AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Jeg vet vi mennesker må være falske til visse situasjoner, eks jobbsituasjoner der man må holde seg profesjonell og være høflig etc. Jeg har noen i familien som er utrolig falske og oppmerksomhetssyke. Driver å skryter og tar bilder av bare det som kan skrytes av, feks at man hele tiden må påpeke hvor gode venner man har som sender de blomster og gaver (på snap), skriver et avsnitt på snap om noe noen har gjort for den personen (skryt), og det virker som at slike hele tiden absolutt må påpeke hvor fantastisk de har det og MÅ belyse det for andre. i tillegg må de alltid skryte over seg selv for hvor fantastisk de er og hvordan alle elsker denne personen. Aldri skal slike personen snakke eller belyse noe negativt som skjer. Nesten som at de føler seg svake og mindre verdt dersom noen får vite om de negative tingene. Anonymkode: 64244...7b7 2
Antiviruset Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet vi mennesker må være falske til visse situasjoner, eks jobbsituasjoner der man må holde seg profesjonell og være høflig etc. Jeg har noen i familien som er utrolig falske og oppmerksomhetssyke. Driver å skryter og tar bilder av bare det som kan skrytes av, feks at man hele tiden må påpeke hvor gode venner man har som sender de blomster og gaver (på snap), skriver et avsnitt på snap om noe noen har gjort for den personen (skryt), og det virker som at slike hele tiden absolutt må påpeke hvor fantastisk de har det og MÅ belyse det for andre. i tillegg må de alltid skryte over seg selv for hvor fantastisk de er og hvordan alle elsker denne personen. Aldri skal slike personen snakke eller belyse noe negativt som skjer. Nesten som at de føler seg svake og mindre verdt dersom noen får vite om de negative tingene. Anonymkode: 64244...7b7 Da skal du slite i livet om du ikke tåler dette, de aller fleste er slik i en eller annen grad. De mest ekstreme er det best og holde på en armlengdes avstand og vite hvor man har de. Så bare behandle alle med respekt og en god tone. Du vet jo hvordan de er, og velge hvor mye du vil ha med de og gjøre. Påpeke dette er det samme som å skaffe deg unødvendig mange uvenner uten at du får gjort noe med deres karakter. Jatte med de og vite at de er falske er beste løsning. De trenger ikke nødvendigvis være onde mennesker. De liker bare ikke å vise frem de negative sidene ved sitt liv, og de elsker bekreftelser.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Antiviruset skrev (1 minutt siden): Da skal du slite i livet om du ikke tåler dette, de aller fleste er slik i en eller annen grad. De mest ekstreme er det best og holde på en armlengdes avstand og vite hvor man har de. Så bare behandle alle med respekt og en god tone. Du vet jo hvordan de er, og velge hvor mye du vil ha med de og gjøre. Påpeke dette er det samme som å skaffe deg unødvendig mange uvenner uten at du får gjort noe med deres karakter. Jatte med de og vite at de er falske er beste løsning. De trenger ikke nødvendigvis være onde mennesker. De liker bare ikke å vise frem de negative sidene ved sitt liv, og de elsker bekreftelser. Jeg vet. Er kanskje derfor jeg ikke har så mange venner. Men har begynt å innsett at jeg blir venneløs om jeg ikke begynner å endre tankegangen min. Er litt derfor jeg trengte å få det ut.. få kjepp på ræva og begynne å akseptere at nesten alle er sånn. De fleste jenter er sånn, men mange gutter har også begynt å bli sånn. Derfor sliter jeg med å finne en gutt jeg beundrer og kunne sett for meg et liv med. Jeg trenger en gutt som ikke bruker sosiale medier, ikke er avhengig av bekreftelse av andre og bare er kjærlig og god Anonymkode: 64244...7b7 1
Antiviruset Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De fleste jenter er sånn, men mange gutter har også begynt å bli sånn. Derfor sliter jeg med å finne en gutt jeg beundrer og kunne sett for meg et liv med. Jeg trenger en gutt som ikke bruker sosiale medier, ikke er avhengig av bekreftelse av andre og bare er kjærlig og god De finnes nok i stort antall der ute, de attraktive blir fort opptatt. De litt mindre attraktive av utseende og kanskje er litt sjenerte av personlighet sliter stort med å finne seg partnere. Fordi ingen jenter tar seg den tiden til å bli kjent med de. Så det er ingen grunn til å gi opp, bare vær skeptisk når du søker partnere, og du må uten et stort kontaktnett ofte på seriøse nettsider for dating for å kunne få kontakt med noen. Her florerer det også med drittsekker og playere så det krever at du ikke er naiv, men tar deg god tid.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg vet vi mennesker må være falske til visse situasjoner, eks jobbsituasjoner der man må holde seg profesjonell og være høflig etc. Jeg har noen i familien som er utrolig falske og oppmerksomhetssyke. Driver å skryter og tar bilder av bare det som kan skrytes av, feks at man hele tiden må påpeke hvor gode venner man har som sender de blomster og gaver (på snap), skriver et avsnitt på snap om noe noen har gjort for den personen (skryt), og det virker som at slike hele tiden absolutt må påpeke hvor fantastisk de har det og MÅ belyse det for andre. i tillegg må de alltid skryte over seg selv for hvor fantastisk de er og hvordan alle elsker denne personen. Aldri skal slike personen snakke eller belyse noe negativt som skjer. Nesten som at de føler seg svake og mindre verdt dersom noen får vite om de negative tingene. Anonymkode: 64244...7b7 Skjønner virkelig ikke poenget ditt og hva det har med å bære falsk å gjøre. I forhold til sosiale medier, lever jeg etter prinsippet: kan du ikke fortelle det til naboen når du møter han på butikken, skal det heller ikke ut på nettet. Anonymkode: e6a54...7d5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Jobb med å tåle det. Anonymkode: 13113...19b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå