AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #1 Skrevet 10. april 2021 Tips til hvordan jeg (k) kan være sexy, og litt dominerende for å tease kjæresten min. Han tenner på litt "plaging og straff", helt light altså, ikke smerte... mer teasing, at jrg nekter hsn ting osv. . gjerne bygge opp stemningen over en hel dag, mens vi ikke er sammen... han elsker også dick worship. Jeg tenker på ting jeg kan si/gjøre enten nær han, på sms eller Snap.. . Anonymkode: 758e3...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #2 Skrevet 10. april 2021 Ikke kammen voksen mann "gutten din", høres ut som du ønsker å tease sønnen din. Anonymkode: 56d1b...8bd 16
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #3 Skrevet 10. april 2021 Tease gutten din? Nei uff. Anonymkode: d1edb...6a3 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. april 2021 #4 Skrevet 10. april 2021 Å skrive gutten min, i dette tilfellet blir så feil som det kan bli.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #5 Skrevet 10. april 2021 Jeg trodde også du snakket om sønnen din 😄 Anonymkode: f7b87...8e8 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #6 Skrevet 10. april 2021 Herregud ja mannen min! Vi er voksne 😂😂Haha kaller han gutten min i enkelte sammenhenger... Anonymkode: 758e3...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #7 Skrevet 10. april 2021 Ouffff, tenker det samme som alle her. Bare slutt med det. Anonymkode: 33052...c45 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #8 Skrevet 10. april 2021 Kjerringguiden fornekter seg ikke. Hele tråden er allerede ødelagt av at ts valgte "feil" uttrykk.."gutten min". Ikke rart det blir ufred i verden. Anonymkode: dc0f7...0da 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #9 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjerringguiden fornekter seg ikke. Hele tråden er allerede ødelagt av at ts valgte "feil" uttrykk.."gutten min". Ikke rart det blir ufred i verden. Anonymkode: dc0f7...0da Insinuerer du at det er krig i verden på grunn av «kjerringer «?!?! Anonymkode: e76bf...1d4 2
GammelKaktus Skrevet 10. april 2021 #10 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ikke kammen voksen mann "gutten din", høres ut som du ønsker å tease sønnen din. Anonymkode: 56d1b...8bd Godt det ikke bare var meg som stusset... AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjerringguiden fornekter seg ikke. Hele tråden er allerede ødelagt av at ts valgte "feil" uttrykk.."gutten min". Ikke rart det blir ufred i verden. Anonymkode: dc0f7...0da Man kaller da ikke mannen sin for gutten, det gir helt feil assosiasjoner og for min del så tenker jeg det er bra folk stusser på språket som blir brukt. Er for øvrig menn som står for krig og ufred her i verden ikke oss "kjerringer". 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #11 Skrevet 10. april 2021 Tenk om noen bare kunne svart på hva jeg spør om i teksten/innlegget. Beklager at jeg valgte et begrep som gir noen feil assosiasjoner. Vi kaller hverandre jenta mi/gutten min, så kan dere andre kalle hverandre det dere vil. Setter pris på gode svar på det jeg spør om i innlegget. Anonymkode: 758e3...a0f 2
MuffinStud Skrevet 10. april 2021 #12 Skrevet 10. april 2021 Hei. Jeg synes det er kjekt at du bruker begrepet "gutten min". Når jeg skal gi tips, synes jeg at et slikt kallenavn er nyttig siden det forteller meg litt om stemningen. Likeledes ville jeg gitt forskjellige tips til en som beskrev kvinnen som "prinsesse" enn dersom han kalte deg "bitch". Jeg antar at det er to samtykkende voksne involvert uansett. Videre så ville du heller vite om hvordan du bygger opp stemningen/forventningene enn akkurat hva som skulle skje på soverommet. Personlig er jeg glad i meme-gif'er. Hvis du i messenger, discord eller de fleste chatteaper trykker på "gif" knappen, så er det mye der under kodeord som "femdom", "discipline", "good boy", "reward", "queen" osv. Det kan være lurt å teste ut på PC først for å finne gode søkestrenger som passer dere to. I hverdagen tenker jeg berøring, gjerne på helt uskyldige plasser, det er blikket som skaper stemningen mens du sirkler en negl på brystet hans. Og så kan du switche helt motsatt ved å ha en normal samtale, men samtidig massere han rett i skrittet og være overværende utålmodig når han ikke klarer å konsentrere seg om både samtalen og det du gjør samtidig. Jeg tenker at soverommet er stedet hvor du "lader opp" hans triggere som du kan pirre med i hverdagen. Det er jo også en god grunn til å ta seg god tid på soverommet. Da får du også tid til å etablere tematikk som du har tilgjengelig forøvrig. Akkurat her er vi nok ganske primitive og spesielt hvis begge to er innstilt på at dette skal bli en del av forholdet. At du har måter å fortelle han at "noe skjer i kveld". Jeg har veldig tro på "fake it until you make it". Dvs at han og du med vilje overdriver både stimuli og respons, inntil det faller seg naturlig. Det gjør det også tryggere for deg å prøve nye ting. Det blir et mer velvillig publikum når du skal opptre, får å si det slik.
Frekkulf Skrevet 10. april 2021 #13 Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tips til hvordan jeg (k) kan være sexy, og litt dominerende for å tease kjæresten min. Han tenner på litt "plaging og straff", helt light altså, ikke smerte... mer teasing, at jrg nekter hsn ting osv. . gjerne bygge opp stemningen over en hel dag, mens vi ikke er sammen... han elsker også dick worship. Jeg tenker på ting jeg kan si/gjøre enten nær han, på sms eller Snap.. . Anonymkode: 758e3...a0f Hvis han liker dick woreship så anbefaler jeg også frenulum woreship.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå