Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nyhetsspeilet er en søppelside uten like, det er så mye tull og feilinformasjon på den siden at det er latterlig. De sprer også masse farlige konspirasjonsteorier, det er en grunn til at det er "alternative" nyheter.

Tullingene bak siden og den lettlurte alternativgjengen som er faste lesere skjønner ikke forskjell på fakta og feil, kildekritikk eksisterer ikke i de kretsene.

Anbefaler deg å lese denne.

"NTNU-studenten Olav Møyner har i lang tid irritert seg over konspirasjonsteoretikeres blinde dogmatikk og manglende vilje til å ta til seg kritiske innvendinger. Derfor ville han avsløre hvor ukritiske og lettlurte de er."

https://fritanke.no/nyheter/lurte-nyhetsspeilet-trill-rundt/19.7041

Nei speidere er selvfølgelig ikke satans disipler, dette er et bra eksempel på hvor mye galskap som står bak den siden.

Anonymkode: 53e51...3cd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
On 4/10/2021 at 12:39 PM, AnonymBruker said:

Nyhetsspeilet er en søppelside uten like, det er så mye tull og feilinformasjon på den siden at det er latterlig. De sprer også masse farlige konspirasjonsteorier, det er en grunn til at det er "alternative" nyheter.

Tullingene bak siden og den lettlurte alternativgjengen som er faste lesere skjønner ikke forskjell på fakta og feil, kildekritikk eksisterer ikke i de kretsene.

Anbefaler deg å lese denne.

"NTNU-studenten Olav Møyner har i lang tid irritert seg over konspirasjonsteoretikeres blinde dogmatikk og manglende vilje til å ta til seg kritiske innvendinger. Derfor ville han avsløre hvor ukritiske og lettlurte de er."

https://fritanke.no/nyheter/lurte-nyhetsspeilet-trill-rundt/19.7041

Nei speidere er selvfølgelig ikke satans disipler, dette er et bra eksempel på hvor mye galskap som står bak den siden.

Du sier de er en søppelside, men leste ikke en gang artikkelen som ble linket til. 

On 4/10/2021 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

Ja, er det noen som mener her.

http://www.nyhetsspeilet.no/2020/01/satans-disipler-speiderne/

Speiderne. Bare en uskyldig forening for barn som vil ut i naturen ?

Anonymkode: aec5d...91c

Jeg synes det var interessant å lese. Det er godt mulig det ikke kun er en uskyldig forening men at det kan være noe i det. 

Men jeg trur ikke mange av spedierne selv er klar eller observant over det. De blir mere lurt inni noe de trur er godt

Anonymkode: 60826...86c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du sier de er en søppelside, men leste ikke en gang artikkelen som ble linket til. 

Jeg synes det var interessant å lese. Det er godt mulig det ikke kun er en uskyldig forening men at det kan være noe i det. 

Men jeg trur ikke mange av spedierne selv er klar eller observant over det. De blir mere lurt inni noe de trur er godt

Jeg skumleste artikkelen og det er jo standard konspirasjonssøppel som vanlig fra Nyhetsspeilet, fatter ikke at enkelte tror på det som blir skrevet. 

• Liker 3
Gjest Lawyam
Skrevet

Orker ikke mer konspirasjonstull nå. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skumleste artikkelen og det er jo standard konspirasjonssøppel som vanlig fra Nyhetsspeilet, fatter ikke at enkelte tror på det som blir skrevet. 

Om den samme artikkelen hadde stått på en annen side som VG, ville du anteakeligvis trodd på det ;)

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om den samme artikkelen hadde stått på en annen side som VG, ville du anteakeligvis trodd på det ;)

Det handler ikke så mye om hvem som sier noe, men om innholdet.

Endret av Lawyam
Skrevet

Tja. Litt delt her. Enig i at nyhetsspeilet er en fullstendig useriøs nyhetskilde med konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. På den andre siden har jeg alltid hatt en mistanke om at speiderne er satans disipler 😅

Gjest Lawyam
Skrevet
Jdz skrev (11 minutter siden):

Tja. Litt delt her. Enig i at nyhetsspeilet er en fullstendig useriøs nyhetskilde med konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. På den andre siden har jeg alltid hatt en mistanke om at speiderne er satans disipler 😅

Rampete guttunger som skyter med selvlagde spretterter...?

AnonymBruker
Skrevet

Ole, Dole og Doffen har bare én religion der de finner svaret på alt: Hakkespettboken.

Det sier vel det meste.

Anonymkode: 7e2e7...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...