Tough cookie Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 (endret) Er det 2, 5 eller skal man være maks 10 personer totalt? Min bror skal ha klassefest om 2 uker, og det synes jeg ikke er så smart med tanke på at 15 fulle personer skal samles i en stue på 25 kvm. Klassen hans er jo en slags kohort, men de sitter jo med 1 m avstand i klasserommet, og ingen av de har kontakt på fritiden så da er de jo ikke hverandres nærkontakter, og de møtes kun to ganger i uken til undervisning. Endret 10. april 2021 av Tough cookie 1
Gjest LadyTrouble Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 https://www.bergen.kommune.no/hvaskjer/tema/koronavirus/rad-til-befolkningen/tiltak-i-samfunnet/smittevernregler-for-bergen
13579 Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Tough cookie skrev (9 timer siden): Er det 2, 5 eller skal man være maks 10 personer totalt? Min bror skal ha klassefest om 2 uker, og det synes jeg ikke er så smart med tanke på at 15 fulle personer skal samles i en stue på 25 kvm. Klassen hans er jo en slags kohort, men de sitter jo med 1 m avstand i klasserommet, og ingen av de har kontakt på fritiden så da er de jo ikke hverandres nærkontakter, og de møtes kun to ganger i uken til undervisning. Det er generelt anbefalt å unngå et hvert besøk eller sosial kontakt inntil videre, med mindre dette er strengt nødvendig. Unntatt er kommunikasjon innad i familiene, men også dette bør innskrenkes til et minimum, og smittevernloven gjelder også her. Optimalt bør alle leve i total isolasjon, uten noen form for kommunikasjon med andre. 1
Anbefalte innlegg