Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt er 3 måneder og jeg er usikker på om jeg stimulerer barnet nok.. 

Vi står opp rund 08, skifter, så setter jeg han i vippestolen mens jeg lager flaske og vasker natt flasken. Så gir jeg flasken, og han ligger i fanget mens jeg snakker og leker med han. 

Så er det første luren, når han våkner så skifter vi, han ligger litt i gymmen, prøver å legge han litt på magen(noe han hater intenst), så mat igjen, så trilletur på 1-2t. 

Siste delen av dagen så går det i gym, ligge i fange, snakke sammen, prøve litt mer på magen, så kveldsstell og natta. 

Er det nok? Høres det ut som han får nok stimuli? 

Og har dere noen tips til magetrening? Han er sterk i nakken i følge helsesøster, men ikke takket være magetrening for å si det sånn... Han hater det intenst og begynner å hyle og er utrøstelig en liten stund etter jeg snur han tilbake.. Han har ikke noen låsninger eller noe slikt, vært hos fysio og kiropraktor flere ganger for å sjekke, han bare virkelig hater det. 

Så når vi trener nakken, så ligger han enten på magen min eller på skuldra mens vi går rundt.. 

Anonymkode: 3d729...03f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Slik så dagene ut her også når baby var 3 mnd😊

Min baby likte ikke å ligge på magen på bakken så tidlig, men når hun fikk ligge på magen på stellebordet var det stas. Smilte og hadde god oversikt derfra. Begynte å like gulvet fra ca 4 mnd alder.😊

Endret av MarianneHaa
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde sånn vi og 😊 leste litt for henne også, det var kos 😊

Anonymkode: 69bfe...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...