AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #41 Skrevet 10. april 2021 Maxwell skrev (1 time siden): Det gjør jeg og. Lettere å spise Det blir det jo ikke. Jo lengre de er jo lettere er de å tvinne rundt gaffelen. Anonymkode: f8b84...6d3 10
Lunabelle Skrevet 10. april 2021 #42 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg knekker i tre, mer praktisk å spise. Anonymkode: 62a7a...153 Kan jo like gjerne spise "Spetti" eller hva den usmakelige spagettiretten på boks, med cocktailpølser, heter da. 🤮
Gjest Maxwell Skrevet 10. april 2021 #43 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir det jo ikke. Jo lengre de er jo lettere er de å tvinne rundt gaffelen. Anonymkode: f8b84...6d3 Synes ikke det. Knekker man spaghettien i to, så blir den ikke så kort at man ikke får tvinnet det rundt gaffelen. Synes det blir for mye på gaffelen når det ikke er knekt.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #44 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva skal være til lasagnen istedenfor hvitløksbaguetter? Er det typisk norsk? Anonymkode: 82131...ac2 Man serverer aldri brød til pasta i italia. Anonymkode: f81a2...7d1 3
Djungelvrål Skrevet 10. april 2021 #45 Skrevet 10. april 2021 Blir lettere å spise og smaker uansett likt. Tror aldri jeg har kokt spagetti uten å knekke den. 1
twitter Skrevet 10. april 2021 #46 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har noe mye "verre" enn en italiensk bestemor: Jeg har en italiensk mann. Hadde jeg servert maltraktert og mishandlet spaghetti, tror jeg at han i det minste hadde snudd bryllupsbildet vårt med fronten mot veggen (det gjorde han en gang for mange år siden da jeg uheldigvis serverte hvitløksbaguetter til lasagnen 😄) Anonymkode: 248e4...94d Da antar jeg at din mann enkelt lager pastaen selv på tradisjonelt italiensk vis?
Brunhilde Skrevet 10. april 2021 #47 Skrevet 10. april 2021 Har aldri tenkt at jeg skulle knekke spaghettien, liker laaang spaghette. Dere som knekker tørr spaghetti før dere koker den, hva gjør dere hvis dere har kjøpt fersk spaghetti fra kjøledisken? Deler dere den også i to før den går i gryta? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #48 Skrevet 10. april 2021 Jeg tror jeg skal begynne med det, knekke den i 3 eller flere biter, den er jo så irriterende å spise spagetti... Anonymkode: 97b6e...d1f
Meadow Skrevet 10. april 2021 #50 Skrevet 10. april 2021 Jeg kjøper bare fersk pasta, er kanskje ikke lov det heller?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #51 Skrevet 10. april 2021 Brunhilde skrev (12 minutter siden): Har aldri tenkt at jeg skulle knekke spaghettien, liker laaang spaghette. Dere som knekker tørr spaghetti før dere koker den, hva gjør dere hvis dere har kjøpt fersk spaghetti fra kjøledisken? Deler dere den også i to før den går i gryta? Jeg knekker også tørr spaghetti, går lettere ned i gryta fersk spaghetti fra kjøledisken trenger man jo ikke å knekke, den er jo ikke så stiv, så den går fint ned i gryta uten å knekke den 🤷🏻♀️ Anonymkode: d3b30...713
Brunhilde Skrevet 10. april 2021 #52 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg knekker også tørr spaghetti, går lettere ned i gryta fersk spaghetti fra kjøledisken trenger man jo ikke å knekke, den er jo ikke så stiv, så den går fint ned i gryta uten å knekke den 🤷🏻♀️ Anonymkode: d3b30...713 Men jeg syns mange i tråden argumenterte med at spaghettien var lettere å spise hvis den ble knekt før koking?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #53 Skrevet 10. april 2021 Jeg gjør det. Noen ganger knekker jeg den 5-6 ganger, også spiser jeg spaghettien med skjei, ikke gaffel. Anonymkode: 015b8...530 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #54 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjør det. Noen ganger knekker jeg den 5-6 ganger, også spiser jeg spaghettien med skjei, ikke gaffel. Anonymkode: 015b8...530 Herre fred! DU trenger Jesus ✝️ Anonymkode: 7fba6...035 12
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #55 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gjør også det. Anonymkode: 123f3...dbd Jeg og, alltid gjort 😊 Anonymkode: 76a6e...779
Gjest Saph Skrevet 10. april 2021 #56 Skrevet 10. april 2021 Brunhilde skrev (50 minutter siden): Men jeg syns mange i tråden argumenterte med at spaghettien var lettere å spise hvis den ble knekt før koking? Brunhilde skrev (1 time siden): Har aldri tenkt at jeg skulle knekke spaghettien, liker laaang spaghette. Dere som knekker tørr spaghetti før dere koker den, hva gjør dere hvis dere har kjøpt fersk spaghetti fra kjøledisken? Deler dere den også i to før den går i gryta? Saks på midten.
3lis3 Skrevet 10. april 2021 #57 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette irriterer meg så mye! Hvorfor ha spaghetti hvis du bare skal lemleste den?! Man skal ALDRI knekke spaghetti. Hvis min italienske bestemor hadde sett dette... Anonymkode: 7fba6...035 Det er bare å dumpe han først som sist. Det er jo helt krise.
Meadow Skrevet 10. april 2021 #58 Skrevet 10. april 2021 Brunhilde skrev (1 time siden): Men jeg syns mange i tråden argumenterte med at spaghettien var lettere å spise hvis den ble knekt før koking? Det forstår jeg ikke, er jo mye lettere å spise lange tråder, enklere å surre på gaffelen uten masse korte ender. 5
Gjest Albbas Skrevet 10. april 2021 #59 Skrevet 10. april 2021 5 hours ago, Brunhilde said: Har aldri tenkt at jeg skulle knekke spaghettien, liker laaang spaghette. Dere som knekker tørr spaghetti før dere koker den, hva gjør dere hvis dere har kjøpt fersk spaghetti fra kjøledisken? Deler dere den også i to før den går i gryta? Saks vel! Snipp, snipp! Nei, seriøst. Mannen min prøvde å knekke spagettien en gang. Umulig å surre rundt gaffelen, så det får han ikke lov til å gjenta selv om han selv syns det funka greit. Han spiser spagetti med kniv og gaffel. 🧐 Skal det være praktisk enkelt å spise velger vi annen type pasta.
Brunhilde Skrevet 10. april 2021 #60 Skrevet 10. april 2021 Albbas skrev (1 time siden): Saks vel! Snipp, snipp! Nei, seriøst. Mannen min prøvde å knekke spagettien en gang. Umulig å surre rundt gaffelen, så det får han ikke lov til å gjenta selv om han selv syns det funka greit. Han spiser spagetti med kniv og gaffel. 🧐 Skal det være praktisk enkelt å spise velger vi annen type pasta. Nemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå