkassa....ikke sidelengs. Regjeringen sier de tenker på og prioriterer de unge, men gir dem ikke vaksine. De prioriterer heller de over 80, som snart dør av naturlige årsaker uansett. Det er ikke forbud mot å dra på hytta, og har ikke vært forbud mot å dra på hytta siden mars i fjor. Hvis du leser innlegget mitt, står det noe i innlegget mitt som tyder på at jeg er fornøyd med regjeringens behandling av barn og unge..? Står det noe om at jeg elsker tiltakene, og gjerne vil ha fler? Nei. Men det står at jeg aksepterer tiltakene - hvis det betyr at barn og unge får noenlunde bevegelsesfrihet. Hvis du blar deg bakover så ser du at jeg gjentatte ganger det siste året har sagt at det eneste som funker - er stengte grenser. Da kunne samfunnet vært HELT åpent. Men det nytter ikke når noen mener det ikke er mulig å få livskvalitet om man ikke får reise og sole seg i Gran Canaria - og dette betaler barn og unge for, med betydelig redusert bevegelsesfrihet. Derfor sier jeg at jeg har null sympati med denne aldersgruppen. Jeg sier IKKE at jeg elsker tiltakene vi har. Men, tiltakene vi har kan du takke folk som ikke evner å tenke lenger enn nesetippen sin. De som feks drar med seg muterte virus inn i landet vårt. Er det barn og ungdom som bidrar til dette? Nei. At tiltakene ikke henger på greip, har jeg også sagt det siste året. Hvorfor er det feks fullt lovlig med gudstjenester eller møter i moskeer? Det er dokumentert at det kommer mye smitte herfra. Allikevel blir det ikke stengt ned. Hvor mye smitte kommer det fra butikker? Eller treningssentre? Svært lite. Allikevel holdes de stengt i noen deler av landet. Men det som beviselig smitter - det holdes åpent. HarryDotter skrev (1 time siden): Hele norge, ja selv kommuner med 0 smitte, må låses ned kun fordi Oslofolk ikke evner å følge regler!! Og når noen påpeker dette i media, blir de nærmest landsforvist! Regjeringen krever at barn skal låses inne og avstå fra all sosial omgang og idrett/aktivitet, mens arbeidsinnvandringen fra Polen og andre ildrøde land fortsetter med full styrke! Vi skal nektes rettigheter, låses inne, miste jobbene våre, men å stenge grensene for å hindre nye mutantvarianter og importsmitte generellt....nei dét er ikke så nøye! Flere melder om null kontroll og null smittesjekking ved gardermoen lufthavn. Helt enig med deg. Og dette har jeg også sagt helt fra start - kommuner må regulere tiltak og restriksjonser selv. Som sagt, hundre prosent enig med deg - spesielt i avsnittet om barn og unge som låses inne. Det er forkastelig. Og dette er prisen barna og ungdommen må betale for at noen skal fortsette å tjene milliarder. Men da er det kanskje dette det må protesteres mot? Og ikke munnbind, avstand, vasking av hender, og frihetsberøvelse i form av reising til solstrender? Jeg er med på slike demonstrasjoner anytime! For det er HER tiltakene ikke henger på greip. Nordmannen skal låses inne - utenlandsk arbeidskraft kan bevege seg fritt og spre om seg med muterte virus. Ganske sprøtt? HarryDotter skrev (1 time siden): Evner dere, som stiller rævhullene deres åpent for alt myndighetene gjør ukritisk, å forstå hvor lite sammenheng og logikk det er i det som skjer i verden nå? Virker det som jeg er ukritisk..? Da har du jammen glemt lesebrillene dine. Hvorfor tror du jeg er så forbannet over at vi ofrer barna og ungdommene våre? Det er kanskje du som må pakke sammen rævhullet ditt, og slutte med drittslenging, og heller lese det som blir skrevet? Som sagt, jeg mener grensene burde vært stengt - og jeg beskriver det godt i innlegget mitt når jeg kritiserer de som reiser ut av landet - som barn og unge (og oss) må betale for etter ferien deres i form av strengere tiltak og nedstengelser på grunn av oppblomstring av muterte virus. HarryDotter skrev (1 time siden): Tiltakene står ikke i stil til smittekurven og antall dødsfall. Statistikken ligger der for alle å se. Og hvem er det i utgangspunktet som har satt hele norge i en situasjon hvor smitteberedskapen var lik 0 når viruset skylte inn over landet i 2020? At vi har kun 2-300 intensivplasser i et land med 5millioner mennesker? MYNDIGHETENE. Du tror ikke at lavt antall dødsfall skyldes tiltak? Resten har jeg også beskrevet det siste året - myndighetene er skyld i at vi ikke har beredskap. Og det betaler belfolkningen prisen for. Hvor er demonstrasjonene for dette? Hvor er demonstrasjonen for at barn og unge ikke får adekvat helsehjelp når de sliter pga tiltakene? Ingen plass. Det sutres istedenfor over sydenreiser og karantene (som ofte brytes) i etterkant av sydenreisene. Derfor blir det litt komisk når de samme folkene skal demonstrere mot munnbind og «frihetsberøvelse». Demonstrer mot det som er viktig - så slipper kanskje en repetisjon av dette året. Bygg opp helsesektoren, beredskapslagre av mat og medisinsk utstyr, norske fabrikker og satsing i eget land - slik at vi i større grad blir selvforsynte. Så er det ingen krise om grensene stenges (ja, forutenom for sydenturister da). HarryDotter skrev (1 time siden): Folk hadde hatt tillit og tiltro til regjeringen dersom tiltakene fra tidlig av var konsekvente og strenge. 1 måned med full lockdown hvor alt stenges og alle holdes innendørs, alle flyplasser stengt! Ekstrem grensekontroll. Ingen slipper inn eller ut av landet med mindre man testes ved inn og utreise. Dette ville kvalt virusspredningen og gitt oss kontroll på situasjonen. Nå sitter vi i en situasjon hvor vi i all overskuelig fremtid får sterke tiltak og private inngripner tredd over oss. Alt pga inkonsekvente politikere! Som sagt, jeg er helt enig med deg. Men politikerne i Norge er for feige, og er i lommene på feil folk..hvorfor ble det feks ikke større oppstuss når tekstmeldingene mellom NHO og regjeringen ble lagt på bordet..? Folk demonstrerer mot feil ting. Korrupsjon trekker man bare på skuldrene av. Så går man ut i gatene og brenner munnbind. Merkelig at man ikke ser mot land som har stengt grensene sine, men lever som normalt innad i landet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 11. april 2021 #97 Del Skrevet 11. april 2021 Nastine skrev (11 timer siden): Ja men det er jo dumt... de som hyler om smittevernreglene, møtes 300stk og har en....gruppeklem! Og dermed utsatt den norske befolkningen for enda mer seigpining med strenge smittevernregler, hurra virkelig 😅 Ja, det er utrolig irriterende at disse idiotene, utsetter det Norske folk for enda mer smitte, og ytterlige tiltak. Hva tror de? Hva skal protestene føre til? Stiger R tallet, forlenges tiltakene, eller de skjerpes enda mer. Ser de ikke det? og gruppeklemming og brenne munnbind ,det er toppen av idioti. De lager ris til egen bak. Nå har vi sett en nedgang i R tallet, og stadig flere blir vaksinerte .Vi går mot vår og sommer, som gjør at viruset trives dårligere, da er det utrolig synd at noen må ødelegge.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TorTh Skrevet 11. april 2021 #98 Del Skrevet 11. april 2021 21 hours ago, Robert Koch said: Det er ubegripelig at folk tyr til slike midler for å forlenge en tilstand de protesterer mot. Skjønner de ikke noe av hva dette dreier seg om? Kanskje de har lest noen rapporter om at lockdowns ikke fungerer? Utviklingen i USA viser at lockdowns (nedstengninger) ikke har noe innvirkning på smittespredningen. 16 stater, blant annet Texas, Florida og South Dakota har nå mer eller mindre åpnet helt opp, og kurven for smittespredningen er den samme som i stater som California og New York, som har stengt ned fullstendig. https://www.zerohedge.com/covid-19/florida-california-took-opposite-approaches-covid-virtuallly-same-result I tillegg, er det på denne siden er referanse til 32 fagfellevurderte, vitenskapelige studier som alle viser at lockdowns ikke begrenser corona-smitten: https://www.aier.org/article/lockdowns-do-not-control-the-coronavirus-the-evidence/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert Koch Skrevet 11. april 2021 #99 Del Skrevet 11. april 2021 2 hours ago, TorTh said: Kanskje de har lest noen rapporter om at lockdowns ikke fungerer? Jeg tror vel heller at de ikke forstår alvoret i situasjonen, og at den måten de protesterer på, nødvendiggjør forlengelse av inngripende tiltak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 11. april 2021 #100 Del Skrevet 11. april 2021 Fungerer jo ikke folk finner jo bare andre måter og leve livet på. Eks. Nederland med portforbud..hva skjer ? Folk møtes over alt ute for å ha det moro og sosialt. De kommer til å slutte med portforbud snart det var ikke store hjelpen i det. Og lovens lange arm klarer rett og slett ikke og følge med på alt. De er drittleie og bli diktert hvordan de skal leve livet sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg