Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som drømmer om erotiske situasjoner, som gjør at man våkner litt småkåt ?Ikke nødvendigvis nakenhet men litt flørtende situasjoner,  Hvis jeg drømmer om noen jeg liker, kan jeg bli litt forelsket i dem en stund.   Jeg holder det for meg selv og gjør ikke noe med det, annet enn at det gir en litten 'piff'.  Noen som  opplever noe sånt?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dubidu skrev (Akkurat nå):

Er det flere som drømmer om erotiske situasjoner, som gjør at man våkner litt småkåt ?Ikke nødvendigvis nakenhet men litt flørtende situasjoner,  Hvis jeg drømmer om noen jeg liker, kan jeg bli litt forelsket i dem en stund.   Jeg holder det for meg selv og gjør ikke noe med det, annet enn at det gir en litten 'piff'.  Noen som  opplever noe sånt?

Skulle jo ønske det. Høres hyggelig ut det 😊.

jeg husker aldri hva jeg drømmer. Har kanskje skjedd en gang siste 10 årene at jeg husket hva jeg drømte. Da var det et mareritt hvor barna mine ble drept på bestialsk vis. Så dessverre ikke noe erotisk.

Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Skulle jo ønske det. Høres hyggelig ut det 😊.

jeg husker aldri hva jeg drømmer. Har kanskje skjedd en gang siste 10 årene at jeg husket hva jeg drømte. Da var det et mareritt hvor barna mine ble drept på bestialsk vis. Så dessverre ikke noe erotisk.

Huff- det er jo skikkelig mareritt.  Det sitter ofte i en stund. Jeg har også hatt fæle drømmer.  Men gode drømmer er veldig godt ja.

Skrevet

Har flere ganger hatt så erotiske drømmer at jeg våkner av orgasme og er klissvåt. Husker ikke så mye av selve drømmen da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva gjør du når du våkner da?

Anonymkode: d2c0b...b8f

Da står jeg opp som om ingenting har skjedd og hopper i dusjen som vanlig

Skrevet
Milky skrev (22 timer siden):

Da står jeg opp som om ingenting har skjedd og hopper i dusjen som vanlig

Samme her, men det gir meg som sagt en 'piff' i hverdagen.  jeg peier ikke fortelle om innholdet i slike drømmer, hvis jeg husker dem når jeg våkner.  Får det noe å si for sexlivet?  Av og til kanskje

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker på noe ertoisk lite før du sovner- kanskje u drømmeer like erotisk...vet ikke, bare tenker høyt

Anonymkode: 2f00e...ffe

Skrevet

Jeg har hatt min "fair share" av erotiske drømmer, og det har handlet om alt fra rå sex til å bare gå hånd i hånd på stranda med noen jeg liker. Det skjedde oftest i tenårene, men det hender fortsatt at det skjer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...